Nu Online
Momenteel zijn er 234 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@Sheron - luxe hotel in Luxemburg

5-6-2007 11:56:32
Hey Sheron,

ik zag dat je ergens een berichtje gepost had over een luxe hotel in Luxemburg dat niet te duur was en niet te ver.

jou berichtje: "iemand die ik ken heeft een hotel met alles luxe (jacuzzi, spa, massages, sauna's,...) geboekt in Luxemburg (echt ni te duur en ook niet te ver) en je kan daar ook wandelingen maken en dergelijke!
Groetjes,
Sheron"

Zou je mij kunnen doormailen welk hotel dit is? En als je eventueel nog meer informatie erover hebt of kunt bekomen, mag je dat ook altijd mailen! --> javaantje@gmail.com

Hopelijk kan je mij helpen, want wij trouwen over 5 weken, willen er even tussenuit maar door onze bouw hebben we niet veel tijd en niet veel budget om eraan te spenderen...

Als iemand anders nog ideetjes heeft van zo n echt luxeweekendje dat toch betaalbaar is, mag je mij ook altijd mailen of hier iets laten weten!

Alvast bedankt!

Groetjes
Nathalie
07/07/07

Nathalie
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 215

Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik5-6-2007 12:11:01

Den mail is onderweg met alle info!!

Groetjes,
Sheron

Jennifer
15-9-2007
 Meld misbruik5-6-2007 12:16:09

Hey,

Ik zou die informatie ook wel willen :-)
jennifer.desutter@skynet.be
Het is wel een leuk idee, dankje Sheron!

Groetjes,
Jennifer
(15/09/07)

Ingrid
28-4-2007
 Meld misbruik5-6-2007 12:27:37

Ik zou deze info ook wel willen

Ingrid
I.vancleemput@geocart.be

Els
15-9-2007
 Meld misbruik5-6-2007 12:49:53

Hallo,

Kun je die informatie ook naar mij doormailen?
Email: van_assche@hotmail.com

Bedankt op voorhand.

Groetjes,
Els
15/09/07
http://bartenels.trouwen.com

Siska
5-7-2008
 Meld misbruik5-6-2007 12:53:24

hallo,

zou je dit ook naar mij willen doorsturen aub? Dank u!

Siska

siska_ringoot@hotmail.com

Eva
13-9-2012
 Meld misbruik5-6-2007 13:03:07

Ik zou het hotelletje ook wel willen weten, kan je het ook doorsturen aub

de_bock_tom@hotmail.com, ofwel plaats je het hier, kwestie dat je geen 10 mails meer moet sturen ;o).

Alvast bedankt

groetjes

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik5-6-2007 13:11:04

Hoi,

ben ook erg geïnteresseerd. Kan mijn mailadres erbij?

mara_686@hotmail.com

Bedankt!

Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik5-6-2007 13:47:03

Oei oei, zo veel belangstelling ik zal alle info hierop zetten:

Mijne goede maat en collega is naar de volgende hotels geweest als mini-honeymoon van 2
dagen in Luxemburg (niet in België):

Hotel de la Sûre:
http://www.hotel-de-la-sure.lu/main/l/4/p/376/ak/1/
Een klein dorp maar je kan heel veel doen en de luxe op de kamer is
enorm! Als je een luxe-kamer neemt met jacuzzi natuurlijk!! (terug
heel schappelijk van prijs!!) En heel goede gastronomie alweer!!

Hotel international in Clervaux:
http://www.interclervaux.lu/nl/index.htm
ze hebben veel luxe gemeenschappellijk en een echt aanrader is de
kamer met bubbelbad en hamam (en alweer heel schappelijk van prijs!!!
en als je de gastronomische optie pakt dan is het smullen)

Veel plezier!!
Groetjes,
Sheron

anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik5-6-2007 17:50:24

Hallo iedereen,

Mijn ouders zijn al een paar keer op weekend geweest in Clervaux, ze zijn heel enthousiast over dat hotel. Ze hebben het ons ook al aangeraden. Puur verwennerij en ontspanning...

Groetjes

Anneleen
11-07-08

Ilse

Meld misbruik5-6-2007 20:22:56

Hallo,

ik kan u een toffe locatie aanbevelen aan de moezel(Duitsland). Het is er gezellig en zeker niet duur. Het is gelegen in het rustige dorpje Wintrich. Dat ligt op ongeveer tien minuten rijden van het meer bekende Bernkastl waar je dan zeker ook eens naartoe moet gaan. Ook mooi meegenomen is dat de eigenaar perfect nederlandstalig is en in de hotelkelder kan je zien hoe hij zelf zijn wijn produceert. Hij is namelijk wijnboer. De eigenaar zelf (Michael) zal u terplaatse zelf ook wel tips geven om uitstappen te doen of te wandelen door zijn prachtige wijngaarden. Er zijn daar ook fietsen beschikbaar. Meer info vindt je op www.weingutshotelsanktmichael.de

groetjes
Kristof en Ilse

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...