TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mieke
7-7-2007
|
1-6-2007 20:04:52
Dag meid, Je bent ABSOLUUT NIET alleen met dit voorval. Ik begrijp wat je wil zeggen en wees gerust, zo zijn er velen. Ik heb ook bijna alles alleen geregeld en soms vond ik dat wel leuk maar andere keren vond ik toch dat hij er zich makkelijk vanaf maakte zo. Het ergste is nog dat hij mij alles laat doen en er zich zogezegd niet veel van aantrekt maar o wee als ik met iets thuis kom, dan is hij toch opeens heel erg geinterresseerd in de prijs. grappig vind ik dat eigenlijk, heb hem dan duidelijk gemaakt dat hij mij ofwel helpt in alles en ook samen het budget kan bespreken, ofwel doet hij niets (zoals nu) maar dan moet hij ook niet komen zagen over het feit wat dat allemaal toch kost. Soms werd ik er wel verdrietig van als ik het gevoel kreeg dat het hem precies allemaal niet kon schelen maar daar heb ik me nu overgezet, Ik weet perfect hoe die dag zal verlopen en zal uiteindelijk heel fier zijn op mezelf dat ik dat allemaal ZELF heb geregeld. Ik denk dat de meest mannen zo reageren hoor... trek het je niet aan, probeer te genieten van de voorbereidingen en je zal zien, dat valt wel allemaal in zijn plooitjes. Veel succes nog Mieke 7/7/7
|
|
mieke
7-7-2007
|
1-6-2007 20:13:45
Idem dito hier.
Mijn ventje is kok en werkt 6 op 7. Dus veel vrije tijd heeft hij niet. Dus overgrote deel van de organistie kwam ook op mijn schouders terecht. Maar we hebben wel alles samen gekozen. Van elke beslissing dat ik nam was hij van op de hoogte...
groetjes
|
|
Elke
13-10-2007
|
1-6-2007 20:47:16
Hey Melissa,
Je bent zeker niet alleen!! Ik word ook soms zot van het feit dat ik alles zelf moet doen ... Ik zoek alle informatie op, vraag verschillende offertes aan etc. Iets vastleggen, zonder dat hij het gezien heeft, dat mag ik niet van hem, maar wachten tot wanneer hij het gezien heeft en zijn mening gegeven heeft... dat duurt altijd eeuwen. Na het werk 'geen zin, ik ben moe' en in het weekend 'moet het nu altijd over die trouw gaan'. Tja, zo geraakt er niets beslist natuurlijk!! Zoals reeds gezegd, ik word er soms zot van... als ik dat al niet ben.
Maar ik weet dat dat (net zoals bij jou) niet uit desinteresse voor de trouw of het feest is, maar zo zijn ze nu éénmaal ons mannen ;-)
Ik hoop dat je veel plezier hebt bij het plannen en lucht af en toe je hart maar eens op het forum, dat kan deugd doen!!
Elke 13/10/07
|
|
Annelies
25-8-2007
|
1-6-2007 20:48:31
Heyla,
Bij mij is het net zo! Mijn vriend zegt dat ik alles wel goed zal regelen. Ik heb onze fotograaf gekozen, de dj, de zaal, het menu, de uitnodigingen,... Hij was wel overal mee naartoe, maar had het volste vertrouwen in mij en is heel blij met de beslissingen! Ik vind dit ook helemaal niet zo erg, hij werkt ook veel en ik had er de tijd voor om alles over beetje uit te pluizen en zo -naar mijn mening- het beste te kiezen! Dat is dus typisch mannen denk ik!
Veel succes!
Annelies http://anneliesenchristophe.trouwen.com
|
|
davida
7-9-2008
|
1-6-2007 20:53:16
hey
hier nog iemand die alles zelf gedaan heeft .wij zijn in september getrouwd en hij vond da normaal dat ik alles deed en ik moet zeggen ik vond dat ook niet zo erg het was soms streserend dat hij niet hielp maar op onze dag heeft hij wel 100 keer gezegd hoe trots hij op me was dat alles perfect was.
grtz
|
|
Sophie
18-4-2008
|
1-6-2007 21:03:27
Hoi Melissa, same story over here! Ik zoek alles op en verzamel alle voorbeelden en prijzen en dan hakken we samen de knopen door. Net zoals bij Elke krijg ik dan de opmerking "moet het nu weer over dienen trouw gaan" maar eens hij er dan mee bezig is dan gaat hij er volledig mee in op! Alleszins veel succes met de voorbereidingen Sophie 18.04.2008
|
|
Hanne
30-8-2008
|
1-6-2007 21:15:29
Och, tis hier hetzelfde! Ik zoek alles op en presenteer het hem dan. Dan zegt hij wel si of la, maar uiteindelijk doe ik het wel. Ik denk dat dat wat typisch is...
Hij is dan wel diegene die al volop aan het informeren en kijken is voor ons huis! Daar doe ik dan weer niet aan mee voorlopig.
Dus, we laten elkaar gewoon doen. :-)
|
|
melissa
20-7-2007
|
1-6-2007 22:57:30
bedankt allemaal het doet toch deugt om te weten dat ik niet alleen ben. dat geeft me wel moed. Aan allemaal nog veel plezier met het zelf voorbereiden
groetjes melissa
|
|
amalia
24-5-2008
|
2-6-2007 11:50:23
bij ons is het ook zo. Ik doe ook veel alleen. Ik had hem wel 2 keuzes alleen laten doen, en dat zijn al vrij belangrijke keuzes : de datum en de openingsdans. En ik vond zijn keuzes ook ok.
|
|
Isabelle
5-8-2007
|
2-6-2007 14:29:32
Hallo,
Bij ons is dit inderdaad ook het geval. Mijn vriend en vader van onze drie kinderen wou absoluut met mij trouwen en was dan ook doodgelukkig toen ik ja zei, maar sindsdien is hij stil gevallen. Ook ik zou alle voorberiedingen moeten doen en alles regelen. Als ik iets voorstel is het ook altijd goed. Daarom heb ik mij nu voorgenomen om al mijn planningen even stil te leggen tot het bij hem opkomt dat het plots wel stil geworden is zodat hij dan beseft dat ik dit niet allemaal alleen zal doen. Zo iets moois moet ook al bij de voorbereiding romantisch en leuk zijn voor beide partijen, dus probeer hem mee te krijgen zodat je nu al plezier en romantiek beleeft bij de organisatie van jullie mooiste dag.
Vele groetjes Isabelle
|
|
fien
22-6-2007
|
3-6-2007 20:57:53
NEEN, het is niet overal zo. Ik help mijn vrouwke met alles. Uitnodigingen, bus, fotograaf, tafelschikking, zelfs haar schoenen "helpen" kiezen,... Alleen de menu heeft ze alleen gekozen omdat ze meer weet van die gerechten dan ik.
Groetjes, Helpende man
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|