Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Normaal?

4-6-2007 12:43:59
Ej bruidjes allemaal,

Ik heb er even nood aan alles er uit te gooien.
Nog 26 dagen en het is zover. We hebben al een aantal tegenslagen gehad, maar nu komt alles beetje bij beetje in orde. En toch heb ik vooral zin om hele dagen te zitten wenen, niets meer te doen,... Er zijn enkele mensen die moeilijk hebben gedaan (komen of niet),ruzie in mijn familie, tot slot van rekening doet mijn peter ook moeilijk. Het is de bedoeling dat hij in de suite loopt en zijn zoontje bruidsjongen is. De uitnodiging heb ik hem opgestuurd, dat vond hij al niet kunnen. Ik heb al enkele keren smsjes gestuurd en een paar keer gebeld,om te vragen om af te spreken, want ze weten nog niks over de dag, maar krijg geen reactie. Hij belt ook niet terug. Nu heeft dit weekend ons ma hem wel te pakken gekregen en hij had gezegd dat ik maar moet bellen en dat hij het niet vindt kunnen dat hij achter mijn gat moet zitten. ???? Is het dan niet gemakkelijker om tijdens 4 keer bellen eens op te nemen of na die 4 keer eens terug te bellen?
Nu ben ik al gestressed en dit kan ik zeker missen.
Ben ik nu zo verkeerd, want begin een aan mezelf te twijfelen. Ik wil meer en meer dat 'de grote dag' er al opzat.

xxxx Wendi

Wendi
30-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 193

Els
31-8-2007
 Meld misbruik4-6-2007 12:46:56

Hey Wendy,

Ik ken je gevoel. Zelf heb ik nog 88 dagn voor de boeg en eerlijk gezegd heb ik de laaste dagen ook al traantjes gelaten en zitten hopen dat alles maar snel voorbij is.

Bij mij is het vooral mijn schoonmoeder die de boel grondig verpest.
Ik kan je maar één raad geven hé meiske: trek je van alles niets te veel aan!!! Je trouwt maar 1 keer en niets of niemand mag die mooie dag verpesten!!!

Geniet van je dag en kop op hé!

Els
31/08/07
elsvo@hotmail.com

Bianca
8-8-2008
 Meld misbruik4-6-2007 13:19:02

Probeer alles zo vlug mogelijk uit te praten, ga desnoods even naar hem toe.
Des te leuker gaat het op jullie feest zijn.
Probeer hem niets te verwijten, en voor hem idem dito.
En moest het niet lukken, dan is het ook maar zo, dan kunnen ze niet zeggen dat je er niets voor gedaan hebt.
En geniet van jullie dag!!!
Zo'n dag komt maar één keer in je leven voor.
Nog veel sterkte!!!
Laat je nog iets weten hier?
Groetjes, Bianca
08/08/2008

Ann
23-6-2007
 Meld misbruik4-6-2007 15:21:38

Hey Wendy,

ik heb nog 19 dagen voor de boeg en voor mij mochten we al een maand getrouwd zijn! Bij mij ligt de oorzaak in twee kampen: familie en de bruidswinkel... Mijn familie doet ook moeilijk en in de bruidswinkel hebben ze mijn kleren volledig verpest! Ze hebben ze tien centimeter te kort gemaakt en weigeren er nieuwe te maken omdat ik hen er maar attent op had moeten maken dat ik groot ben! Kan je het geloven?

Probeer in ieder geval het uit te praten... Lukt het niet, laat het dan niet aan je hart komen en geniet van je dag, dat ga ik ook proberen te doen!

Ann

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik4-6-2007 17:31:01

Hey meid,
Wat een kloteboel zeg... en wat een kinderachtige reactie... wat bij mij opkomt, is: is die man echt nodig in de suite en moet dat jongetje echt bruidskindje zijn? Anders zou ik het gewoon laten... 't is toch zonde dat jij je voorbereidingen moet laten verpesten door zo'n gedrag?
Veel courage en toch, probeer er wat van te genieten en te focussen op wat wel fijn is!

