TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Veroniek
|
31-5-2007 11:42:25
Hoi Ilse
Ik wens je veel succes met je examens en hoop dat je het er goed van gaat terecht brengen!
Wanneer trouwen jullie?
Ik zit niet in de blok of heb geen examens, maar ben leerkracht in het secundair... Bij mij wordt het nu ook héél druk en zal ook wat afstand moeten nemen. Examens opstellen, verbeteren, vergaderen, rapporten opstellen... :os
Veel succes!
Groetjes Veroniek 20 07 2007
|
|
Lies
30-6-2007
|
31-5-2007 12:01:39
Hoihoi!
je bent niet alleen! Ik zit in mijn laatste jaar orthopedagogie, en heb dus mijn eindwerkjaar achter de rug. (of toch zo goed als). Ik moet nu enkel nog een mini-exaampje doen, daarna mijn presentatie van mijn eindwerk en dan ben ik klaar! Wij trouwen nu zaterdag al voor de wet, en 30 juni voor de kerk + feest. 29 juni krijgen ons diploma, dus dat wordt dubbel feest! Maar ik heb het ook best wel vaak moeilijk gehad om me te concentreren op mijn schoolwerk. En eerlijk gezegd lukte het me zelden om niet met de trouw bezig te zijn... :-s Maar soit, het is me uiteindelijk allemaal gelukt, met veel ups en downs en veel gevloek, maar de voldoening als je er bijna bent is des te groter!
Heel heel veel succes dus, en volhouden hè, 't is het echt wel waard!
Lies
|
|
Nathalie
7-7-2007
|
31-5-2007 12:30:02
Hoi Ilse,
Je bent niet de enige van de jongere exemplaren :-)
Ik ben nu 22 jaar, werk al een jaar maar studeer nog (volwassenonderwijs) dus ik heb ook nog examens vlak voor mijn trouwfeest, 07/07/07.
Daarbij ben ik eigenlijk al getrouwd voor de wet ANDERHALF jaar geleden al (18 dec 2005) :-) dus toen zat ik net zoals jij nog op de schoolbanken, ik was toen 20 jaar. Waarom wij zoveel verschil hebben tussen onze 2 trouwdatums? -> omdat we aan het bouwen zijn, dus zijn wij bij de aankoop van onze grond binnen de 3 maand getrouwt, zodat het bij de notaris beter geregeld kon worden.
Ik vind het ontzettend moeilijk om mij te concentreren op mijn studies, voornamelijk ook omdat ik echt verslaafd ben aan dit forum en omdat ik al werk, dus savonds heb ik meestal geen zin meer om te leren. In het weekend ben ik dan ook altijd naar de bouw ofwel bezig met trouwregelingen ofwel naar de avondschool (volg dat nu nog een half jaar enkel op zaterdag)
Druk druk dus, ik doe veel te veel tegelijk :-)
Maar toch wens ik je veel succes met je examens!
Alles komt wel in orde, zoals je ziet ben je niet de enigste, er zijn er nog :-)
Groetjes, Nathalie
|
|
Nathalie
7-7-2007
|
31-5-2007 12:32:24
Oei, foutje getypt zie ik... niet dat het belangrijk is maar kwil het toch voor mezelf even rechtzetten :-)
16 dec 2005 getrouwd voor de wet, niet de 18de.
Groetjes, Nathalie mail me op: javaantje@gmail.com
|
|
Tania
3-5-2008
|
31-5-2007 12:46:38
Hey,
Je bent inderdaad niet de enige, ik zit nu volop in mijn blok, en heb net mijn eindwerk binnengedaan, dus ook veel stress! Ik ben wel al 25 jaar, maar studeer geneeskunde, vandaar. Gelukkig is onze trouw nog veraf (hoewel ik wou dat we er al waren!), pas mei volgend jaar, dus voor mij is het niet zo moeilijk om er even niet aan te denken. Bovendien vind ik het wel leuk om als pauze of afleiding wat met de trouw bezig te zijn, en wat op het forum te kuieren!
Ik wens jou en alle anderen alvast nog heel veel succes toe!
Groetjes,
Tania
|
|
Jotje
13-7-2007
|
31-5-2007 12:54:35
Hallo,
Ik zit momenteel ook volop in de blok, of beter... schuif het momenteel wat opzij om alles voor ons trouw in orde te krijgen... Maar 'k zal er moeten invliegen en er even niet aan denken. Best moeilijk!
Ben er al 26, maar volg mijn A1 opleiding in 't volwassenonderwijs, gecombineerd met een voltijdse job en dan nog alle regelingen van den trouw erbij... MAW druk druk druk! Blij te horen dat ik niet de enige ben!
groetjes enne succes met de examens hé Jotje 13/07/07
|
|
Selma
8-9-2007
|
31-5-2007 13:05:53
Hoi Ilse,
Ik ben dertig, maar heb over twee weken examen. Ik vind het wel lastig om me inderdaad van het trouwen af te zetten (mede door al de forums waarop ik iedere dag te vinden ben), maar zal dat wel moeten doen. Ik wil gewoon slagen! Zou echt een super cadeau voor mezelf zijn als ik over 6 weken hoor dat ik geslaagd ben.
