Terug naar overzicht
Hi Marjolijn,wij hebben de onze bij AVA gekocht (iets van een 5€ voor 5 kilo)En je vind ze in het rood, groen, geel, orange enz...Sandra
in een groothandel is het veel goedkoper. Kweet niet van waar je bent, maar ik ben van west-vlaanderen.Bij horeca totaal en das veel goedkoper... nl. een in oostende & een in brugge
Hey Marjolijn,Zeker eens de Makro proberen dan!Groetjes,Vân en Michel07/07/07
Hallo,Wij hebben hartensnoepjes gekocht bij de makro denk 3€ voor een zak van 1 kilo.groetjesvero 30/06/07
In de wibra hebben ze dat ook!xxxRiet
ja, maar die in de wibra kosten 1.00euro voor een zakje van 300gr.Ik had ze dus daar gekocht met het gedacht dat ze daar het goedkoopste zijn.Blijkbaar niet dus ..Groetjes, els14/07/2007
merci voor de reacties alvast, ben van west-vlaanderen Evelien, dus zal horeca totaal misschien es proberen.In de aldi had ik er ook zien liggen, maar is een klein zakje, en hangen nog twee andere snoepzakjes bij die ik niet nodig heb.Groetjes Marjolijn11/08/2007
Ik heb hele kleintjes gekocht bij de Xenos vond die ook erg schattig. Zag die hele grote trouwens liggen bij Euroland!
hey marjolijn,in horeca totaal hebben ze grote zakken dus dat komt echt wel een heel stuk voordeliger uit.Ze hebben er alle soorten snoepjes dus ik ben er zeker van dat ze ook de hartjes zullen hebben he. En anders moet je het es vragen of ze ze kunnen bestellen voor je.Normaal gezien zijn ze daar altijd heel vriendelijk.Groetjes,Evelien