Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ceremoniemeester of niet?

1-6-2007 19:55:16
Hello! Volgend jaat trouwen we, de feestzaal is beslist, maar weten niet goed hoe alles aan boord te leggen... We trouwen alleen voor de wet, dan gaan we rechtstreeks naar het kasteel waar we trouwen met rent-a-priest en daar houden we ook het avondfeest, nemen we de foto's enz... De vraag is; nemen we dan best een ceremoniemeester om alles in goede banen te leiden of niet? De groep is niet zo groot (87 man) dus vroeg ik me af of het dan wel nodig is...

Patricia
18-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 210

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik1-6-2007 21:12:14

Moest ik jou zijn zou ik daar mijn geld niet aan hangen. Wij trouwen wel met het klassieke concept en wij hebben een goeie vriend met wat presence gevraagd om een oogje in het zeil en zijn uurwerk in de gaten te houden. Misschien een tip?

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik2-6-2007 7:55:10

Hallo Patricia,

Wij hebben wel voor een ceremoniemeester gekozen omdat ik een verschrikkelijke schoonmoeder en schoonzus heb. Ze zullen er alles aan doen om dwars te liggen en te treuzelen. Een ceremoniemeester is dan handig om hen wat kort te houden en wat achter hun veren te zitten.

Voor de rest vind ik het eigenlijk niet nodig. Het enigste waar zij eigenlijk voor zorgt is dat alles op tijd loopt, maar dit kan je makkelijk aan een goede vriend of familielid vragen. Voor de rest helpt ze ook wel dat we niets vergeten (bruidsuiker, onze weekendtas omdat we onze bruidsnacht op hotel doorbrengen, helpt mee met het aannemen van de bloemen, ...)

Qua voorbereiding moet je het meeste wel zelf doen, ze helpen wel maar ik heb het bij mezelf gezien, dat het gewoon plezant is om alles te regelen.

Groetjes,
Véro
16/6/2007

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik2-6-2007 12:29:23

Wij hebben gekozen voor een vriendin als ceremoniemeester. Zij zal gewoon die dag de planning in de gaten houden en zorgen voor de cadeaus, bedankjes, misboekjes en dergelijke. Dan hoeven wij hier in ieder geval niet aan te denken!

KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik3-6-2007 23:40:29

ik ga dat vragen aan mijn zus,moet dat dringen eens vragen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...