Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hebben juliie dat ook??? pre-huwelijks-nachtmerries!

  2-6-2007 8:57:51
Brrr, ik heb telkens terugkerende nachtmerries. 2 verschillende: de ene keer droom ik dat het onze trouwdag is en dat de helft niet geregeld is en dat ik sta te twijfelen of ik het feest wel of niet zal laten doorgaan, en de andere is dat ik op mijn trouwdag eten of drank smos op mijn kleed met enorme vlekken als gevolg!!! Verschrikkelijk gewoon!
Dat de eerste droom werkelijkheid wordt is minder plausibel, maar de tweede... Mijn hart krimpt ineen iedere keer ik eraan denk!

Riet

Riet
27-10-2007
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 833


els
14-7-2007
 Meld misbruik2-6-2007 10:14:25

Hey Riet,

Die droom heb ik ook ongeveer! Iedereen komt me vertellen dat het vandaag mijne trouwdag is, en dan moet ik nog op zoek naar een kapper, en naar al de rest. En daarom kom ik niet op tijd op mijn eigen trouw! En dan trouw ik in mijn gewone kleren.aaaaaaaaah!!!!!!!!!!!

Het zijn de dingen waar je zelf bang voor hebt, die je meestal dan droomt he ...

Ik vind t wel spannend, zo dromen ;-)
Zolang het daar gebeurt, kan het geen kwaad he.

Groetjes, Els
14/07/2007



Klaartje
28-7-2007
 Meld misbruik2-6-2007 10:26:07

Ja, ik heb dat ook dikwijls.... dat mijn familie allemaal te laat komt, dat ze mijn kleed niet mooi vinden... te laat komen op de eigen trouw, alles niet op tijd geregeld krijgen... het komt me allemaal zeer bekend voor!

Maar ik heb er vertrouwen in dat de dag zelf perfect zal verlopen!

groetjes,

Klaartje
28/7/2007



Lies
7-7-2007
 Meld misbruik2-6-2007 12:32:30

Hey,

ik denk dat elke bruid dit heeft. Ik ook, en als ik het navraag aan vriendinnen, die hebben het ook meegemaakt. Tijdens de droom niet grappig maar achteraf wel, vind ik.

Lies
070707



mieke
1-9-2007
 Meld misbruik2-6-2007 13:04:29

Hier net hetzelfde... Ik droomde dat onze trouw ineens met 4 maand vervroegd was en dat het diezelfde dag ineens ging doorgaan. En er was nog niets in orde! Ik had zelfs mijn kleed nog niet...
Mijn vriend vond dat super grappig dat ik daarover droomde, maar vanaf toen ben ik toch een versnelling hoger geschakeld met onze voorbereidingen.
veel succes in ieder geval en veel MOOIE dromen gewenst aan alle bruidjes!
groetjes,
mieke



Jona
18-8-2007
 Meld misbruik2-6-2007 20:19:24

Yep, ook hier van hetzelfde. Ik droom steeds da mijn bruidegom mij komt halen, da ik totaal niet gereed ben, rollers voor krullen nog in men haar enzo. Iedereen vertrekt zonder mij, en ik kom later. Als ik bijna aan gemeentehuis ben, zie ik dat ik geen schoenen en geen juwelen aanheb, dat mijn haar nog niet in orde is, dat ik mijn bruidsboeket vergeten ben, en dat ik terug naar huis kan, met als gevolg dat ik te laat ben op mijn eigen trouw.



tamara
15-9-2007
 Meld misbruik2-6-2007 21:09:56

Ik heb exact hetzelfde aan de hand: ofwel is er niets geregeld en moet het met de helft van de familie, zonder DJ, ... Ofwel sta ik in mijn joggingsbroek voor het altaar. Ik maak mijn kleed zelf en heb dan steeds de nachtmerrie dat het nog niet af is en ik er de dag zelf nog mee bezig ben maar het niet af krijg!

