Terug naar overzicht
Hoi Lien,wij delen een aantal uitnodigingen ook rond vooral ooms en tantes. De andere sturen we op want het zou duurder zijn om tot daar te rijden dan een postzegel, en het zijn er veel te veel. Bij familieleden waar we toch regelmatig binnenspringen maken we op voorhand geen afspraak maar bij ooms en tantes waar we weinig komen bellen we wel wanneer het past. Groetjes, Mara
hey Lien, Wij hebben de daggasten hun kaart persoonlijk afgegeven.De meeste zonder afspraak.Voor de rest heb ik al de kaarten uit mijn gemeente, zelf in hun brievenbus gedaan. Degenen die we heel vaak zien, hebben we ook zo afgegeven. En zo bleven er nog een deel over om op te sturen.Heb ik ook weer postzegels gespaard ;-)Groetjes, Els14/07/2007
Oooh en kijk vooral uit wie dat er het eerst zijn uitnodiging krijgt!Dat was bij ons in de familie de oorzaak van een crisis! We hadden de uitnodigingen met de post verstuurd, maar die voor mijn grootouders wilden we persoonlijk afgeven. Maar natuurlijk waren die met de post al eerder toegekomen en hadden wij het juist dan te druk om tot daar te gaan!Bespaar u de ellende en geef de 'belangrijkste' mensen de uitnodiging voor je ze naar de rest opstuurt!Groetjes,Hannah
Wij hebben buurten gedaan, familie en vrienden die daar woonden deden we een voor een. Waren ze niet thuis dan staken we het gewoon in de brievenbus. Dus zonder afspraak. We moeten twee postzegels opplakken dus thuisbrengen bespaard ons een beetje geld en iedereen vind het wel tof dat je es binnenspringt en dan weet je direct de reactie op de uitnodiging. Het kost je wel wat tijd, want overal hebben ze toch graag dat je een babbeltje slaat en iets drinkt, maar soms is het de ideale gelegenheid om met mensen die je niet veel ziet es bij te praten.Veel geluk. Marjolijn11/08/2007
Hallo, Wij maakten onze uitndodiging met een foto's van ons twee tijdens een tandemtochtje en ook zo hebben we onze uitnodigingen rondgedragen zondag... We hebben er 25 kilometer opzitten. We belden gewoon aan, niet thuis dan staken we de uitndodiging in de bus met een post-itje erop dat we langsgelopen zijn. We deden dit zowel in Brugge (maar jammergenoeg regenweer onderweg en de rest met de wagen moeten doen) en in Wevelgem. Wel plezant en iedereen begreep dat we niet lang konden blijven plakken, waardoor we iedereen op 1 dag tijd gedaan hebben! En we hadden er zelf nog iets aan ook ;-)groetjes Jotje
Hoi LienMisschien heb je je uitnodigingen al, ben eens benieuwd hoe het is?Wij zijn bij onze familie gewoon eens langsgeweest en dit afgegeven, maar bij diegene waar we veraf wonen hebben we eerst gebeld en gevraagd of het goed was dat we dan kwamen. Omdat ik het zonde zou vinden om een uur te rijden en dan niemand thuis te vinden...Succes nog!GroetjesVeroniek20 07 2007
dag Lienja dat verschilt van familie tot familiebij ons zijn ze daar nogal klassiek inWij hebben bij iedereen een afspraak gemaakt en bijgevolg zijn we drie weken lang, elke avond ergens geweest , en wees maar gerust dat dat zeer vermoeiend is en slecht voor de lijn....Alle tantes en nonkels hadden wel iets in huis gehaald.Maar wij vonden het toch leuk om zo iedereen nogeens te zien voor den trouw en zo kan je ook gemakkelijk praktische dingen afsprekengroetjesChristel160607