Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ik wordt depri :(

  1-6-2007 13:36:51
ik wordt depri,wij moeten nog ringen gaan kiezen,ons misboekje maken en de gasten een plek geven in de zaal en het ergste een kapper vinden want die ik heb wil niet naar huis komen!ik moet dringend een proefkapsel laten doen en eerlijk,ik denk soms,ben ik nu wel juist bezig,is dit een goede beslissing,nog 56 dagen en ik ben nerveus,ik leef bij snachts,mijn bioritme is helemaal van slag,ik zou zoooo graag eens smorgens om 8 of 9 uur op staan,maar kan dit niet,neem ik slaappillen dan ben ik zo suf dat ik niet besef dat ik wakker ben,ik denk dat ik een "bridezilla" ben,maar ik heb hulp nodig voor mijn bioritme goed te krijgen. en ik heb schrik,vraag m niet waarvoor want ik kan het niet uitleggen,het is een gevoel dat me besluipt. ik zou graag voor mijn man dan nog een verrassing willen,een overnachting in het Antwerpse bij onze trouw,maar ik weet niet meer waar zoeken.ik ga me nu bezig houden met ons misboekje,

grts,
Karina

KARINA
27-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 21 | Gelezen: 866


Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik1-6-2007 13:45:04

Hoi Karina

Dat is inderdaad geen leuk gevoel.
Ik zou proberen een lijstje te maken van alles dat je denkt dat je nog moet doen. Datgeen wat je denkt dat het snelste geregeld moet worden bovenaan zetten en de dingen waarvan je denkt dat ze nog even langer kunnen wachten onderaan.
En dan gewoon bovenaan je lijstje beginnen met afwerken. Misschien helpt dat al wel een beetje. Zo weet je precies wat je nog moet doen en wat er ondertussen al weer gebeurd is.
Je hebt nog 56 dagen. Dat gaat allemaal lukken, je zal wel zien. Alleen proberen kalm te blijven en niet te panikeren.

Groetjes
Rebecca
11/08/07



Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik1-6-2007 13:50:42

ja de moed niet verliezen het komt wel in orde. ik zou ook een lijstje maken en dan kan je schrappen wat je gedaan hebt. Dat lucht op ook.

veel moed en succes

Mieke
22/09/07



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik1-6-2007 13:53:25

dag Karina

Inderdaad, soms zie je de top van de berg niet meer maar geen paniek, als ik het zo zie komt dat gerust allemaal nog slim.

Heb je het grote pakket al vol met teksten voor misboekjes? Da's een dik pak vol alle teksten, al in de juiste volgorde, dan moet je gewoon nog kiezen, copieren en plakken. Als je wil mail ik het je door.

Ringen kiezen is echt mega leuk hoor, gewoon naar de juwelier stappen en een paar dingen proberen, normaal is dat op een uurtje of twee zeker in orde.

Ik heb ooit eens een mooie bed en breakfast gezien op tv, hier is de website, misschien is dit iets voor jou:
http://www.charlesrogierxi.be/
ziet er heel romantisch uit hé

En de tafelschikking, daar heb je nog heel wat tijd voor denk ik hoor
Als je de gasten gewoon per tafel zet en niet per stoel heb je ook veel minder werk.
wij doen dat ook zo

Succes hé en stort je hartje hier maar eens uit
T is perfect normaal hoor dat je een dipje hebt, ik denk dat vele bruidjes, waaronder ikzelf dat ook al gehad hebben, maar dat komt weer helemaal goed !

groetjes
Christel
160607



Debbie
27-6-2008
 Meld misbruik1-6-2007 13:58:06

Christel,

Zou je mij misschien dat pakket eens kunnen mailen? Ik heb nog tijd zat, maar ben er toch al veel mee bezig, juist om dat gevoel proberen te vermijden!

debbievandenlangenbergh@telenet.be

Enneuh, Karina, goeie moed hè! Ben er zeker van dat het allemaal goedkomt!

