Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal Molenhof te Ravels...

  1-6-2007 17:03:01
Wij hebben onze feest gegeven in zaal Molenhof te Ravels.. Voordien hadden wij de prijzen rond het Turnhoutse vergeleken, en die kwamen allemaal op hetzelfde uit. Uiteindelijk kozen wij dan voor een zaal met een indrukwekkend uitstraling (grootse gerenoveerde schuur)Wij zijn getrouw op 18 mei en ik moet zeggen, wij hebben ons die keuze niet beklaagd! De receptie was op en top in orde. (Gelukkig kon die buiten doorgaan in de tuin). Niet onbelangrijk voor ons, aangezien daar toch een aantal heel belangrijke gasten gevraagd werden (bv senatoren) Ik moet zeggen het aanbod aan hapjes (scampis, etc..) + champagne, konden wij niet volgen. Niettegenstaande er een forfaitaire prijs was overeengekomen. Idem dito voor de wijn s'avonds. We zijn absoluut niets tekort gekomen, en alles liep gesmeerd. Er was zelfs een soort van ceremoniemeester id zaal, die tesamen met de dj alles begeleidde. Wat ons betreft: Molenhof...beslist een aanrader!

tom
18-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1485


Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik3-6-2007 15:39:12

Ik kan je alleen maar bevestigen. Wij hebben ons feest daar ook gehad en heel wat van de familieleden zijn ons daarin vooraf gegaan.En er zullen er nog veel volgen!!Zo'n super service en vriendelijke mensen!!!



segers

 Meld misbruik3-6-2007 16:54:52

Hallo Tom of patricia hebben jullie daar nog iets van prijzen ofzo voor? heb je veel keuze tussen de verschillende menu's? en is het nog altijd als vroeger dat je daar nog een weekendje aan zee cado krijgt als je trouwt? proficiat met jullie huwelijk



tom
18-5-2007
 Meld misbruik4-6-2007 8:55:09

Ik heb thuis nog wel iets van prijzen liggen, maar dat hangt allemaal af van welke zaken je wenst te voorzien of niet, bv receptie, voorgerecht, soort buffet (warm, koud, of 'extra' (met scampi's etc), ijstaart, of met dessertbuffet...
In feite kan je het zo goedkoop maken zoals je zelf wil..Wij hebben het nogal ruim genomen en het kwam neer op zo'n 50 euro per persoon..Onlangs was ik nog es te gast in het Molenhof, en daar was het een, 'trouwfuif' formule met frietjes en hapjes.. dus vandaar het verschil.
Weekend aan zee staat inderdaad wel op de prijslijst genoteerd, maar aangezien wij onze factuur van 18 mei nog dienen te betalen, kan ik je dat nog niet met zekerheid bevestigen..

Grts



evy
1-3-2009
 Meld misbruik12-8-2007 14:29:35

Wij hebben van't weekend de zaal vastgelegd. Prachtige schuur met vele mogelijkheden. Ik hoop dat volgend jaar het weer wat meezit. Wij plannen een viering in de tuin met aansluitend receptie en knallend feest ;-)
'k Had direct een goed gevoel bij de zaal!



tom
18-5-2007
 Meld misbruik13-8-2007 8:56:38

hey evy

hadden ze jouw een dj voorgesteld tijdens het boeken van de zaal?
grts



evy
1-3-2009
 Meld misbruik16-8-2007 14:51:49

'k Kreeg inderdaad een kaartje van een dj... Op die dj hebben we al een tijdje een optie op. En nu ik uw naam zie en uw vraag naar een dj, begint er bij mij een belleke te rinkelen :-) Right?




tom
18-5-2007
 Meld misbruik17-8-2007 9:14:34

right..just checking he



evy
1-3-2009
 Meld misbruik17-8-2007 14:18:30

Normaal gezien staan we opgeschreven voor 1 augustus. Dat duurt nog ff ;-)




tom
18-5-2007
 Meld misbruik17-8-2007 14:24:47

1 aug klopt volledig..
Veel succes nog met jullie voorbereiding ondertussen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...