Katleen
10-8-2007
 Meld misbruik4-6-2007 18:19:18

helaba,

herken mezelf volledig in je verhaal, bij ons staat de teller op 67 dagen, maar ik verlang meer naar the day after, wat ik verschrikkelijk erg vindt, want het zou de mooiste dag van ons leven moeten worden.
men schoonmoeder doet moeilijk en vrienden van men man zeggen hem dat hij zen leven vergooit, zijn ouders komen niet overeen, al de grootouders zijn ziek... het zal een tof feestje zijn.
ach ja, heb ondervonden dat ik het meeste opkrik van mensen die me troosten, dus...

laat je niet ontmoedigen, het belangrijkste ben jij en je man en het is jullie dag, mensen die moeilijk doen kunnen beter thuis blijven. geniet van de laatste dagen als ongetrouwd koppel en droom van de mooie tijd die nog komt ( dat doe ik ook en ik denk dat die mooier zal zijn dan de dag zelf :( )

groetjes, Katleen.
10/08/2007

Wendi
30-6-2007
 Meld misbruik5-6-2007 8:20:28

Ej bruidjes. Bedankt voor al jullie bemoedigende woorden en steun. Ik heb gisterenavond met mijn peter gebeld en we hebben gewoon afgesproken om een aantal dingen te bespreken. Ik moest pas daarna van ons mama te horen krijgen dat hij er enkel overdag zal bij zijn en niet op het avondfeest. Hij wil het niet "weer" aan zijn schoonouders of -familie vragen om babysit te spelen voor mijn neefje. Ik heb me er gewoon bij neergelegd, ga me er zo weinig mogelijk druk in maken. We hebben niet veel tijd meer en nog te veel te doen om ons met zulke dingen bezig te houden. Het is in elk geval al een andere 'ik' dan gisteren en ga er vanaf nu proberen van te genieten.
Ik hoop dat bij jullie alles vlotjes gaat lopen, want er zijn er enkele waar de situatie nog eens zo erg is. Voor deze meisjes: HOU MOED!!! WE GERAKEN ER WEL DOOR!
Moest de afspraak met mijn peter uit de hand lopen, laat ik hier wel iets weten.
Groetjes, Wendi

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik5-6-2007 9:14:23

Hi Wendi,

Probeer het je echt niet aan te trekken, mijn schoonmoeder en schoonzus hebben ons dit weekend ook verteld dat ze niet naar ons huwelijk zullen komen. Dankzij de steun van enkele medebruidjes heb ik me er ook over gezet en doen we gewoon verder zonder hen, zij gaan iets missen en niet wij.

Maak er een fijne dag van en hij zal achteraf spijt hebben dat hij niet op jullie avondfeest was, want iedereen gaat hem vertellen hoe leuk het was en hij kan er niet over meepraten.

Groetjes,
Véro
16/6/2007

Wendy

Meld misbruik5-6-2007 12:47:28

Hey,

Ik ben 2 weken voor onze trouw beginnen beu worden van alles te regelen en doen en ik had de week voor onze trouw écht iets van 'pff, ik heb gewoon geen zin meer'.

Maar ik moet zeggen dat ik de dag zelf des te meer genoten heb, misschien wel doordat ik alles een beetje van mij afgezet had...

Nu, ik had wel het geluk dat toen ik 2 weken voor de trouw het op mijn heupen begon te krijgen en gewoon geen zin meer had, mijn vriend net zenuwachtig begon te worden en alle laatste zaken zo goed als zelf geregeld heeft...

Enfin, wat ik maar wil zeggen het loopt echt wel los, eens die dag er is vergeet je alle zorgen van de voorbije maanden rap.
En het voordeel is dat je nadien ook zoiets hebt van 'goh, het is voorbij, het was mooi, het was super maar oef het is voorbij'.
Dan ben je tenminste nie zo'n bruidje die daarna alleen maar wil huilen omdat het voorbij is...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...