Ik droomde afgelopen donderdag wel dat ik plots een baby van 2 maanden had op onze trouwdag en ik was die de hele tijd kwijt! Ik heb de hele tijd lopen zoeken achter mijn baby en alle gasten moesten maar wachten!

Raar wat je onderbewuistzijn allemaal met je kan doen!

Groetjes, en nog "lekkere" dromen!
Mara.



Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik2-6-2007 22:55:31

Hey,

Weet ECHT niet waar ik het vandaan zou kunnen halen (of toch wel zie verder) maar ik ben overlaatst in tranen en tuiten uitgebarsten (echt waar snik snik) na een droom waarin mijn toekomomstige me doodleuk vertelde dat hij een ander had en de trouw niet kon doorgaan!!! Ik maakte alle afzeegingen 'live' mee in mijnen droom (trouwjurk!, zaal,...) tot ik kletsnat wakker werd. Heb dan halfversufd naar mijn ventje gebeld (moest al heel vroeg werken)om te vragen of hij mij nog graag zag, snik, snik... Hij begreep er natuurlijk geen bal van ;-)
Kon er achteraf mee lachen, maar wist eerst echt niet waar het vandaan kwam (heb totaal geen reden daarvoor om zoiets te dromen) maar heb er toen eventjes over nagedacht en toen schoot me het volgende e binnen: Ik had kort daarvoor een niet zo'n fijn reactie gehad van mensen toen we zeiden dat we gingen trouwen: 'Pfft, da's toch maar om daarna te scheiden' + ik had hier die dag dat verhaal gelezen op het forum van dat meisje die vroeg of je als bruidje zou willen weten dat je man een verhouding had met een andere vrouw!
1+1 werd 3 in mijn droom. Inderdaad, heel raar en achteraf grappig hoe dat je onderbewustzijn rare associaties maakt ;-)

Jessika
27/07/07



KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik3-6-2007 23:15:29

"gelukkig" heb ik dat nog niet,ik geraak nog niet buiten( LOL!!!)wij hebben nog 54 dagen te gaan en ik voel in mijn buik,heel veel zenuwen,omdat ik zwakke darmen heb,hoop ik dat ik nietin het gemeentehuis of de kerk naar het toilet moet!



Riet
27-10-2007
 Meld misbruik3-6-2007 23:41:58

Nou zeg, voor iedereen:

SWEET DREAMS!!!!

xxx
Riet



Wendy

 Meld misbruik5-6-2007 12:40:14

Riet en andere nachtmerrie-bruidjes,

Neem het aan van een intussen getrouwd bruidje: het is meer dan normaal dat je nachtmerries hebt, maar het belangrijkste is om deze op de dag zelf los te laten!

Ik heb bijvoorbeeld ontelbare keren dingen gedroomd zoals dat ze onze ballonnen in de verkeerde kerk gehangen hadden of dat er niets voorbereid was, of...
Maar dat voorbereiden heb je zelf in de hand. En de zaken die je niet in de hand hebt, moet je gewoon loslaten op je huwelijk. Als er iets misloopt, moet je 'foert' kunnen zeggen want op die dag moet je iederen seconde genieten dus iedere seconde dat je je drukt maakt in de plaats is er één teveel!

Ik droomde bijvoorbeeld dat de ballonnen er niet hingen, maar in het echt zag ik pas halverwege onze viering dat ze er hingen dus kan je nagaan...
En ja, mijn kleed is vuilgeworden van de fotoshoot, maar ik had zoiets van 'goh, de dag gaat veel te rap voorbij om mij nu druk te maken' en echt waar, ik ben blij dat ik er mij VOORAF zo druk gemaakt heb, omdat ik het zo gemakkelijker los kon laten de dag zelf.

Dus mocht he zijn dat je op je dag toch iets op je kleed morst, probeer dan gewoon te blijven lachen want je dag kan echt niet kapot, ook niet door zoiets!

Groetjes

Wendy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...