Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie trouwt nu vrijdag 1 juni 2007

  29-5-2007 15:57:12
Wie van jullie trouwt nu vrijdag 1 juni 2007. Begin ongeloofelijk zenuwen te krijgen alles is af. Bloemen, bespreking met dj, zaal alles doorgegeven. Nu nog mijn huis schoonmaken maar ik zit met verschrikkelijke angst voor het weer vrijdag. Ze geven niet zo goed vrijdag er is pas verbetering vanaf zaterdag.
Zijn met de fotograaf nog binnenlocaties aan het zoeken.

Pat
010607

Pat
1-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 850


Saskia
8-6-2007
 Meld misbruik30-5-2007 7:29:36

He hallo

wij trouwen ook vrijdag, ben ook nerveus hoor, en het weer is inderdaad minder, maarja we kunnen alleen maar het beste hopen het is toch niet anders heel veel succes en het verslag volgt zeker

groetjes saskia



Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik30-5-2007 8:13:54

Wij trouwen nu zaterdag, maar de zenuwen vallen nog heel goed mee eigelijk.

Veel succes!



Veroniek

 Meld misbruik30-5-2007 12:48:54

Alle bruidjes voor deze periode!

Geniet ervan! Probeer je zo min mogelijk aan te trekken van het weer en probeer zoveel mogelijk zelf te stralen ;o)

Succes!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...