Over 100 dagen is het zover... Begint echt dichtbij te komen nu. Spannend...
Wat voor examen heb jij en wanneer trouw je?
Groetjes Selma
|
|
Siska
5-7-2008
|
31-5-2007 13:40:04
hallo,
hier nog eentje die moet studeren, maar liever de site bekijkt... Ik ben nog maar pas verloofd, waardoor ik nog zoveel te weten wil komen en alles is zo leuk en nieuw. Ik zou nu voor mijn master sociaal werk en de academische initiële lerarenopleiding moeten afstuderen en aangezien dit mijn 6de jaar is (voor hopelijk 3 diploma's) ben ik het momenteel meer dan beu. Op deze site kan ik blijven lezen en het is zoveel leuker dan te studeren. Daar komt nog bij dat ik tijdens de zomer mijn thesis nog moet afwerken en nog 1 examen moet studeren. Hopelijk blijf ik met mijn gedachten genoeg bij mijn studies. Het studeren steekt echt tegen, maar we moeten erdoor en het is zoals het is!!!!! Ik moet doorbijten, want ik wil niet de eeuwige student blijven en wil liefst zo snel mogelijk in het onderwijs terecht komen! Ik hoop ook dat ik dan snel werk vind, zodat we meer kunnen sparen voor onze trouw. Voila, dat is het zo'n beetje. Ik ben blij dat ik hier niet alleen voor sta en dat er nog 'studentenbruidjes' zijn! Veel succes allemaal!!!!!!
|
|
Ilse
17-8-2007
|
31-5-2007 14:39:13
Hoi, Oef, ik ben blijkbaar toch niet alleen! Ik heb zes examens voor de boeg. Pff... En deze site is zooo veel interessanter. Bovendien loopt er hier vanalles mis met onze uitnodigingen, die al twee weken geleden moesten aangekomen zijn, maar waar er maar vanalles blijft mee mislopen! In examentijd heb ik nog minder aanleiding nodig dan anders om compleet te ontploffen als er iets misloopt! Wij trouwen op 17 augustus, dus gelukkig is er nog veel tijd na de examens om voorbereidingen te doen. Maar ik kan het toch maar niet laten om er nu mee bezig te zijn... Merci voor jullie reacties! Ilse
|
|
Jamaïca
27-10-2007
|
31-5-2007 14:46:38
Nee hoor je bent niet te enige. Ik zit in mijn laatste jaar kleuteronderwijzeres. Nu is het ook even tijd om te blokken al gaat dit vlug gepaard met het rondsnuffelen op dit forum. Het is inderdaad moeilijk om de trouwvoorberedingen even aan de kant te plaatsen. Maar het lukt ons wel, gewoon een goede combinatie zien te treffen en erin vliegen.
veel succes met de examens en de blok
jamaïca 27/10/2007 http://jamaica-jeroen.bruiloftsite.nl
|
|
Véronique
16-6-2007
|
31-5-2007 14:46:39
Hallo studerende bruidjes,
Ik wil jullie veel succes wensen met jullie examens!!! (moet toegeven dat ik blij ben dat dat bij mij toch al wel een tijdje achter de rug is, ik denk niet dat ik die extra stress van de examens er nog bij zou kunnen nemen zo bij de voorbereidingen van een huwelijk.) Heel knap van jullie dat jullie beide combineren.
Groetjes, Véro 16/6/2007
|
|
Karolien
2-8-2008
|
31-5-2007 15:11:46
oef! blijkbaar zijn er nog blokkende bruidjes. zit in hetzelfde schuitje. vorige week thesis ingediend en nu examens. ben 23 en al 6 jaar aan het studeren. nog 1 maand en het is gedaan en dan kan ik me toeleggen op de trouw van 2 augustus 2008. moet dus ook afkicken en moet me echt inhouden om niet 100 keer te gaan kijken naar collecties op internet en juwelen en van die dingen. nog even focussen en dan heb je nog een zee van tijd!! Veel succes met de blok! Karolien
|
|
Sofie
3-5-2008
|
31-5-2007 22:47:07
hey,
ik ben ook volop aan het blokken, heb nu nog drie examens, en daarna nog veeeel werk aan een thesis thesis was niet op tijd af, dus heb zowiezo al tweede zit... misschien toch wat veel tijd in de voorbereidingen gestoken, maar het is inderdaad heel verleidelijk :-)
http://bert-en-sofie.bruiloftsite.nl
groetjes, Sofie
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|