Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rent-a-priest in de buurt van Kortrijk

31-5-2007 21:20:34
Hallo, wij zouden willen trouwen in een kapel in een kasteel, maar kan iemand ons helpen aan rent-a-priest? Heeft iemand daar ervaring mee? Ik heb al gechekt op internet, maar daar geraak je ook niet veel wijs uit, wij zijn niet echt gelovig. Alvast bedankt!

Patricia
18-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 436

mieke
7-7-2007
 Meld misbruik31-5-2007 21:25:58

Hey,

Ik ben van Kortrijk en wij zijn ook niet gelovig en trouwen met Norbert Bethuyne van Rent a priest. Hij is van Wingene.

groetjes

Mieke
8-9-2007
 Meld misbruik1-6-2007 6:57:47

Hallo,
Wij trouwen in de kapel van het Kasteel van Moerkerke.
Via Johan ( van de gemeenschap van de goede herder ) van rent a priest.
Momenteel al heel tevreden over naar voorbereiding ed.
Groetjes

Alejandro
22-6-2007
 Meld misbruik3-6-2007 3:09:50

Hey,
Wij trouwen op 22/06/2007 met rent-a-priest. Norbert Bethune zal onze voorganger zijn. De bedoeling van rent-a-priest is een heel persoonlijke dienst, of je nu gelovig bent of niet. Je mag helemaal je zin doen, Norbert begeleidt je enkel met de dienst samen te stellen. Er gaat dus wel veel eigen voorbereiding thuis aan te pas komen. Daarna ga je bij hem thuis op bezoek en een paar uurtjes later weet je helemaal hoe de dienst eruit zal zien. Echt super!! Met veel muziek en helemaal hoe je het zelf wilt.
Wij kijken er al naar uit.
Veel plezier op je trouwdag!
Inge.

Johan

Meld misbruik12-6-2007 21:05:11

Via de Gemeenschap van de Goede Herder (zitten ook in de beweging van RaP) werken aan een vlotte en persoonlijke viering, een viering waarbij wij en de aanwezige zichnauw betrokken voelen. Ook de communicatie (zowel telefonisch, als persoonlijk als via mail) verlopen heel vlot en tof.WIj kijken nu al iot naar onze viering. De Goede Herder is wel afkomstig van Dendermonde, maar afstand speelt geen rol: wij mogen zelf onze locatie uitkiezen en ook versieren. Dus ... aan te raden aan iedereen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...