Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringen nog niet , fede di oro

  4-6-2007 20:17:36
nog 12 dagen voor ons en dan is het zo ver maar de ringen die we in februari hebben besteld zijn er nog steeds niet , men zou ons bellen maar ik hoor maar niks ... zou ik zelf eens bellen misschien zijn ze onderweg ?

patricia
16-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 694


Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik4-6-2007 20:28:03

Hey,

wij hebben ook onze ringen daar besteld. Wij trouwen 11 augustus. Ik heb onlangs gebeld en ze zouden de eerste week van juli klaar zijn. Ik heb gevraagd om me te bellen van het moment dat ze klaar zijn. Ik zou zeker bellen moest ik van jou zijn. Dat is nu toch niet meer zo lang.

Groetjes,
Isabel
110807



Nathalie
14-9-2007
 Meld misbruik4-6-2007 21:33:31

Dag Patricia,
Natuurlijk moet je bellen. Ik had hen al lang gecontacteerd als ik van jou was! Dan weet je hoe ver het ermee staat en hoef je je'r geen zorgen meer over te maken. De onze komen gewoon van bij de juwelier en waren op 1 week daar.
Veel succes,
Nathalie
14/09/2007



Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik4-6-2007 21:41:33

Dag Patricia,

Wij trouwen op 7 juli en Fede di Oro had ons beloofd dat we onze ringen in mei zouden krijgen. Nog niets gezien tot nu toe, dus ik ga deze week ook zeker nog bellen. Hou je me op de hoogte van jouw verhaal?

Groetjes,
Caroline



evelien
29-6-2007
 Meld misbruik5-6-2007 11:03:16

hey,

wij trouwen op 29 juni en hebben onze ringen ook in februari bij fede di oro besteld. Wij hebben vorige week gebeld en de ringen waren iets in vertraging (een week geloof ik) maar ze gingen eind deze week normaal gezien klaar zijn. (allez, de onze toch)
Moest ik van jou zijn zou ik eens bellen. Het kan goed zijn dat die van jullie al klaar zijn. En zo weet je onmiddellijk hoe lang het nog gaat duren he.

Groetjes,

evelien



evelien
29-6-2007
 Meld misbruik5-6-2007 11:51:25

hier nog eens evelien (ik dus :) )
ik had gisteren een mail gezonden om een afspraak te maken voor het ophalen van onze ringen.
En heb net een mailtje teruggekregen dat ze nog volop bezig zijn aan onze creaties en dat ik binnen 8 dagen hen terug moet contacteren om de afspraak vast te leggen.

Groetjes,

Evelien



Kristien
7-7-2007
 Meld misbruik5-6-2007 12:30:32

Hey,
Wij hebben onze ringen daar ook besteld. Trouwen op 16 juni en zijn onze trouwringen daar op mei al gaan halen.
Ik zou gewoon zelf eens bellen.
Bij ons was trouwens alles perfect in orde dus nog niet ongerust zijn.
Kristien



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik5-6-2007 16:46:57

hey
las net je berichtje en onze ringen komen ook van daar, hebben ze in januari al besteld en ze hadden gezegd eerste week van juni (we trouwen zes juli) dus maakte me nog geen zorgen
heb nu toch maar es gebeld en ze hebben enorme vertraging schijnt door de vele bestellingen. we gaan ze nu zelf ophalen volgende week, ze moesten ze nog graveren en polieren maar ze waren dus zo goed als af.
zou dus toch es bellen mocht ik jou zijn...

succes



Stéphanie
23-6-2007
 Meld misbruik7-6-2007 17:54:32

Hey iedereen!
wij trouwen op 23/06 en hebben 2x gebeld tot nu. Onze ringen zijn besteld sinds eind december en worden morgen aan huis geleverd. Dus geen zorgen maken en zeker eens bellen!

groetjes!



patricia
16-6-2007
 Meld misbruik9-6-2007 20:17:07

hallookes iedereen vervolg op de ringen heb ze donderdag ontvangen per taxipost en de patron zelf heeft tot 2 keer toe gebeld om te vragen of alles ok was . toch bedankt voor jullie steun en ik moet zeggen ze zijn zeer mooi !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...