Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 100 dagen!!

  31-5-2007 13:08:15
Vandaag nog 100 dagen voor de trouw. Echt spannend begint het nu te worden!! We hebben er echt veel zin in, maar ik heb het idee dat we nog zoveel moeten regelen.
Maandag naar pastoor voor onze ondertrouw. En volgende week donderdag voor ondertrouw bij de gemeente. Het wordt nu allemaal echt.

Hoe gaat het bij jullie? Schiet het ook al op?

Groetjes!!

Selma
8-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1060


Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik31-5-2007 13:11:38

Hoi Selma

Voor ons nog 72 dagen. Bij ons moeten de details nog geregeld worden. Ik heb het gevoel dat dit ook nog veel is, maar allemaal van die dingen die je helemaal op het einde pas kan doen. Ik heb een aantal maanden de voorbereidingen op een lager pitje gezet, maar nu wil ik er echt invliegen en ik kan nog niet veel doen. Op het einde als er bijna geen tijd meer is, dan moet alles plots tegelijk gebeuren.
Veel plezier nog met de voorbereidingen.

Groetjes
Rebecca
11/08/07



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik31-5-2007 13:14:36

Hoi Selma, inderdaadn spannend he !!
Bij mij nog 107 dagen, jullie trouwen dus een weekje voor ons !!

Er is nog veel te doen, maar allemaal zo de kleinere dingen die overblijven he !

Nog veel plangenot !

Sarah
15*09*07



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik31-5-2007 13:23:38

Hi Selma,

Bij ons staan er nog 16 dagen op de teller, echt niet lang meer.
Ik moet zeggen dat ik nu echt wel zenuwachtig begin te worden. We moeten niet veel meer doen, enkel nog wat details afwerken, maar toch.
Gisterenavond heb ik ook mijn proefmake-up gehad, dat was wel raar om me zo opgemaakt te zien (ik maak me altijd wel op, maar dit is toch helemaal anders).

Nog veel plezier met het voorbereiden!!

Groetjes,
Véro
16/6/2007



Veroniek

 Meld misbruik31-5-2007 13:38:20

Hoi

Wij zitten juist op 50 dagen!

En we zijn echt aan het aftellen, voor ons mag het er al zijn. Er zijn idd dingen die we pas op het einde kunnen doen, zoals de snoepjes voor de kindjes aan de kerk, bloemstukjes maken voor in de kerk...

Veel succes nog!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik31-5-2007 13:40:13

Heyla,

Bij ons staat nog 36 dagen op de teller... te veel naar mijn goesting ;-)

t duurt echt lang nu laatste weken.

Ik heb al veel geregeld, enkel nog een enveloppendoos knutselen, 3de pasbeurt van trouwkleed, 2de pasbeurt voor mijn vriend zijn kostuum en samen langs gaan bij de DJ.

Ik denk dat ik voor de rest alles in orde heb. Mag ik hopen toch!

Groetjes,
Nathalie
http://www.kenny-nathalie.bruiloftsite.nl/
07/07/07



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik31-5-2007 14:03:53

dag Selma

Ik zit net als Véronique nog met de teller op 16 dagen
K moet zeggen na de 100 gaat het echt mega snel ! bijna niet te geloven
Bij ons enkel ook nog details regelen
Enkel een klein minpuntje: ze zijn deze week de riolering beginnen openleggen op het kruispunt voor ons en het is niet zeker dat we met onze trein in de straat gaan geraken...;

Geniet nog van de voorbereiding hé

groetjes
Christel
160607



annelies
9-6-2007
 Meld misbruik31-5-2007 14:04:39

Bij ons nog 9 dagen! Het begint echt te korten nu, en zoals Nathalie ook al zei: voor ons mag het er nu al zijn!
Wij moeten (gelukkig) niet zo veel meer doen, nog de misboekjes printen, en wat kleine praktische zaken voor de bloemen en decoratie van de zaal, maar voor de rest alles OK. Ik werk nog tot dinsdag en vanaf dan heb ik een weekje verlof. Ik kijk er echt naar uit.
Annelies
09.06.07



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik31-5-2007 14:08:07

hoi,
en bij ons staat de teller op 107 dagen... ik ben aan het aftellen naar de 100:-) maar het mag ook gaan komen zulle:-)... volgende week hebben we een afspraak bij de fotograaf, de dag erna gaan we met onze getuigen onze menu proeven en de zaterdag ga ik mijn kleed passen dat dan normaal gezien af zal zijn. Spannend! Maar, ik geniet ervan... alleen is het idd jammer dat er nu niet zo veel meer te doen is...



annelore
24-8-2007
 Meld misbruik31-5-2007 14:38:08

hallo,

bij ons nog 85 dagen
ik hoop dat de teller snel verminderd
hier niet zoveel meer te plannen
afspraak met dj,ringen ophalen, pasbeurt voor aanpassen van de jurk,bedankjes zoeken,tafelplanning maken en proef
make-up
groetjes lore



tamara
15-9-2007
 Meld misbruik31-5-2007 18:11:54

Bij ons ook nog 107, net zoals bij Selma. Als jij een weekje getrouwd bent zullen wij de stap zetten. Wij wilden ook graag 8/09 maar de zaal was al bezet.

Ik heb het gevoel dat het nog zo onwerkelijk ver weg is. Ik denk dat het pas eind juli of zo goed gaat doordringen.

Groetjes, Mara.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...