Nu Online
Momenteel zijn er 26 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

  29-5-2007 20:13:34
Hey
Heeft iemand een leuke niet al te dure aanrader voor een huwelijksreis?
Thanks
xxx

Wendy
27-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 667


Lies
30-6-2007
 Meld misbruik29-5-2007 21:18:43

Hoi!

wij gaan naar La Gomera, het op een na kleinste eilandje van de Canarishe. NOrmaal gezien zijn we echte rugzak-berg-trekkers, maar deze keer wilden wel wat rustigers. Gomera is redelijk tropisch, helemaal niet toeristisch en een echt wandeleiland.
We hebben onze vlucht geboekt in december bij Jetair (700€ voor twee, we gaan in juli, hoogseizoen, in laagseizoen VEEL goedkoper!) en het hotel hebben we zelf geboekt via internet: www.anaterve.com , een nederlands/spaans koppel, heel vriendelijk en een klein, niet toeristisch of commercieel hotel, precies wat we willen! (ongeveer 500€ voor 11 nachten in hun suite met balkon + ontbijt)

Totaalprijs van 1200€ dus, en dan nog lunc of diner, maar dan valt het nog goed mee vind ik!

Voor ons is het echt ideaal!

Veel succes!
Lies
2 en 30 juni



Ilona
23-6-2007
 Meld misbruik29-5-2007 21:37:33

Hey Wendy,

Wij gaan een weekje met de auto naar Kroatië (omgeving Umag, Istrië). Prachtig land en niet duur, zon, zee, strand, +/- 1000 half pension voor twee personen. We gaan nu terug naar hetzelfde hotel als vorig jaar waar ik toen ten huwelijk ben gevraagd.

Ilona
23/06/2007



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik30-5-2007 7:55:11

Hey,

Wij hebben nog veel tijd om te beslissen, maar zijn waarschijnlijk van plan om naar de Cycladen eilanden in Griekenland te trekken. We zouden 4 eilanden aandoen in 16 nachten, en omdat we begin mei vertrekken (vlak na ons huwelijk) valt dat geweldig goed mee van prijs. De prijs is ongeveer 2700 euro voor twee, maar je moet rekenen dat we in de meeste hotels een superieure kamer (zelfs een keertje een suite, hihi) nemen, dus als je dat er van aftrekt denk ik dat het ook voor ongeveer 2000 euro voor twee kan, voor 16 nachten weliswaar.

We zijn er zelf nog nooit geweest, maar hebben er al veel moois over gehoord. Ben benieuwd...

Groetjes,
Tania



Evy
1-9-2007
 Meld misbruik30-5-2007 9:05:02

Hallo Wendy,

Kijk eens op www.arakea.com en dan huwelijksreizen, wij hebben daar gezocht en dan via pegase geboekt, kortingen lopen op tot 50%, dus zeker de moeite!

groetjes,
evy



Siska
5-7-2008
 Meld misbruik30-5-2007 9:05:40

hey, wij blijven in België. We gaan naar een welness hotel waar ze ons volledig gaan verwennen. Voor ons is het hotel het belangrijkste, want we gaan toch de kamer niet uikomen ;-). Daarvoor dient toch een huwelijksreis? Daarmee willen geen geld hangen aan een vliegtuigticket. Veel plezier met je zoektocht!



els
7-7-2007
 Meld misbruik30-5-2007 12:45:36

Wij gaan eerst een paar dagen naar zee, en dan in het najaar naar Tossa de Mar (Spanje) met de bus (Carolus). Prijzen vallen heel goed mee. Wij vliegen niet graag, vandaar...
Ze hebben een vrij groot aanbod. Www.carolus.be



kim
26-4-2008
 Meld misbruik30-5-2007 13:15:19

heej Tanja, die reis naar de cycladen in Griekenland ziet er wel zeer goed uit, waar heb je de reis gezien? Waar kan die geboekt worden. Wij trouwen ook pas volgend jaar en zouden eind april of begin mei vertrekken op huwelijksreis. Hopelijk is het dan goed weer he... Het kan zelfs overal in europe tegenvallen dan. Wij dachten eerst aan de Malediven of de Dominicaanse republiek.. We hebben natuurlijk nog veel tijd om te kiezen.

Groetjes,
Kim
26/04/08



Wendy
27-7-2007
 Meld misbruik30-5-2007 17:08:34

Huwelijksreis gevonden!

Mercikes
x


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums