Terug naar overzicht
hallo lien!ik ben een tijdje geleden met bodystyling begonnenop een twee/drie maanden ben ik zo'n negen kilo afgevallenik doe twee maal per week die oefeningen en heb voedingsadvies gekregenhet voorgeschreven advies heb ik min of meer gevolgd maar eigenlijk viel het heel goed mee en heb ik regelmatig toch gesnoept en een beetje meer gegeten dan eigenlijk mocht...dus ik vind het zeker een aanraderenige nadeel is misschien de kostprijs: voor die twintig beurten heb ik een 360 euro betaald (met ozonbehandeling, zonder kost het minder)maar als je nadien die onderhoudsbeurten blijft volgen kost het denk ik iets van een 8 euro per keer en dat valt toch wel mee vind ikalvast heel veel succes,groetjes,anja
Ik heb ook nog 3 maanden op de teller staan en wil graag ook nog enkele kilootjes kwijt. Het hoeven er gaan 10 te zijn, maar 4 à 5 zouden er toch af mogen. Ik ben echt niet het dieet-type. Ik hou dat een week vol en prop me dan weer vol met alles wat slecht is!Ik ben nu met mijn vriendin begonnen met strt to run. Daarmee zouden we enkele weken voor de trouw 5 km mee moeten kunnen lopen en ik ben van plan om dan om de 2 dagen te lopen. Een collega heeft dit vorig jaar ook gedaan. In de beginfase verlies je nog geen gewicht, erger nog ik kwam zelf een kilo bij omdat je spiermassa kweekt. Maar vanaf dat het programma intensiever wordt begin je wel gewicht te verliezen zonder dat je een streng dieet moet doen. Gewoon gezond eten. Ik hoop dat het het gewenst effect zal hebben.Veel succes met jou inspanningen!!!!Mara.
Hey Lien,Ik kan je maar 1 ding aanraden: Weight Watchers. Dat is gezond afvallen, je niet alles moeten ontzeggen en geen belachelijke bedragen die je ervoor moet betalen...Veel succes!Groetjes,Monia
dag LienWat ik ook probeerde er ging geen gram af bij mij, maar toen ben ik begonnen met afslankshaken met proteïnen, je kan dat in overleg doen met de huisarts ofwel op eigen houtje. Ik vond die van weight care het lekkerst, vrij te kopen in de supermarkt of di.Ik ben op een maand tijd 5 kg vermagerd, dat gaat heel snel en t is er ook nog niet bij ondertussen.Vele groetjesChristel
Hoi bruidje,Ikzelf heb twee jaar geleden een weightwatch-periode geprobeerd. Ik ben 10 kg kwijt geraakt op een drietal maanden tijd. Het werd toen winter en ik voelde mijn weerstand echt verslappen. Ik wou eigenlijk 13 kg kwijt, dus ik ben vervroegd met mijn programma gestopt. Heel dom, want ik nam mijn oude gewoontes stilaan weer aan.(het programma helpt je na je gewichtsverlies om alles op peil te houden!) Nu ben ik eigenlijk terug op mijn oud gewicht en wil dus dringend opnieuw beginnen weight watchen (met mijn eigen huwelijk in zicht misschien eindelijk een goed moment?). Ik ging niet naar de bijeenkomsten, maar ik voerde al mijn punten en zo in op een cd-rom. Zo hoef je het huis niet eens uit!Ik raad het programma echt aan omdat je zelf nog kan bepalen wat je precies eet. Bovendien kan je eens een dag 'zeuren' en door enkele uren sport een uit de hand gelopen etentje weer helemaal 'terugverdienen'.Je kan ook punten sparen als je weet dat er een feestje aankomt!Veel succes, laat me weten of het lukt!Dorien