Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

morgen trouw ik!!!

1-6-2007 20:00:17
morgen is het zover....de grote dag. De zenuwen vallen tot nu toe goed mee. Hopelijk zal ik deze nachtnog goed slapen om dan morgen een schitterende dag tegemoet te gaan.En de weergoden gaan meezitten naar het schijnt!!!
Duim voor ons!
Groeten, Veerle

veerle
2-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 254

Sarah
7-7-2007
 Meld misbruik1-6-2007 20:03:00

Alvast een hele dikke proficiat. Bij ons is het morgen nog 5 weken. We duimen alvast dat jullie mooi weer hebben en dat alles goed mag verlopen.

Groetjes,

Sarah

Mieke
7-7-2007
 Meld misbruik1-6-2007 20:08:47

Wel meisje,
EEN DIKKE DIKKE DIKKE proficiat alvast van ons, geniet ervan!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop ook op goed weer en als je het weerbericht mag geloven zal dat ook zo zijn!!!
Stuur ons alvast een verslagje als je goed en wel bekomen bent van je mooie dag!
En moest je op huwelijksreis vertrekken...
GOEDE REIS gewenst!!!
Dikke kus
Mieke
7/7/7

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik1-6-2007 20:50:13

Het weer zal meezitten, heb zo net het weerbericht gehoord. Probeer goed te slapen deze nacht en geniet ervan!!!!!!

Een dikke proficiat!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...