Groetjes Debbie
27/06/2008



Angie
14-7-2009
 Meld misbruik1-6-2007 14:04:54

Dag Karina,

Denk zeker niet dat je de enige bent die wat last krijgt van stress. Ik heb hier een paar dagen geleden ook mijn beklag gedaan en ten opzichte van mijn vriend word ik ook af en toe een bridezilla. Ik moet zeggen, ik ben bij de osteopaat geweest voor mijn stress en dat heeft echt wel geholpen. Het is misschien een ideetje? Of eens naar het schoonheidsinstituut voor een massage of manicure of zo? En zoals Rebecca al zei, gewoon een lijstje maken en dat afwerken en niet bang zijn om eens hulp te vragen aan je verloofde, vrienden of familie. Wij trouwen binnen 43 dagen en ik heb ook pas sinds vorige week een kapper gevonden. Ben er nooit geweest en ken ook niemand die er al geweest is dus het is afwachten tot het proefkapsel. Stel dat het niet mooi is dan zoek ik een andere kapper en als ik er geen vind dan oefen ik nachten aan een stuk tot wanneer ik het zelf kan doen. Ik begrijp dat het moeilijk is want het was bij mij ook een hele tijd zo maar je moet proberen om er lichter over te gaan. Vind je geen kapper? Dan doe je het gewoon zelf. Dat klinkt allemaal misschien raar maar als je zo denkt heb je veel minder stress en je vind heus wel een kapper of een andere oplossing maar je moet gewoon proberen het lichter op te nemen zodat je jezelf niet uitput. Ga dit weekend gewoon eens gezellig ring-shoppen en probeer te ontspannen. Ik heb zelf ook al een aantal keer een omgekeerd slaappatroon gehad (na bijvoorbeeld meer dan een jaar nachtwerk doen) en wat bij mij hielp was gewoon eens het slapen overslaan. Als je s nachts wakker bent ga dan tijdens de dag niet liggen maar dwing jezelf wakker te blijven tot het weer avond is en ga dan slapen. Normaal gezien ben je dan zodanig moe dat je in slaap valt. Verbied jezelf gewoon een aantal dagen om overdag te slapen en dan komt dat wel goed. Probeer s avonds eens een flinke wandeling te maken dan maak je jezelf ook al fysiek moe en van in de buitenlucht te zitten voel je je misschien beter. Ik wens je alleszins het beste en je zal zien dat alles wel goed komt.

Groetjes,

Angie
14/07/07



KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik1-6-2007 14:29:08

hoikes,
bedankt voor de berichtjes,effe eens goed ademhalen,goed nagedacht en ik voel me al beter.dat pakket voor misboekjes mag je mij altijd mailen karinaf@telenet.begelukkig komt de visagist woensdag langs,dus ik ga zeker en vast genieten,zeker weten,mijn haar,bha ik zie wel,komt wel goed kan alleen niet met de auto rijden,gelukkig kan ik echt praten met mijn vriend,maar hij begrijpt niet hoe ik me voel.ik heb deze week nog eens de bevestiging gekregen dat ik "te oud" ben om te werken,om bij te scholen en dat doet pijn. ik wil zo graag werken en dan krijg je dat te horen,ik sukkel met mijn praten omdat ik een beroerte heb gehad,binnen 10 dagen mag ik terug auto rijden en ik heb heel veel zin om te gaan shoppen in het waasland shopping center,ik weet ik kom van heel ver want ik had er niet meer kunnen zijn,maar toch en zoals ik al heb gezegd in dit forum,ik mis mijn moeder elke dag meer,zij was de reddende engel.ik ga dit weekend kijken voor ringen,als er niets tussen komt ;)en nu ga ik zien op die website voor een kamer ;)
thx allemaal,
Karina



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik1-6-2007 15:02:27

Hi Karina,

Het gaat echt allemaal in orde komen, daar moet je je echt geen zorgen om maken. Volgens mijn hebben wij allemaal wel eens zo'n periode dat we het even niet zien zitten, ik heb het al meer dan 1 keer gehad hoor. Al een geluk is er dan dit forum waar we ons hartje eens kunnen luchten.

Ik ben een echt stresskonijn en heb nu overal lijstjes liggen met de zaken die ik nog moet doen en met daarachter hoe dringend ze zijn (of hoeveel tijd ze nog in beslag zullen nemen). Als ik dan iets heb afgewerkt kan ik dat terug doorstrepen en dat geeft zo'n goed gevoel.

