Terug naar overzicht
Ik zou ook wel willen weten hoe jij dit doet. Heb er ook al aan gedacht, maar kan er niet goed uit geraken. Als je'n voorbeeldje hebt: nathaliehaepers@hotmail.com. Maar een omschrijving zou ook al helpen hoorBedankt,Nathalie
hey, wij hebben dit ook gemaakt met gelukspoppetjes.We hebben in plaats van ons misboekje te laten nieten, 2 kleine gaatjes 'geklopt' en hierdoor hebben we zo een soort ijzerdraad in kleur doorgedaan en dan de uiteinden rond een potlood gedraaid zodat het een spiraalvorm krijgt aan de uiteinden. en daar hangen onze gelukspoppetjes dan ook nog tussen.Snappie???Groetjes,Els14/07/2007
heyklinkt me erg mooi en origineel. Ja inderdaad... zouden jullie me ook eens een voorbeeldje kunnen toesturen aub??? please tineverstraete@hotmail.com-xxx-20/10/2007
hoi hoi,Amaai, ik verschiet een beetje van jullie enthousiasme:-)... zelf had ik er nog niet zo goed over nagedacht (we trouwen ook pas in september) maar ik dacht om de blaadjes van ons misboekje aan elkaar vast te maken met een gelukspopje ipv aan elkaar te nieten... ik moet het natuurlijk nog uitproberen (en de tip hieronder lijkt me ook wel iets, dat met dat ijzerdraad), maar ik dacht om bovenaan een gaatje te maken en dan het gelukspopje aan het draadje erdoor te steken en vast te maken (principe van een lintje)... is het een beetje duidelijk? Als dat niet lukt, probeer ik wel iets anders, maar het gelukspopje moet er wel aan:-)GroetjesCaroline
Wat een leuk idee! Ik ga er ook eens over nadenken...
Mijn nicht is vorig jaar getrouwd en bij haar was dat zo; gewoon A5 boekje en tussen het bovenste nietje was een touwtje meegeniet waar het poppetje aanhing. Het hing daardoor langs boven uit het boekje, heel tof.Els22/09/07
hallo,dit is idd een leuk idee.maar waar kan je die gelukspopjes kopen.alvast bedankt.rita
Hallo,Gelukspopjes kan je bij AVA kopen in dozen van 150 dacht ik... en ze zijn niet zo duur.Groetjes