Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

origineel idee om ringen te brengen

  6-6-2007 11:04:10
Hallo,

wij hebben 2 bruidsjongentjes eentje van 2,5 jaar en eentje van 3 jaar en we zoeken nog naar een origineel idee om de ringen te laten brengen want een kussentje vinden we niet zo mooi.

groetjes Natacha
07 07 07

Natacha
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 2274


Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik6-6-2007 11:16:15

Hallo Natacha,

Bij onze trouwringen hebben we een origineel doosje gekregen waarin we onze trouwringen gaan laten zitten.
We gaan nu nog een tak zoeken die ongeveer even groot is als ons bruidsjongetje en hieraan gaan we dan dat doosje vastmaken.

Wat je ook kan doen zijn de ringen vastmaken aan een beer ofzo.

Wat ik ook wel een goed idee vind, maar kan het hier niet in de buurt vinden. Er is een winkel in Wemmel die kussentjes maakt van bloemblaadjes en gewone bladeren, dat moet ook wel heel mooi zijn denk ik, en dat is toch net iets anders dan een gewoon klassiek ringenkussentje.

Groetjes,
Véro
16/6/2007



Tine
20-10-2007
 Meld misbruik6-6-2007 12:07:17

Hi

onze bruidskindjes zullen dan 2 jaar en 20 maand zijn. Vind ik persoonlijk nog klein om voor de ringen te zorgen. Vandaag dat onze ringen verwerkt zullen zijn in een ballon. Op het moment dat we ze nodig hebben zullen we de ballon kapot prikken. Je moet dan wel de ballon zo vasthouden dat het 'knoopje' in je hand ligt zodat de ringen in je hand vallen. Begrijp je een beetje??

Waarschijnlijk laten we hen dus allebei een ballon dragen of zo. Daar zijn we eigenlijk nog niet uit.

Maar ik vond het wel leuk en inderdaad die kussentjes zijn een beetje nja je weet wel. Zie ik ook nie zitten.

Veel succes nog
-xxx-
20/10/2007



Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik6-6-2007 13:36:18

Tine,
Zit er gas in die balonnen, waardoor ze vliegen? Let op dat de ballon niet wegvliegt met jullie ringen! Dat zou een domper zijn op de feestvreugde!
Anders wel een leuk idee voor met die kinderen.



annelore
24-8-2007
 Meld misbruik6-6-2007 13:36:25

hallo,
wij hebben kleine tamboerijntjes(van dille en kamille)die we versieren met witte lintjes aan 1 van de lintjes hangen we de ringen
groetjes lore



Veroniek

 Meld misbruik6-6-2007 13:42:47

Hoi

Wij gebruiken wel een kussentje, maar geen gewoon kussentje...

Mijn moeder heeft het zelf gemaakt en is prachtig!
De ondergrond is rond en hetzelfde als mijn kleed, daarop staan 2 handen (bruidshandschoenen gevuld met kussenvulling) en aan elk hand hangt een ring...

Het is echt héél mooi, ben echt fier op mijn mama! En het is niet zomaar een kussentje hé...
Onze bruidsjongen van 3 jaar gaat het dragen.

Ik heb hier op het forum ook al gehoord van roosjes die doosjes zijn, maar ik weet niet meer waar je ze kan verkrijgen...

Veel succes nog met je zoektocht...

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



daisy
18-8-2007
 Meld misbruik6-6-2007 15:14:17

iemand meer info over die kussentjes van blaadjes, in Wemmel?


alvast bedankt



Natacha
7-7-2007
 Meld misbruik6-6-2007 15:26:08

leuk al die reacties!

Ik vindt die tamboerijntjes wel leuk das eens iets anders
We wilden ook ballons nemen ma ten eerste willen die gasten ze niet afgeven en ten tweede zijn sommige kindjes bang als er eentje ploft.
Die tak is ook wel leuk...

groetjes Natacha



melissa
20-7-2007
 Meld misbruik6-6-2007 17:28:44

Ik ben zot van Me To You beren en ik heb een beer gevonden die een doosje vast heeft en daar zullen we de ringen in leggen

Groetjes melissa
20/07/2007



Tineke
27-10-2007
 Meld misbruik6-6-2007 20:37:02

Hey Natacha,

Wij trouwen maar eind oktober, maar zijn toch al volop aan het voorbereiden. Voor de ringen hadden we het idee om deze (op een kussntje) in een kinderkruiwagentje te leggen en dat te laten duwen door ons bruidsjongetje. Het meisje zal een gietertje dragen. Aangezien wij thuis een tuinbouwbedrijf hebben vonden we dit wel een leuk idee. MAAR: wij zijn nog steeds op zoek naar een leuke houten kinderkruiwagentje om het idee te kunnen uitvoeren!



Riet
27-10-2007
 Meld misbruik7-6-2007 7:26:17

Onze bruidskindjes zijn meisjes van 4 en 2 jaar. Het oudste zal een mandje dragen waarin een schattig juwelenzakje van het kinderspeelgoedmerk HABA ligt. Het is een leuk zakje dat ze dan achteraf mag hebben voor haar eigen juweeltjes.
Je kan het zien op het volgende adres:
http://www.haba.de/Accessoires.acce.0.html?&tx_haba...

Er zijn nog andere leuke doosjes, o.a. met ritsjes ook (ik ben helemaal gek van al die doosjes!), maar voor ons paste dat het beste omdat de 2 meisjes gedeeltelijk in het roze zullen zijn...
We hebben het gekocht in Antwerpen in Den Olifant.

Succes
xxx
Riet



Riet
27-10-2007
 Meld misbruik7-6-2007 7:27:56

A ja, vergeten te zeggen,
wat wij gekozen hebben, is "minibeutel ROSA"!

Riet


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...