Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pfff stressen!!

  31-5-2007 15:15:15
Hallo iedereen,

Ik heb even een dipje en wil het even van me afschrijven...
Zaterdag (2 juni) trouwen we! Ik heb alles tot in de puntjes geregeld en toch maak ik me zenuwachtig voor de zaken die ik zelf niet in handen heb. Mijn schoonmoeder heeft een winkel die ze kost wat kost wil opendoen zaterdag, tot 9u. Weet wel dat we om 10u30 al trouwen. Probleem 1: ze zal waarschijnlijk pas om 9u15-9u30 kunnen sluiten, want het is er altijd heel druk op zaterdag. Probleem 2: ze wil haar kleren nog niet aanhebben als ze in de winkel staat, dus moet ze zich daarna nog klaar maken! Ze woont op 20-25 minuten van ons, dus hoe ze het zal halen weet ik niet. Ik heb gevraagd dat iedereen hier zou zijn tegen 9u45-10u ten laatste. Gisteren zegt m'n schoonpa me doodleuk dat we misschien wel even zullen moeten wachten op hen. Ik heb wel vervoer geregeld dat hier stipt om 10u15 vertrekt! Ik snap het echt niet... Hoe kun je nu persé nog je winkel willen opendoen op het huwelijk van je eigen zoon?!! Ik wil me echt niet negatief opstellen, ik probeer alles met een glimlach op te nemen, maar dit snap ik gewoon niet! M'n ventje zegt ook dat we gewoon vertrekken om 10u15 en als ze er niet zijn, dat ze maar rechtstreeks met de eigen wagen moeten komen. Ik redeneer ook zo, maar het is absoluut geen leuk begin van de dag! Ik zal sowieso al wat gespannen zijn vermoed ik, dus ik heb echt geen behoefte aan extra stress... Nuja, ik veronderstel dat we zullen moeten afwachten en hopen dat ze hier op tijd raken he...

Duimen jullie voor me?

Aan die andere Lies die huwt op 2 en 30 juni wil ik nog even véél succes wensen voor aanstaande zaterdag! Veel plezier!

Groetjes,
Lies

Lies
2-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 788


Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik31-5-2007 15:22:28

Goh Lies,
Ik zou dat ook absoluut niet leuk vinden en ik zou er ook een stressaanval van krijgen, denk ik. Ik versta ook helemaal niet dat ze nog persé die winkel wil opendoen... en ik heb het makkelijk zeggen natuurlijk, maar je vriend heeft wel gelijk zulle, als ze er niet zijn, vertrekken jullie é (je kan haar dat misschien ook op voorhand zeggen)... en het is jullie dag é... als zij daar dan met een 'lang' gezicht staan, probeer het dan bij hen te laten...
Maar nogmaals, ik heb het makkelijk zeggen.
Heel veel plezier toch zaterdag en geniet er van!!!



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik31-5-2007 15:34:07

Hi Lies,

Wat voor winkel hebben ze dat ze zo vroeg kunnen opendoen? Ik begrijp je volledig. Ik zou het ook niet leuk vinden om zo extra stress te hebben.
(mijn schoonmoeder en schoonzussen zijn 30minuten te laat gekomen op ons huwelijk voor de wet, al een geluk was iedereen eerst bij ons uitgenodigd voor een hapje en drankje want anders hadden ze het gemeentehuis dus niet gehaald).
Ik maak me nu dus ook een beetje druk dat ze bij ons huwelijk voor de kerk ook niet op tijd zullen zijn. Dus wat hebben wij gedaan, iedereen moet om 11u bij ons thuis zijn en zij worden om 10u30 verwacht, we weten toch dat ze terug te laat gaan zijn want ze doen dit met opzet. Maar dit keer zal ik het niet aan mijn hartje laten komen want zonder dat ze het weten zullen ze wel op tijd zijn.

Ik zou misschien nog eens duidelijk maken aan je schoonouders dat het echt wel belangrijk is dat ze er rond 10u ten laatste zijn, dat jullie anders zonder hen zullen moeten vertrekken omdat jullie anders niet op schema zitten. Volgens mij zullen ze dat wel begrijpen hoor, gewoon wat extra druk zetten.

Groetjes en veel plezier zaterdag!
Véro
16/6/2007



Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik31-5-2007 15:57:23

Hey Lies,
Wij trouwen ook nu zaterdag. Mijn zenuwen vallen nog wel mee en stress heb ik ook nog niet. Maar ik ben nog aan het werk tot vandaag, dus misschien vanaf dat ik naar huis vertrek dat de zenuwen wel gaan komen.

Ik zou het ook zeggen zoals hieronder werd vermeld. Als de winkel belangrijker is dan het huwelijk van hun eigen zoon dan is dat hun probleem. Maar dit mag jullie dag niet verpesten.

Veel succes! Hopelijk hebben we goei weer.



Lies
2-6-2007
 Meld misbruik31-5-2007 16:04:24

Bedankt voor jullie reacties allemaal. M'n schoonma heeft een krantenwinkel, dus die is al open van 7u 's ochtends. Vanavond gaan we nog eens langs bij hen en ik ben dan ook van plan om duidelijk te zeggen dat de bus om 10u15 zeker vertrekt en dat ze anders maar rechtstreeks moeten komen. Ik zal alleszins proberen om er het beste van te maken.

