Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Snoep aan de kerk

  31-5-2007 11:20:13
Wij trouwen nu zaterdag en we waren eerst niet van plan om iets te voorzien voor de kindjes die bloemetjes komen afgeven. Nu horen we dat er toch wel wat kindjes zouden komen, dus moeten we op de laatste moment nog iets verzinnen.

Welk geven jullie hiervoor?

Marjan
2-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1154


Veroniek

 Meld misbruik31-5-2007 11:39:50

Hoi Marjan

Dit hangt allemaal een beetje af van hoeveel geld je er wilt aan uitgeven...

Wij hebben met Pasen van die kleine emmertjes gekocht in Blokker. We gaan dit vullen met mikapapier en daarin komen van die harde hartensnoepjes (suiker) en dit binden we samen met een mooi lintje.
Maar dit zal wat moeilijk worden om nog op de laatste moment te voorzien...

Wat er ook gedaan wordt is een sleutelhangertje, klein knuffelbeertje, zo'n bloemetje (die verkocht worden in Blokker & Cassa... die muziek maken) met daaraan wat snoepjes.

Wat ik ook een leuk idee vind, wel héél eenvoudig, in o'cool zijn er momenteel lekstokken in reclame. Van die grote in de vorm van een hart (0.99€/stuk) 2 kopen, 1 gratis... Afh. hoeveel je er wilt aan uitgeven, dan nog een klein zakje aan hangen met snoepjes (kleine beertjes ofzo) met een lintje en daaraan een kaartje met jullie namen en datum...

Er worden ook gewoon zakjes, doosjes... gevuld met snoepjes: Een voorbeeldje op pg. 14: http://www.ava.be/catalogi/AVA_4_INTERNET.pdf , maar in de winkels vind je veel meer!

Succes en laat eens weten wat het geworden is!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



An
16-6-2007
 Meld misbruik31-5-2007 11:40:05

Hallo
Wij zijn snoepsatékes gaan bestellen bij een doopsuikerwinkel...
Er zijn er ook die gewoon lollies geven...
groetjes



Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik31-5-2007 11:40:06

hoi Marjan,
Ik heb nog niets gekocht, maar ik denk aan volgende dingen:
- hartjessnoepjes (kruidvat)
- badeendje (casa)
- bellenblazer (zeeman, wibra, blokker)
Groetjes,
Ilse



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik31-5-2007 12:25:09

Hi Marjan,

Wij geven pluche schaapjes met daaraan een zakje met snoepjes. Wij laten dit bij de doopsuikerwinkel doen, maar je kan ook alles vinden bij Ava.
Zij hebben daar ook beertjes, potloden met figuurtjes aan, sleutelhangers, ...
Je vindt daar eventueel ook doopsuiker in de vorm van een hartje.

Snoepsatétjes heb ik ook al wel gezien en daar hebben wij ook lang over zitten nadenken.

Het moet ook zeker niets groots en duurs zijn, volgens mij zijn kinderen al heel blij als ze iets met een snoepje erbij krijgen.

Groetjes,
Véro
16/6/2007



marjolein
10-11-2007
 Meld misbruik31-5-2007 13:36:06

Hey Marjan,
bij ons komt er een ijskar. Ik heb aan de plaatselijke ' kreemkar' gevraagd of ze wouden komen.Zo is er voor jong en oud iets...
groetjes
Marjolein



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik31-5-2007 14:12:29

Hallo iedereen

Ik heb al leuke snoep gezien bij Olleke Bolleke maar ik geraak er maar niet uit hoeveel ik moet voorzien
Van iedereen waarvan ik denk dat ze naar de kerk gaan komen zijn er ongeveer 30 kindjes maar ja die gaan toch allemaal niet iets afgeven....

Vandaar mijn vraag
geef je enkel aan de kindjes die bloemen komen afgeven of sowieso ook aan de kindjes die niets afgeven

Groetjes
Christel
160607



Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik31-5-2007 14:32:54

wij maken gewoon snoepzakjes. Gewoon zakjes en dozen snoep uit de makro. Met niks bij

Mieke
22/09/07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...