Zoek je echt een kamer in het centrum van Antwerpen of mag het ook daarbuiten zijn? Ik ken misschien nog wel een paar leuke adresjes in het noorden van Antwerpen.

Laat de mensen ook maar zeggen over leeftijd enzo, als iedereen al eens naar zichzelf zou kijken zou de wereld er al veel beter uit zien. (ik krijg regelmatig te horen dat ik te oud ben om nog aan kinderen te beginnen, ben er amper 29, volgens mij valt dat toch nog goed mee)
En als je je wil omscholen moet je dat zeker doen, en niet naar de rest luisteren.

Hou de moed erin en op de dag van jullie huwelijk zal je een stralende bruid zijn!!!

Groetjes,
Véro
16/6/2007




K
7-7-2007
 Meld misbruik1-6-2007 15:35:39

56 dagen, dat is een zee van tijd! Bij ons is het nog 36 dagen, en ik heb ook nog geen kapper, de gasten hebben ook nog geen plek in de zaal, we weten nog niet welke teksten we gaan laten voorlezen op het stadhuis, etc etc etc. Dat komt heus nog wel allemaal goed! Cheer up, smijt die slaappillen buiten want die zijn megaverslavend en slaap eens gewoon lekker uit tot de middag. Je zal je stukken beter voelen :-)



KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik1-6-2007 17:20:01

Christel,
heb jouw mail gekregen en het is super!!!
als nog mensen ideeen nodig hebben voor de mis dan stuur ik het wel door,hoor
thx allemaal,ik voel mij weer helemaal goed.Ik heb een afspraak bij de kapper gemaakt op een dag dat ik terug auto mag rijden,moet nog wachten op bevestiging.



Bianca
8-8-2008
 Meld misbruik1-6-2007 18:56:45

Aan mij mag je die voorbeeldjes van misboekjes ook doorsturen, ben er volop mee bezig om muziek en teksten te zoeken, ook al duurt het nog meer dan een jaar, dan heb ik dop het laatste geen stress meer.
groetjes, bianca
08/08/2008



KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik1-6-2007 19:25:48

en mag ik dan jouw mailadres?

GRTS,
Karina



Wendy
26-4-2008
 Meld misbruik1-6-2007 21:02:54

Dag Karina
Wil je die voorbeelden ook naar mij doorsturen?
wendy_neyt@hotmail.com
Alvast bedankt

Veel succes met de voorbereidingen
Groetjes
Wendy



Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik1-6-2007 21:30:57

Christel,

Zou je dat ook eens kunnen doormailen? Bedankt!
lieven-hanne@hotmail.com

Karina, ik denk dat het lijstjes-idee wel goed zou zijn voor jou. Een beetje ordenen. Kan je geen korte rustpauze inpassen? Gewoon twee dagen slapen...



Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik2-6-2007 12:29:16

Hey Karina,
Voor een overnachting na jullie trouw, wij hebben overnacht in "de frimethe"' in Vremde, vlak bij Lier. www.defrimethe.be . Wij hadden de romantische kamer, die echt perfect was voor een huwelijksnacht! De dag erna zijn 's middags onze getuigen en ouders nog gekomen voor een champagnebrunch daar ter plaatse, wat ook echt een leuke afsluiter was!

En wat het niet kunnen slapen en de zenuwen betreft, ik zou inderdaad ook de echte slaappillen wegsmijten. Wat je misschien wel eens kan proberen is sedinal, dat is een plantaardig rustgevend middel dat je bij de apotheker kan krijgen. Dit helpt je rustig worden.

En ik geloof ook zeker in lijstjes maken, dan zie je dat het echt nog wel meevalt wat er nog moet geregeld worden en kan je ook afstrepen.

