Nu Online
Momenteel zijn er 235 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog iemand wakker nu om 0.00u?

3-6-2007 0:02:21
Hallo,

Is er nog iemand op dit forum nu?
Ik kan niet slapen...Mijn vriend is naar de voetbal en ik verveel me...Ik wil nog vanalles voor de trouw knutselen, maar alles is gedaan...

Enkel nog de enveloppendoos, maar daar heb ik eerst de hulp van papa voor nodig.

Was het al maar zover, nog 5 weken... de afgelopen 3 weken gingen echt niet voorbij...toch heb ik altijd veel gepland in de week en int weekend.

Misschien begin ik toch wel zenuwachtig te worden?

Groetjes,
Nathalie
07/07/'07
http://kenny-nathalie.bruiloftsite.nl/

Nathalie
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 248

els
14-7-2007
 Meld misbruik3-6-2007 1:01:32

hey!

Jaja, ik ben nog wakker!
Net thuisgekomen, ben met oud collega's iets gaan drinken!
En dan nog maar eens rap komen piepen wat er allemaal bij op staat he ;-)

Dan ga je een speciale enveloppedoos maken? In het hout of zo???

Voor mij is het nog 1 weekje langer.
Het gevoel dat t niet vooruit gaat heb ik niet... Die 5 weken zullen nu wel voorbij vliegen he? Ik zie er al tegenop om een tafelindeling te maken. Dat zal niet gemakkelijk zijn denk ik.

Als je nu al zenuwachtig aan het worden bent, wat gaat dat de laatste weken geven? Kan je misschien niet meer slapen en zie je er op je trouwdag uit als een zombie LOL ;-)

Ale, kga nog vlug even verderlezen en dan het beddeke in.

Groetjes, Els
14/07/2007

Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik3-6-2007 11:20:49

Hey Els,

Als enveloppendoos ga ik proberen een wensput te maken... dus met een dakje erop en dat dakje moet papa uit hout maken en bevestigen op de "put" en dan pas kan ik die afwerken en verven...

Tafelindeling en alles heb ik al klaar, dat vond ik ook niet gemakkelijk...veel uittellen en goed groeperen dat de tafels even lang zijn en het mooi uitkomt...

Zenuwachtig in de vorm van...het duurt te lang... ben er wel klaar voor en lig er niet over te piekeren ofzo :-)

Groetjes,
Nathalie
07/07/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...