Groetjes en bedankt voor de steun,
Lies



mieke
15-6-2007
 Meld misbruik31-5-2007 16:14:48

Hallo Lies,

Ja, da klinkt echt niet leuk. Maar ze zullen wel op tijd zijn zekers. Kan niet geloven dat ze het zo ver zouden drijven. Sowieso, probeer je er niet van aan te trekken.

Eigenlijk zit ik een beetje in hetzelfde schuitje.
We trouwen de vrijdag. Om 14 u is het verzamelen bij mijn ouders. We hebben samen een familiebedrijf (ouders, broer en ikzelf). De onderneming sluit ook pas om 13u. Zelf ga ik natuurlijk niet werken die dag, maar mijn broer en vader wel. Nu wij zitten dan beetje met het feit dat je je personeel niet zomaar kan laten naar huis gaan (kost wel geld, als ze niet werken) en we hen moeilijk kunnen verplichten om vroeger te stoppen. We hebben de stok in 2 gedeeld, nu krijgen ze 1 uur van ons, en moeten ze zelf 1 uur recup opnemen.
Hoop natuurlijk dat iedereen stipt om 13u stopt, dat mijn broer en vader nog een uurtje hebben om zich klaar te maken!
PS Van ons personeel, van de 11 personen komt slechts 1 naar het feest … Leuk is anders.
Groetjes,
Mieke



Lies
7-7-2007
 Meld misbruik31-5-2007 16:32:42

Hey,

vind je ook niet dat er veel Lies'jes trouwen deze zomer? Ben al een paar maanden op deze forum aan het kijken en omdat ik zelf Lies heet, valt het natuurlijk heel goed op.

Groetjes van LIES
07/07/07



Lies
30-6-2007
 Meld misbruik31-5-2007 18:45:25

Hoi Lies!

hier dus de Lies die ook trouwt op 2 juni (en 30 !). Ik begrijp wel dat je zit te stressen, en het is goed dat je het even van je af hebt kunnen schrijven. Maak het nog een keer duidelijk dat jullie om 10.15u stipt vertrekken, dus dat ze er dan moeten zijn. Dan heb jij alles gedaan wat je kon om het goed te laten verlopen. Als ze er dan nog niet op tijd zijn, is het hun probleem en kunnen zij zich vooral heel slecht voelen dat ze te laat zijn op het huwelijk van hun eigen zoon. Jij moet je dus van niets iets aantrekken: jij bent er, je man is er, en de liefde zal ongetwijfeld in de lucht hangen, meer heb je toch niet nodig?!!

Laat maar allemaal los, geniet er heel hard van en ik duim in elk geval voor mooi weer en een schitterend feest!

Veel liefs,
Lies
2 en 30 juni



Bianca
8-8-2008
 Meld misbruik31-5-2007 19:33:21

Hier ook zo iets, maar anders...
Vriend zijn ouders zijn gescheiden, mijn ouders ook...
Mijn ouders komen nog "goed" met elkaar overeen, maar de zijne niet, ben bang dat zijn pa niet gaat komen die dag, maar dan zien ze mij of onze kids nooit meer.
Er gaat toch niets boven dat je zoon of dochter gaat trouwen denkk...
Mijn mama komt met haar nieuwe vriend, en mijn papa ook met zijn vriendin. Ze zouden het zelfs niet erg vinden om naast elkaar te "moeten" staan.
Maar bij mijn vriend zijn papa is het anders.... :(
Mijn ene broer gaat mss ook niet komen omdat hij ambras heeft met de ander.
En ik heb mijn ex-schoonzus gevraagd om getuige te zijn, ik ken ze al van toen ik 2 jaar was, dat is nu 22 jaar, en ze zou voor mij door een vuur gaan, dit is het minste wat ik terug kan doen denkk.
Dan blijft de ander maar thuis, hij denkt zelfs niet aan mijn verjaardag.
Ik laat er mijn dag niet door verpesten, en ga genieten.
Hopelijk doe jij dat ook.
Je trouwt tenslotte meer 1x. (de meeste toch)
Groetjes, Bianca
08/08/2008



Patricia
18-7-2008
 Meld misbruik31-5-2007 21:27:36

Lieve Lies,
No worries, 2 juni is jullie dag!
Laat niemand die verpesten voor jullie en geniet er maar volop van! Die schoonouders geraken er wel... Laat alvast iets weten hoe het was... Veel succes!



Lies
2-6-2007
 Meld misbruik1-6-2007 10:53:57

Bedankt voor jullie steun allemaal. M'n ventje heeft gisteravond nog eens duidelijk gezegd dat de bus stipt om 10u15 vertrekt en dat we niet zullen wachten op zij die te laat zijn. Ze zullen 't nu wel goed in hun oren knopen veronderstel ik. Ik laat jullie zeker weten hoe geweest is. Zondagnacht vertrekken we al op huwelijksreis, maar daarna schrijf ik zeker een verslagje.

Groetjes,
Lies



Lies
27-10-2007
 Meld misbruik1-6-2007 14:26:54

Hey Naamgenootje!

Geniet er van morgen!
Al van een dagje tevoren: Proficiat!!!

Groetjes

Lies


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...