Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen Linea Rafaelli

  3-6-2007 13:25:48
Hey! Ik ben momenteel in de schoenen-fase :). Mijn jurk wordt gemaakt, en die winkel verkoopt geen schoenen. Kben eens gaan kijken op de site van Linea Rafaelli, en kvind die schoenen wel heel mooi. Nu vraag ik mij af of ik best ineens naar de concept store in Brugge ga, of gewoon in een bruidsboetiek. Ik neem aan dat ze in Brugge misschien meer keuze hebben? Weet er iemand of ze een beetje gemakkelijk zijn (toch wel van belang :)?

Veerle
29/09/2007

Veerle
29-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 889


anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik3-6-2007 13:58:03

Hallo Veerle

In La Sposa in Roeselare en Primma Donna te Deerlijk verkopen ze de schoenen van Linea Rafaelli.

Groetjes
Anneleen
11-07-08



Ilse
20-12-2007
 Meld misbruik3-6-2007 19:01:48

hoi;
Ik heb mijn kleed in Brugge gekocht en jammer genoeg waren er in mijn maat niet veel schoenen meer. Ik vond niet dat ze daar meer keuze hadden dan ergens anders.
groetjes



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik3-6-2007 19:32:13

Anders moet je eens naar Gabriëlli in Roeselare gaan... daar hebben ze echt een heel grote keuze aan schoenen, ook van Linea. Ik ben daar geweest, heb ongeveer 20 paar gepast en ze bleven even vriendelijk... ik vind die winkel zeker een aanrader! Veel succes met je zoektocht



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik4-6-2007 9:13:14

Hey,

en ja... ze zitten supermakkelijk!

groetjes,
Lieve



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik4-6-2007 10:03:11

Hi Veerle,

Ik heb ook schoenen van Linea en ze zitten echt zalig.
Ik ben ze nu aan het inlopen en het is net alsof ik mijn pantoffeltjes draag.

Groetjes,
Véro
16/6/2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...