Nu Online
Momenteel zijn er 95 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

menukaarten

  31-5-2007 16:42:51
Hoi hoi

Hebben jullie misschien toffe ideeën voor menukaarten? Liefst geen standaardkaarten en om zelf te maken. Of weten jullie eens site waar ik ideeën kan op doen? Alvast bedankt!

Groetjes

Katrijn (11/08/07)

katrijn
11-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 898


Christel
30-6-2007
 Meld misbruik31-5-2007 16:58:00

dag Katrijn

Wij hebben telkens dezelfde foto als weerkerend element (op de uitnodiging, op de menukaart, op het misboekje, in de gastenboek)
Dus op onze menu staat onze foto op de voorkant, binnenin de menu en achteraan een "feestreglement"
da's wel grappig

groetjes
Christel



Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik31-5-2007 17:00:28

Hoi,
Ik ben daar ook nog over aan het nadenken. Ik dacht eerst een schildersezeltje te maken, met daarop de menu. Ofwel in het midden van de tafel een schoolbord met het menu op. Ik had ook nog gedacht om een puzzel te maken van de menukaart (in vier stukken of zo), omdat onze huwelijksviering rond de metafoor van een "puzzel" werkt. Maar alleen de mensen die naar de viering gekomen zijn, gaan dat doorhebben...
Succes nog met je zoektocht en laat weten wat het geworden is hé.
Groetjes,
Ilse



Sandra
5-7-2008
 Meld misbruik31-5-2007 17:52:36

Wij gaan een klein zakje nemen met langs de ene kant de menu op bedrukt en langs de andere kant 'Welkom met onze namen en datum erop'(1/koppel). In het zakje gaan we mercikes steken(je kan er ook gewoon suikerboontjes of zo insteken) met een kaartje erbij met het tekstje 'merci voor het meefeesten, merci voor het heffen van het glas, merci voor de attentie, merci dat jij er was.' De mensen krijgen wel nog een ander bedankje ook hoor!
Hopelijk ben je er iets mee!
Sandra!



Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik31-5-2007 20:55:20

Christel,
Ik ben nieuwsgierig naar dat feestreglement! Hebben jullie het zelf geschreven? Is het mogelijk om het eens door te mailen naar mij? (Tenzij je dat liever niet doet.)
lieven-hanne@hotmail.com



marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik1-6-2007 13:33:27

hallo, hanne,

Ik ben christel niet maar ik kan je misschien helpen.
voor het feestreglement kan je kijken op volgende site.
Grappig
http://www.bruidsplaza.nl/bruidsplaza.nsf/main?OpenFram...

Groetjes marjolijn



marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik1-6-2007 13:35:23


































Jona
18-8-2007
 Meld misbruik2-6-2007 20:55:51

Hey

Wij gaan kleine flesjes maken, met de menu erop geplakt als etiket, en in het flesje doen we jenever.

Jona
18-08-07



Schelkens
6-9-2008
 Meld misbruik3-6-2007 10:11:55

kleine theelichtjes of vaasjes met een kalkpapiertje errond en daarop de menu geprint


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...