Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bloemen afhalen?

  3-6-2007 19:43:21
Hey iedereen,

ik heb een vraagje:
Wij trouwen zonder ceremoniemeester. Wie zorgt de dag van de trouw dat de bloemen afgehaald worden bij de bloemist?
Doet jullie aanstaande dat zelf? Of een broer/ zus/...?

Groetjes,

Veerle
25.08.07
http://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl

Veerle

Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 891


Sofie
27-9-2008
 Meld misbruik3-6-2007 20:06:04

Hallo,
normaalgezien wordt het bruidsboeket door de bruidegom afgehaald.
en de bloemen voor in de kerk die worden toch geplaatst door de bloemist?



Sofie
27-9-2008
 Meld misbruik3-6-2007 20:06:15

Hallo,
normaalgezien wordt het bruidsboeket door de bruidegom afgehaald.
en de bloemen voor in de kerk die worden toch geplaatst door de bloemist?



fien
22-6-2007
 Meld misbruik3-6-2007 20:49:30

Wijhebben de bloemen aan huis laten leveren en dat kost ons niks. Sommigen vragen iets vb: 5 euro. Of als je man bij zijn ouders overnacht de avond voor het huwelijk kun je gerust vragen of zijn pa erom gaat.



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik3-6-2007 21:54:35

Mijn vriend zal ook het bruidsboeket afhalen, de bloemen in de kerk worden gemaakt door een vriendin van mijn ma en zal mijn ma de dag zelf meebrengen en in de kerk gaan zetten. Mijn broer gaat bij de bloemist de bloemen voor onze ouders ophalen en zorgt ervoor dat die in de zaal belanden.



Dorien
2-8-2008
 Meld misbruik3-6-2007 22:59:49

Hoi,

Het is inderdaad de job van de bruidegom om jouw bruidsboeket te gaan halen. Maar voor de trouw van mijn schoonbroer zijn wij om het bruidsboeket gereden.

Ik zou er vooral voor zorgen dat iemand alle bloemen afhaalt en plaatst die je kan vertrouwen en waarvan je zeker bent dat ze het gaan doen (en je bruidsboeket met respect gaan behandelen!).
Vraag een goeie vriendin, een zus, je getuige desnoods!

Veel succes!
Dorien
02/08/08



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik4-6-2007 8:32:44

Hey,

Mijn broer is afgestudeerd op de tuinbouwschool, en ik ga daar eens kijken voor de bloemstukken voor versiering in de zaal (we trouwen niet in de kerk), en misschien ook voor het bruidsboeket (maar dat valt nog te zien hoe het meevalt). Moesten we het daar vandaan halen, dan zullen mijn ouders en broer waarschijnlijk alles afhalen en naar hier en naar de zaal brengen...

Groetjes,
Tania



Sarah
7-7-2007
 Meld misbruik4-6-2007 10:20:18

Hallo,

mijn vriend gaat het bruidsboeket en de corsages afhalen. Maar de bloemist gaat zelf het altaarstuk naar de kerk brengen.
Groetjes,

Sarah



els
7-7-2007
 Meld misbruik4-6-2007 17:32:11

ik ga de bloemen zelf afhalen!
Ga ze wel laten inpakken zodat ik het boeket nog niet zie. Maar kom er voorbij als ik naar de kapper ga...



Els
22-9-2007
 Meld misbruik5-6-2007 16:50:51

Mijn nonkel heeft een rozenkwekerij en mijn tante gaat alle versiering en bloemstukken voor de kerk zelf maken en vrijdagavond (samen met de buxusboompjes) in de kerk zetten. Als er zou een begrafenis zijn zaterdag, doet ze het nadien. Het bruidsboeket gaat Stijn zelf halen, onderweg naar mijn ouders ;-)

Els
22/09/07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...