Terug naar overzicht
Hallo Nanouchka,Ook wij trouwen op 3 mei 2008.Met misboekjes ben ik nog helemaal niet bezig, dit zal voor na de zomer zijn, dan is er nog tijd voldoende. We hoeven slechts in januari nog eens naar de pastoor om dit te bespreken.Deze zomer trouwen wij reeds voor de wet, aangezien op 3 mei dit niet kan in onze stad wegens Hemelvaertweekend.Groetjes
als je wil kan ik het onze eens doormailen in pdf-formaat, dan heb je direct een idee. Geef je me je email?groetjesMieke7/7/7
Hey,Wij trouwen ook op 3 mei 2008, maar enkel voor de wet en niet voor de kerk. Met misboekjes kan ik je dus niet helpen lol. Verder lees ik hier dat er al mensen zijn die die dag niet voor de wet kunnen trouwen... Wij zouden dat verschrikkelijk vinden, omdat het bij ons enkel voor de wet is, en we het toch op 1 dag willen. Probleem is dat ze dat hier in de gemeente nog niet weten of het dan kan of niet (6 maanden van tevoren). Toen het enkel donderdag een feestdag was (1 mei) zeiden ze dat het wel kon, dat ze de brug niet maken, maar nu 2 mei ook een feestdag wordt, hebben we dus geen idee. Ze gingen meer weten na het schepencollege, maar ik heb er niks meer van gehoord... Als er iemand meer weet, wij gaan trouwen in Liedekerke.Groetjes,Tania
hey,mijn emailadres is: nanouchka.derave@telenet.beOOh nee zeg, zouden ze allemaal de brug maken van de 1ste mei, denk je? Ik zal dit best maar eens aanvragen. We weten dat je 6mndn en 15dagen op voorhand moet aanvragen, maar ik zal het nu al eens gaan vragen voor de 3de mei!Bedankt allemaal, groetjes, nanouchka
hallo, je bent er in ieder geval vroeg genoeg bij! :-) veel voorbeeldteksten vind je op : adagioceremonie.be bij downloads,succes!Sofie