Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nagelstudio omgeving Brasschaat

  29-5-2007 23:15:47
Hallo mede-bruidjes,

Ik heb heel lang getwijfeld maar wil voor ons huwelijk toch mooie nagels. Kennen jullie soms een goede nagelstudio in de buurt van Brasschaat?
Kunnen jullie me misschien ook helpen met het verschil tussen gelnagels en acrylnagels?

Alvast bedankt,
Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com

Véronique
16-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 955


Patricia

 Meld misbruik30-5-2007 11:39:30

Ik heb hiervoor en opleiding gevolgd, maar ben niet uit jouw buurt.

Het verschil tussen acryl en gel is miniem.
Gel is een substantie (ziet er een beetje uit zoals gel voor in je haar, maar heeft een andere samenstelling natuurlijk) die onder een lamp wordt uitgehard (niet in een oventje zoals veel mensen zeggen). Die lamp bevat UVstralen (neen, je handen zullen er niet van bruinen) die het product laten uitharden.
Acryl is een poeder en een vloeistof die uithard aan de lucht.

Beide producten worden op een bepaalde manier aangebracht, maar het resultaat moet ongeveer hetzelfde zijn als het goed is aangebracht.
Acryl wordt meer aangeraden bij mensen die reeds heel stevige nagels van zichzelf hebben, gel zou iets flexibeler zijn en houdt bij meer mensen beter.

Het resultaat is mooi (french bvb (dit is de witte rand, je kan ook voor naturel gaan of voor fantasietjes) en zorgt er ook voor dat je natuurlijke nagel verstevigd is.
Je kan ook kiezen om je nagels te verlengen, dan worden tips of sjablonen gebruikt, meestal is dit keuze van de styliste.

Laat je goed informeren in een salon en let heel erg op hygiëne. Dit moet onberispelijk zijn.
Ook mag de styliste je nagels bij het vijlen praktisch geen pijn doen (ik zeg praktisch omdat niet iedereen dezelfde pijngrens heeft), ze mag dus niet door je nagel heen vijlen, maar er moet wel voor gezorgd worden dat de glans (= vetlaagje op je nagel) weggenomen wordt zodat het product beter houdt.

Als je nog vragen hebt, mag je me altijd mailen fraisje@fulladsl.be

Patricia
01/08/2008



Kelly
31-5-2008
 Meld misbruik30-5-2007 11:58:21

Misschien Sunset Boulevard (bij Debby Pfaff)? Ik heb al veel positieve reacties gehoord over haar al weet ik natuurlijk niet of die allemaal van Pfaff-fans komen é! ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...