Terug naar overzicht
Hi Dina,Wij hebben 3 bruidskindjes. 2 zoontjes van mijn ventje zijn zussen, dus zij zitten zowiezo in de suite en zijn er de hele dag bij.1zoontje van hele goede vrienden van ons. Wij hebben hen ook heel de dag uitgenodigd. Hun zoontje is dan net geen 3 en ik denk dat het dan misschien ook wel makkelijker is dat zijn mama en papa er ook zijn.Groetjes,Véro16/6/2007
Hoi Dina,wij vragen de ouders van de kindjes ook en hele dag mee.Dit zijn 2 kindjes van onze tantes en nonkels, en een kindje van mijn neef.Ik vind het eigenlijk nog handig dat de ouders meegaan, zo kunnen ze de kindjes nog een beetje op hun gemak stellen, is toch ook een "grote" dag voor de kindjes he ...Veel succesSarah15*09*07
Hallo,Wij vroegen hen en de kindjes de hele dag mee, behalve de fotoreportage (die was 's morgens)... En ze zagen dit zitten :-) 't Waren de stiefkindjes van m'n nicht waar ik 't goed mee doe :-)Ze waren bij mijn ouders thuis rond 12u zodat de kindjes ook op de familiefoto's zouden staan, daarna zijn ze met ons op de bus mee gegaan naar de kerk en daarna met de bus mee naar de feestzaal en ze zijn gebleven tot een gat in de nacht :-D De kindjes zijn wel gaan slapen in de sofa's in een kamertje van de zaal...Groetjes,IlseGelukkig getrouwd sinds 12 mei 2007
Bij ons zijn de bruidskindjes kindjes van broers en zussen. Dus deze zijn er sowieso de hele dag bij.Maar ik zou de ouders er sowieso bijnemen. Heb je er al aangedacht wie anders de hele dag voor deze kinderen gaat zorgen? Ik denk niet dat jullie tijd hebben om de hele dag aandacht te schenken aan deze kinderen.Groetjes
Hoi DinaBij ons zijn het de kindjes van mijn nicht. Mijn nicht en haar man zullen ook de hele dag meegaan. Ze kunnen zich wel nog gaan opfrissen tussen de fotoreportage en het feest. 's Avonds komen de kindjes wel niet meer mee, omdat dit te zwaar wordt.GroetjesRebecca11/08/07
hey, bij ons gaan de ouders geen hele dag mee het zijn kindjes van een nicht en van een vriendin, ze komen natuurlijk wel naar de mis en naar de avondfeest, maar voor de foto's gaan de ouders niet mee, ik ga er van uit dat in de suite mensen genoeg zijn die samen met ons op de kindjes kunnen passen