Terug naar overzicht
Hoi, Ik heb al één keer gezien dat het zonder partner was, maar meestal worden partners meegevraagd. Persoonlijk zou ik het ook niet leuk vinden om zonder mijn partner ergens heen te moeten.Groetjes,Ilse
Hoi Valerie Wij nodigen onze "beste" collega's met partner uit naar de receptie en eten. Onze andere collega's worden uitgenodigd met partner naar het dansfeest.Als collega ben ik al naar een paar trouwfeesten geweest en dat was altijd met partner.Succes met de voorbereidingenSophie 18.04.2008
Bij ons ook beste collega's opt avondfeest, andere receptie. Met partner. Hierin volg ik Ilse ook wel. Het is niet echt leuk zonder partner te moeten gaan.
Hey!Bij ons heeft enkele jaren geleden een collega de andere collega's gevraagd zonder partner en enerzijds was het leuk om daar 'onder collega's' te zijn, anderzijds misten de meesten toch hun partner, zéker als er trage nummers gedraaid worden...Wij vragen het 'gros' van de collega's op de receptie, mét partner en mijn 'kliekje' collega's komen op het diner en dansfeest, eveneens met partner.Succes!Veerle
Hallo Valerie,Ik heb enkel mijn naaste collega's uitgenodigd en dit voor de receptie. Ze worden wel verwacht met hun partner en kinderen. Ik vind het ook altijd het leukst als ik samen met mijn partner wordt uitgenodigd.Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
Hey,Ik heb mijn collega's ook uitgenodigd zonder partner. Niemand heeft hier een probleem mee. Ze vinden het fijner om onder collega's te gaan, dan houd niemand zich in omwille van de partner.Groetjes
Hey Valerie,Ik ben nog maar net van werk veranderd. Ik ga dus ook al mijn collega's enkel op de receptie vragen met partner. Ik vind dat je dat eigenlijk niet kan doen zonder partner...GroetjesLies
Wij vragen ook de collega's waarmee we het meest samenwerken enkel op de receptie en dit mét partner.(ik heb ongeveer 60 collega's, dus ga enkel de mensen uit mijn eigen departement vragen en enkel op de receptie).Vind dit ook de kans om eens kennis te maken met iedereen z'n partner.