Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Kim: reis Griekenland

30-5-2007 15:42:28
Hey Kim,

Ik las je reactie op een vorig berichtje rond huwelijksreizen. Wij zijn op het idee van een reis naar de Cycladen eilanden gekomen gewoon via Jetair eigenlijk. Het is geen standaardprogramma, maar je kan dat daar zelf samenstellen met hun multicenterformule. Wij hadden het idee naar Santorini te vliegen, daar 5 of 6 nachten, dan Naxos en Syros (met de boot), telkens een 3tal nachten, en eindigen op Mykonos (4tal nachten) vanwaar we weer met het vliegtuig naar huis gaan. We hadden eerst het plan dat te combineren met Athene, maar dat leek ons te druk worden.

Qua weer zit je daar niet slecht denk ik, ik heb het deze maand wat gevolgd, en het zit tussen de 20 en 27° met zo goed als geen regen, maar goed, dat weet je nooit natuurlijk.

Ons plan is om van onze reis een huwelijksreislijst te maken (kan bij Uniglobe travel, die boeken Jetair, of bij Thomas Cook dacht ik, maar die vluchtdagen komen niet zo goed uit voor ons), dan kunnen familie en vrienden ons een stukje reis cadeau doen, we vonden dat wel een fijn idee.

Maar we hebben nog tijd genoeg hoor, we boeken pas in januari, dus wie weet veranderen we nog een paar keer van gedacht lol. Wij wilden eerst ook verder weg, maar alles bij elkaar genomen (prijs, risico op ziek zijn etc) hebben we het toch iets dichterbij gehouden.

Waar gaan jullie trouwen?

Groetjes,
Tania

Tania
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 467

Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik31-5-2007 10:23:34

Hallo,

Wij hebben zo'n formule genomen van Jetair (ook voor Griekenland): 3 nachten Zakynthos en 7 nachten Killini (in het Westen van Griekenland)

JETAIR
We zijn zeer tevreden over hoe dit verliep, je moest aan niets meer denken, MAAR de hostess in Killini viel enorm tegen en toen ze miste met het startuur van een uitstap (2uur te vroeg stonden we klaar) had ze volledig afgedaan... Ook toen we door slechte organisatie een uur vertraging hadden op de luchthaven van Araxos in het terugkeren...
Ik denk niet dat we nog zo onmiddellijk via Jetair zullen boeken :-s (Of toch zeker niet de streek Ilia [waar zij zit])

HET WEER
Het weer voor ons (15 -> 25 mei) was periodes met brandende zon zonder wind, periodes met zon en wind (ideaal), bewolkt met een drupje regen op uitstappen (ideaal als de regen uitbleef), 's avonds 'n beetje wolken om ons een prachtige zonsondergang te geven :-D

Groetjes,
Ilse

Gelukkig getrouwd sinds 12 mei 2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...