Voor de ringen ,die van ons kwamen van bij bijorca in antwerpen, daar hebben ze echt wel veel keuze.

groetjes,

Wendy



anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik2-6-2007 17:20:10

Dag Christel

Zou je dat pakket ook naar mij kunnen doorsturen. Dank je wel

Groetjes Anneleen

anneleen@jufanneleen.be

11-07-2008



valerie
7-6-2008
 Meld misbruik2-6-2007 20:41:10

hey Karina,

uit de voorgaande berichtjes maak ik op dat het ondertussen al wat beter met je gaat. Zoals de anderen ook al zeiden zou ik de lijstjesmethode proberen. Ik ben zelf ook een stresskip en door lijstjes te maken, word ik toch wat rustiger (en dan vooral door het wegstrepen van de puntjes tot er niets meer overblijft ;) geeft een goed gevoel).

Nog veel succes met je voorbereidingen en je trouw.

Zou je naar mij dat pakket ook eens willen doormailen aub?

dank je wel,

valerie

valerie_segers@yahoo.com



Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik2-6-2007 22:33:42

Hey Karina!

Hopelijk zie je het al een beetje meer zitten maar echt lijstjes helpen hoor!
Ik denk dat jij ook net als ik op 27/07 trouwt, spannend he.Onze uitnodigingen zijn vandaag de deur uit en voor de rest moeten we nog allemaal het volgende doen:
- make-up: nog geen idee
- kapsel: nog geen idee
- nog eens afspreken met fotograaf, ceremoniemeester, dj, ...
- accessoires buid= ???
- bloemen + versiering kerk
- tafelzetting
gastenboek
misboekje drukken enz enz...

Ik probeer mij er zo weinig mogelijk druk in te maken en hou echt het lijstje bij..

Veel succes!
Jessika

Ps. 1 voordeel is misschien (qua stress dan) dat ik al 9 maanden werkzoekend ben (en dus tijd zat heb) maar tgl begint dit ook te wegen hoor!!



KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik4-6-2007 0:07:04

Hallo iedereen,

Bedankt voor jullie berichtjes,ik heb net jullie gemaild,diegene die vroegen voor het pakket voor de mis.Ik heb dit weekend niet op het forum geweest,echt van mijn w.e. genoten want wij zijn trouwringen gaan kopen,woensdag zijn ze al klaar!!! de juwelier wist ons als tip mee te geven dat binnenkort de prijs van het goud gaat stijgen en dat dat de prijs kan beinvloeden.Ik voel mij zoooooooooooo opgelucht,ik had effe het gevoel dat mijn verloofde het niet kon schelen,maar hij heeft mijn ogen NOG MAAR eens open gedaan,tjongens toch als ik hem niet had he!!!! Maar ik moet eerlijk bekennen dat mijn kinderen(tieners) danig de aap beginnen uit te hangen.De verrassing voor mijn ventje zijne trouw is ook al in orde.



KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik4-6-2007 0:15:59

Hallo Jessika,
tel jij ook zo af,nog 53 dagen...
bij mij is de proef make up deze woensdag,
kapsel,ik wil mijn lange haar opsteken,maar weet nog niet hoe het eruit gaat zien.
fotograaf is al in orde,ceremoniemeester hebben we niet maar ik ga aan mijn zus een paar dingen vragen.DJ zit bij de zaal in.
accessoires voor de bruid heb ik al.
bloemen doet de bruidegom en ik moei mij er helemaal niet mee! + versiering kerk heb ik al.tafelschikking doen we als we de laatste keer naar de zaal gaan.gastenboek ga ik zelf maken en het misboekje ook ;)
Ik ben ook gans de dag thuis,alhoewel ik liever zou gaan werken,maar ik mag er niet aan denken als je nog gaat werken en alles moet regelen.



Iris
14-8-2008
 Meld misbruik6-6-2007 11:37:33

Hoi Karine,

Wil je al even helpen voor overnachting!
Probeer eens www.slapenenzo.be is in Antwerpen!
Heel tof er zijn verschillende kamers voor een verschillende prijs! Wij hadden de zwarte kamer! Was op het 1ste verdiep met zwarte badkamer en een regendouche en met een bed in vloer verwerkt! En s'morgens kan je er beneden ontbijten heel lekker!
Je kan ook de sleuten reeds afhalen, zodat je na het feest gewoon binnenkan!
Grtjs en succes
Iris



KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik6-6-2007 19:14:29

heb net mijn proefmake-up gehad,het was genieten tot en met! ik kan dorohy aan iedereen aanraden!!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...