Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geslaagde superleuke vrijgezellendag!!!!!

  4-6-2007 16:08:43
Hoi medebruidjes

Afgelopen zaterdag hebben mijn zusje en schoonbroer mijn ventje en ik een onvergetelijke vrijgezellendag bezorgd!
Met een smoesje werden we naar het huis van mijn zus gelokt en groot was dan ook onze verbazing én onze emoties toen we al onze vrienden zagen zitten... We waren namelijk in de veronderstelling dat onze vrijgezellendag "ergens in juli rong mijn verjaardag" ging doorgaan en nu bleek dat ze dit complot al maanden gepland hadden, en iedereen had kunnen zwijgen, twas écht fantastisch! Sommigen hadden zelfs speciaal hun verlof verlegd om erbij te kunnen zijn, écht super!
De mannen en vrouwen hadden een apart programma en mijn aanstaande en ik mochten van elkaar niet weten wat er ons te wachten stond tot we elkaar 's avonds terugzagen "ergens in België"...
Voor mij en de vriendinnen was er eerst een lesje buikdansen gepland en na de inspanning (da's best wel vermoeiend zenne) stond er een workshop gelaatsverzorging en maquillage op het programma. En ik mocht mij professioneel onder handen laten nemen, twas écht de max! Allemaal mooi gemaquilleerd ging het richting Antwerpen voor een lekker etentje onder vrouwen, er is ewa afgekletst zenne ;o)
Nadat we op de Groenplaats een ijsje hadden verorberd werd het tijd om de mannen te vervoegen, ik was curieus om te weten wat ze met mijn verloofde hadden uitgespookt... Maar ook Johan had een supermiddag gehad: eerst een iniatie golf gevolgd door een bezoekje aan een Italiaans restaurant (hij is vertaler Italiaans vandaar) waar hij de kneepjes van het pizza-bakken werd aangeleerd en nadien mochten ze van zijn zelfbereide pizza's smullen...
Het was voor ons beiden écht een superdag die we nog lang gaan koesteren en waar nog veel over zal nagebabbeld zal worden! Gelukkig zijn er veel foto's genomen en is er veel gefilmd, dus hebben we een blijvende herinnering...
En nu op naar onze trouwdag!!! Nog 75 daagjes...

groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen, Ilse (18.08.2007)

ilse
18-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 843


mieke
15-6-2007
 Meld misbruik4-6-2007 16:19:51

Hallo,
Leuk om dit zo te lezen! Wij hebben dit weekend onze vrijgezellendag. Ben eens curieus … Mijn vriendinnen vertellen me dat ik me goed zal amuseren. Hopelijk!
Groetjes,
Mieke
15/06/07



Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik4-6-2007 17:02:28

Hey!

Dat klinkt fijn ja, en braaf :-) geen gekke dingen die je moet doen...

Mijn vrijgezellenavond is nu zaterdag... ben benieuwd, want ik weet al dat ik iets moet aandoen (maar wat...) en dat ik opdrachten moet doen...

Ben eens benieuwd, maar kijk er wel naar uit!

Groetjes
Nathalie
07/07/07



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik4-6-2007 18:10:49

dag Ilse

Héy cool seg, ik was afgelopen zaterdag ook in Antwerpen voor mijn vrijgezellen...als je toevallig een roos konijn bent tegengekomen...dat was ik!
Wij zijn in de namiddag op schildercursus geweest en dan heb ik in antwerpen aan t station onze werkjes verkocht, nadien naar t eilandje geweest om te eten en dan zijn we toevallig op de snorrefeesten terechtgekomen, ons beestig geamuseerd
Ze hebben me volgehangen met spekjes en snoep, condooms, die ik moet verkopen, of een kusje voor 1 euro
Mijn aanstaande was verkleed als pooier en is naar de striptease geweest, dat was ook wel leuk
Maar het buikdansen en pizza maken zal ook heel cool geweest zijn !!

En nu nog twee weekjes en t is zover bij ons

Vele groetjes
christel
160607


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...