Terug naar overzicht
Tgo,das moeilijk,ik zit nu al in de menopauze ook door een bloedklonter,tis ook de reden waarom we nu trouwen,want ik had al dood kunnen zijn.ik denk dat je best eens naar de huisarts gaat om een tip te vragen.
Hey Marisa,Ik zit met dezelfde angst. Ik ben de laatste tijd enorm onregelmatig en dus zit de kans er ook in dat ik ze op mijn huwelijksdag heb. Enerzijds ben ik een enorm gestressed mens en dat beinvloed de cyclus wel hoe meer stress je hebt hoe langer je menstruatie meestal uitblijft. In dat geval zou ik geluk moeten hebben. Ik denk dat je best gewoon even bij de gynecoloog langs gaat. Die moeten wel op de hoogte zijn van alle mogelijkheden. Hopelijk vind je een oplossing. Succes! Groetjes,Angie 14/07/07
Hoi,Ik heb ook dat probleem. Ik heb me laten vertellen dat er een pilletje bestaat om je maandstonden enkele dagen uit te stellen. Ik weet wel niet of het hormonaal is of niet. Groetjes,Ilse
Er is niet veel mogelijk in jouw geval: enkel POP: progestageen only pills zijn mogelijk, namelijk de minipil. Het hangt allemaal van de datum van je huwelijk af, of het nog mogelijk is, hiermee te starten.
hey,ik heb ook een trombose gehad, er bestaat wel een pil dat je mag nemen dat is cerazete, je moet is navragen bij je gynecoloog. als je deze pil neemt heb je je maandstonden wel niet meer
ik trouw 7.7.7 ... is het dan nog mogelijk ?
Ik trouw ook 7/7/7 en voor één keer heb ik geluk: ik zal mijn maandstonden juist hebben tot de dag voor de trouw, nadien kan ik genieten van 't feest en de huwelijksreis zonder de 'vrouwelijke probleempjes'. Ik mag toch ook eens geluk hebben hé...Succes nog!Fieke