Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

20/10/2007 MINI'S

  30-5-2007 15:25:34
Hallo iedereen

wij trouwen op 20/10/2007 en ik had nog enkele vraagjes voor jullie.
We zijn nog op zoek naar een binnenlocatie om foto's te nemen. Liefst regio Ieper - Poperinge.

Verder had ik nog een vraagje ivm het vervoer. Ik had graag nieuwe mini's gehad maar ik vroeg me af of dit niet onpraktisch is. Iedereen in de suite draagt toch redelijk lange kledij en om dan zo achteraan te gaan zitten... Heeft iemand ervaring met deze auto's? En kan iemand mij vertellen waar je deze auto's kan huren of zo?

Alvast bedankt!
-xxx-
20/10/2007

Tine
20-10-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 669


Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik30-5-2007 16:09:55

hallo, met locaties kan ik je niet helpen, maar bestaat er geen website of zo van mensen die een mini hebben en willen rijden op trouws? Beetje gelijkaardig aan wat Véro hier schreef over hun auto's? Misschien kan je eens zoeken op google.
Veel succes
Groetjes



Lupo

 Meld misbruik30-5-2007 17:31:39

Hey Tine,
Ikzelf rijd met een VW Beetle en word wel eens gevraagd om een trouw te rijden: tot nu toe is er nog nooit een probleem geweest om een koppel in suitekledij op de achterbank te installeren hoor, :-). Ik denk dat dat dus bij een mini ook wel lukt...



annelies
9-6-2007
 Meld misbruik31-5-2007 8:29:54

Mini's kan je huren bij Dockx (zonder chauffeur). Wij wilden eerst ook mini's, maar hebben uiteindelijk voor een fiat 500 gekozen.
Annelies
nog 9 dagen!



Tine
20-10-2007
 Meld misbruik31-5-2007 10:08:25

bedankt voor jullie reacties.

het probleem is niet echt de suitekledij maar mijn papa is 1m90 dus echt praktisch lijkt het me niet...

we zullen eens moeten uitkijken voor een ander modelletje vrees ik

-xxx-
20/10/2007



Sandra
5-7-2008
 Meld misbruik31-5-2007 18:37:43

Hey Tine,
Mijn vriend en ik zouden een new mini cabrio willen, maar dan om zelf te rijden. We zijn bij docxk gaan kijken, maar daar moet je ze huren voor een gans weekend... Ik heb berichtje geplaatst op www.miniacs.be er zijn er veel die bereid zijn om zelf te komen rijden, en volgens hen is het te doen als je 1m90 bent...Maar onze wens kunnen zij jammer genoeg niet vervullen (wat ik heel goed begrijp). Wij gaan nu eens bij een garage van MINI/BMW gaan vragen, naar het schijnt doen zij dat wel ...
Groetjes, Sandra!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...