Terug naar overzicht
Hi Elke,Wij zijn onze bruidsuiker in de doopsuikerwinkel gaan bestellen. We hebben pluche schaapjes die hun schapenvachtjasje kunnen uittrekken. Daaraan hangen we dan een zakje met snoepjes.Bij Ava kan je ook alles terugvinden, zij hebben beertjes, potloden, doosjes ...Wat ik ook wel leuk vind is dat ze daar doopsuiker hebben in de vorm van een hartje. Vind ik ook wel toepasselijk bij een huwelijk.Wat ik ook al wel gezien heb zijn snoepsatétjes (kan je eventueel ook zelf maken) of bellenblazers met snoepjes of lolly eraan.Groetjes,Véro16/6/2007
Hoi ElkeDit item is gisteren ook aan bod gekomen, misschien vind je hier wel je zin tussen (onze snoepjes staan er ook tussen):http://www.wijtrouwen.com/main/vilforvie.asp?msgid=7184... GroetjesVeroniek20 07 2007
Wij trouwen met rent a priest. En moesten in de viering "stenen" uitdelen. Maar gewone steen uitdelen vond ik niet leuk. Daarom hebben we doopsuiker gekocht van Vanparys, de stone look (grijze kleur met zwarte vlekken in, precies een steen). Hebben deze in Ava gekocht, samen met zijden zakjes en gewoon wit kaartje erbij. Het is echt super leuk, resultaat mag er wezen. Bovendien hebben we al die zakjes in een hart geplaatst en gaat dit zo op tafel zetten vooraleer we het uitdelen tijdens de viering.groetjes
In Lummen is er een kaarsenwinkeltje en daar kan je kleine kaarsjes laten maken met een tof tekenignetje of jullie foto voor maar 1,75 euro per stuk! www.kaarskesprocessie.be