Terug naar overzicht
heylaik trouw in juni van dit jaar en ben in november beginnen te kijken - dan zijn ook de nieuwe collecties uit.Je zou toch zeker tegen eind december gekozen moeten hebben.alvast veel succes & plezier!groetjes
Hi Eva,Mijn vriend heeft me eind november ten huwelijk gevraagd en ik heb dan ook direct een afspraak gemaakt om te gaan passen. Dit is eigenlijk het ideale moment omdat dan alle collecties binnen zijn.Wij zijn ook maar in 1 winkel gaan kijken en daar heb ik ook mijn droomjurk gevonden.Op 16december hebben we mijn jurk besteld. Op 5mei heb ik mijn eerste pasbeurt gehad en op 14juni mag ik ze eindelijk gaan halen. Ik ben echt aan het aftellen.Groetjes en nog veel plezier bij het voorbereiden, geniet er met volle teugen van want het vliegt echt voorbij!!!Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
Hey,Wij trouwen op 3 mei 2008, en ik ga waarschijnlijk deze zomer al eens rondkijken en passen. Beste moment is idd oktober-november heb ik ook al gehoord, maar ik heb twee vrije maanden nu (juli en augustus), en om toch al een idee te hebben, wil ik al eens gaan passen. Moest ik toch al mijn droomjurk vinden, vind ik dat ook geen ramp, dat hoeft bij mij nu ook niet per se van de nieuwste collectie te zijn... Als ik maar op t gemakske kan rondzien!Groetjes,Tania
hallo, ik trouw 15/09 en ben gaan passen in de maand december... ze zeggen zo'n 9-6 maand op voorhand. Ik heb overal een afspraak gemaakt. Qua kleedjes heb ik in 3 van de 4 winkels veel gepast... uiteindelijk heb ik beslist om er eentje te laten maken omdat ik nergens 100% mijn goesting vond. Het zal 09/06 af zijn:-)Ik zou zeggen, geniet er echt met volle teugen van want kleedjes passen komt niet meer terug:-)
Hoi Eva,Ik trouw op 9 juni dit jaar. De collectie voor volgend jaar zal in het najaar beginnen uitkomen. Ikzelf heb mijn kleedje bij Linx in Leuven gekocht. Hun nieuwe collectie is pas in november beschikbaar en ik heb dus tot dan gewacht om te gaan kijken. Een afspraak maken is noodzakelijk! Veel succes en plezier met je zoektocht naar een kleed!Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Ik trouw pas 26/04/08 en ben vorig weekend voor de eerste keereen kijkje gaan nemen voor jurken in jagré, antwerpen. Wat ik totaal niet had verwacht is toch gebeurd, ik heb meteen mijn droomjurk gevonden!! En natuurlijk ook meteen besteld, de verkoopster zei da dit niet te vroeg was, beter wat vroeger dan te laat! Groetjes kim26/04/08
ik trouw over 2 weken en ben gaan kiezen begin januari.Ik kreeg overal te horen dat ik heel laat was...dus, optijd rondkijken!