Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ceremoniemeester

  22-9-2003 22:27:54
Hoi! Ik ga trouwen op 25 september volgend jaar. Wie van jullie heeft een ceremoniemeester gekozen? Welke taken heeft die allemaal en hoeveel kost het ongeveer. Kan het ook zonder of loopt het dan in het honderd?
Groetjes

katleen
25-9-2004
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 789


Vanessa
2-4-2004
 Meld misbruik23-9-2003 8:08:08

Katleen,

Wij hebben een ceremoniemeester genomen en dit om de volgende redenen :
- de ouders van mijn aanstaande zijn gescheiden en komen best niet te veel met mekaar in contact om ruzie te vermijden
- bij het huwelijk van mijn zus, vond ik het nogal wanordelijk (zij had er geen) : niemand wist waar hij in de kerk, gemeentehuis moest gaan zitten, niemand wist waar en wanneer hij moest staan, ....
Hij kost 110 € voor een forfait van 3 uur. Vind dit best meevallen

Groetjes Vanessa



Sarah
27-9-2003
 Meld misbruik23-9-2003 8:43:27

we hebben gekozen om geen ceremoniemeester te nemen. Ik wil ons huwelijk spontaan laten verlopen, bovendien erger ik me altijd aan zo'n ceremoniemeester. Dan heb je best wel een priester die de begeleiding op zich wil nemen of kun je 1 van je vrienden aanstellen om de dag vlot te laten verlopen.
Groetjes, Sarah



Kathy

 Meld misbruik23-9-2003 9:01:21

Wij kiezen ook voor een ceremoniemeester. Voor een halve dag komt dit neer op 120 euro. Ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan om die te nemen of niet... wil hebben dat alles ordelijk verloopt



Marjolein

 Meld misbruik23-9-2003 13:05:36

Hallo Kathleen,

wij trouwen op 18 september volgend jaar. We nemen geen ceremoniemeester omdat we dat te duur vinden, maar we vragen aan een vriend van ons om ceremoniemeester te zijn. Hij heeft dat al eens gedaan op een ander trouwfeest en dat was heel goed. Als je alles vooraf tot in de details met hem bespreekt, kan het niet misgaan.

Groetjes en veel plezier met de voorbereidingen!

Marjolein



Evi

 Meld misbruik29-9-2003 11:45:06

Hoi Kathleen,

Ik ben zelf ook een (vrouwelijke) cermeoniemeester. Ik kan je verzekeren dat ik niet stijf ben, maar dat ik op een originele en losse manier de huwelijksceremonie zal 'dirigeren'. Zo voelt ook het bruidspaar zich meer op zijn gemak. Indien je vragen hebt, mag je mij altijd mailen: weddingdreams@pandora.be



An-Sofie
3-3-2008
 Meld misbruik20-10-2003 10:52:41

Ik ga ook trouwen op 25 september!
Wij hebben voor een ceremoniemeester gekozen, en betalen 100 euro voor een halve dag. We hebben er niet echt bij stilgestaan, het is wel handig als iemand alles vlot laat verlopen.



maurice
10-12-2004
 Meld misbruik3-11-2003 11:48:01

hebben jullie ook gedacht aan een ceremoniemeester uit je vriendenkring,dit word namelijk bijna altijd gedaan en is nog leuker ook,kost niets is gezelliger en je koopt gewoon een leuk cadeau...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...