Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje

3-6-2007 18:57:03
heyla bruidjes,
wij huwen 3 mei 2008 en ben vandaag zo een beetje beginnen zoeken naar teksten voor ons misboekje. Wij huwen in de kerk maar houden een woorddienst met een diaken. Ik vind het moeilijk om een mooie tekst te vinden voor de eerste lezing? Kan er mij iemand helpen met een site of prentenboekjes die kunnen dienen als 1ste lezing??
Nog bruidjes die huwen op 3 mei '08?
Veel succes allemaal,
groetjes, nanouchka

Nanouchka
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 226

Lieselot

Meld misbruik3-6-2007 19:26:50

Hallo Nanouchka,

Ook wij trouwen op 3 mei 2008.
Met misboekjes ben ik nog helemaal niet bezig, dit zal voor na de zomer zijn, dan is er nog tijd voldoende. We hoeven slechts in januari nog eens naar de pastoor om dit te bespreken.
Deze zomer trouwen wij reeds voor de wet, aangezien op 3 mei dit niet kan in onze stad wegens Hemelvaertweekend.
Groetjes

Mieke
7-7-2007
 Meld misbruik3-6-2007 21:33:55

als je wil kan ik het onze eens doormailen in pdf-formaat, dan heb je direct een idee. Geef je me je email?
groetjes
Mieke
7/7/7

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik4-6-2007 8:36:59

Hey,

Wij trouwen ook op 3 mei 2008, maar enkel voor de wet en niet voor de kerk. Met misboekjes kan ik je dus niet helpen lol. Verder lees ik hier dat er al mensen zijn die die dag niet voor de wet kunnen trouwen... Wij zouden dat verschrikkelijk vinden, omdat het bij ons enkel voor de wet is, en we het toch op 1 dag willen. Probleem is dat ze dat hier in de gemeente nog niet weten of het dan kan of niet (6 maanden van tevoren). Toen het enkel donderdag een feestdag was (1 mei) zeiden ze dat het wel kon, dat ze de brug niet maken, maar nu 2 mei ook een feestdag wordt, hebben we dus geen idee. Ze gingen meer weten na het schepencollege, maar ik heb er niks meer van gehoord...

Als er iemand meer weet, wij gaan trouwen in Liedekerke.

Groetjes,
Tania

Nanouchka
3-5-2008
 Meld misbruik4-6-2007 12:43:08

hey,
mijn emailadres is: nanouchka.derave@telenet.be
OOh nee zeg, zouden ze allemaal de brug maken van de 1ste mei, denk je? Ik zal dit best maar eens aanvragen. We weten dat je 6mndn en 15dagen op voorhand moet aanvragen, maar ik zal het nu al eens gaan vragen voor de 3de mei!
Bedankt allemaal,
groetjes, nanouchka

Sofie
1-9-2007
 Meld misbruik6-6-2007 12:09:58

hallo, je bent er in ieder geval vroeg genoeg bij! :-) veel voorbeeldteksten vind je op : adagioceremonie.be bij downloads,
succes!
Sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...