Terug naar overzicht
Moest ik jou zijn zou ik daar mijn geld niet aan hangen. Wij trouwen wel met het klassieke concept en wij hebben een goeie vriend met wat presence gevraagd om een oogje in het zeil en zijn uurwerk in de gaten te houden. Misschien een tip?
Hallo Patricia,Wij hebben wel voor een ceremoniemeester gekozen omdat ik een verschrikkelijke schoonmoeder en schoonzus heb. Ze zullen er alles aan doen om dwars te liggen en te treuzelen. Een ceremoniemeester is dan handig om hen wat kort te houden en wat achter hun veren te zitten.Voor de rest vind ik het eigenlijk niet nodig. Het enigste waar zij eigenlijk voor zorgt is dat alles op tijd loopt, maar dit kan je makkelijk aan een goede vriend of familielid vragen. Voor de rest helpt ze ook wel dat we niets vergeten (bruidsuiker, onze weekendtas omdat we onze bruidsnacht op hotel doorbrengen, helpt mee met het aannemen van de bloemen, ...)Qua voorbereiding moet je het meeste wel zelf doen, ze helpen wel maar ik heb het bij mezelf gezien, dat het gewoon plezant is om alles te regelen.Groetjes,Véro16/6/2007
Wij hebben gekozen voor een vriendin als ceremoniemeester. Zij zal gewoon die dag de planning in de gaten houden en zorgen voor de cadeaus, bedankjes, misboekjes en dergelijke. Dan hoeven wij hier in ieder geval niet aan te denken!
ik ga dat vragen aan mijn zus,moet dat dringen eens vragen!