Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stress afblazen!!!!

29-5-2007 14:01:25
Dag medebruidjes,

Ik heb lang getwijfeld of ik al dan niet mijn probleem op dit forum zou zetten maar uiteindelijk dacht ik dat het me misschien zou helpen het van me af te schrijven. Eerst en vooral weet ik niet hoe het met jullie gesteld is maar ik heb dus serieus last van stress! Ik regel heel de trouw alleen, mijn vriend had van bij het begin gezegd dat ik alles zelf mocht kiezen omdat hij geen belang hecht aan dingen zoals volgorde van suite, kledij, bloemen en wat nog meer. Enerzijds, hoera, want ik kan alles naar mijn zin en smaak doen maar anderzijds kan ik nu wel alles alleen zitten plannen. Omdat we het financieel niet super breed hebben doen we ook vele dingen zelf zoals de menu's, misboekjes en de bloemen dus nog eens extra werk voor mij. Daarenboven zit mijn planning van de trouwdag ook volledig vol op zo'n manier dat er dus echt niks meer mag uitlopen al was het maar 5 minuten en dat zorgt weer maar is voor zorgen. Nu, op anderhalve maand van de trouw (we trouwen op 14 juli) belt mijn verloofde zijn broer met het nieuws dat hij een vriendin heeft en die ook meebrengt naar de trouw. Bij het nieuws beet ik effe op mijn tanden en zei OK ik zie wel dat ik er voor zorg dat ze ook eten op haar bord krijgt en dergelijke maar ik stel er me toch wel vragen bij. Ze zijn nu 2 weken samen, ik zorg ervoor dat ze ook naar de trouw kan komen (terwijl ik haar zelfs nog nooit gezien heb)maar nu denk ik constant: stel dat ze tegen dan weer uit elkaar zijn? Ik weet dat niemand dat op voorhand kan voorspellen maar als het gebeurd mag ik weer beginnen lopen om hetgeen ik nu voor haar regel terug af te zeggen en ik moet er zelfs niet aan denken dat ze dan op onze foto's zou staan. Naderhand bleek ook dat ze al een kindje heeft en dat ze zelfs nog niet weten of dat meekomt of niet. Toen mijn verloofde het vertelde ben ik ontploft en heb ik geprobeerd hem duidelijk te maken dat het gewoon niet kan om zoiets pas daags ervoor te weten. Volgens hem is dat allemaal niet zo erg en hij snapt ook niet waar ik me druk om maak maar ja hij heeft nu eenmaal nog nooit in zijn leven een dag stress gehad. Als ik er iets over zeg blijft hij heel rustig beweren dat alles wel in orde komt en voor de meeste mensen helpt dit misschien wel maar in mijn geval niet, hoe rustiger hij blijft hoe kwader en bezorgd ik word (waarschijnlijk omdat ik de indruk heb dat hij me gewoon niet begrijpt) En dan ten slotte heeft mijn verloofde ook zelf toegegeven dat zijn broer (die de familie al lang niet meer heeft gezien en bekend staat als zwart schaap) waarschijnlijk zijn vriendin en haar kindje zal meebrengen om te kunnen tonen aan de familie dat hij nu ook een gezinnetje heeft. Ik weet dat sommigen onder jullie me zullen zeggen dat ik me dat niet moet aantrekken en niet egoïstisch mag zijn maar ik vind dat het onze dag is en niet die van mijn schoonbroer. Als hij toekomt met zijn gezin gaat de familie uiteraard belangstelling hebben want ze hebben hen nog nooit ontmoet en hem al lang niet meer gezien. Eigenlijk komt het er op neer dat ik niet weet hoe ik me hier juist bij moet voelen en wat ik best kan doen want eerlijk gezegd als ik nu al zo'n stress heb hang ik tegen onze huwelijksdag aan de valium of zo en dat is nu ook niet de bedoeling. Dus als iemand een aantal woorden heeft om me een hart onder de riem te steken zijn die altijd welkom!

Groetjes,

Angie
14/07/07

Angie
14-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 294

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik29-5-2007 14:10:30

Dag Angie,

Vervelend dat je ventje zo weining doet. Ik denk dat veel mannen niet beseffen hoe druk hun bruidjes bezig zijn met voorbereiden en hoeveel stress dat soms met zich meebrengt...
Persoonlijk vind ik het egoistisch van je schoonbroer dat hij nu met zijn 'nieuwe gezinnetje' aankomt. Dat hij zelf niet beseft dat het niet echt gepast is om haar mee te brengen zegt al veel over hem he. Ik zou hem dat gewoon eerlijk zeggen en haar zeker niet meevragen in de suite enzo. Als ze nu 's av onds naar het feest komt, tja daar kan je niet veel aan doen, maar dat je haar er de rest van de dag niet bij wilt, daar kan niemand iets op zeggen. Ik zou dat in haar plaats zelfs niet eens willen, in de suite lopen van iemand die je niet kent...

Heel veel sterkte Angie, laat je niet doen eh

Groetjes

Lies

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik29-5-2007 14:28:30

Hi Angie,

Je bent niet de enigste die met stress rondloopt hoor. Ik ben ook op van de zenuwen. Ben gisteren zelf ineens beginnen huilen. Mijn ouders en ventje wisten echt niet meer wat te doen.
Van hen moet ik me nu dus echt wel serieus ontspannen en ze nemen dus enkele taken over. Niet dat er nog veel moet gebeuren, enkel nog kleine details, maar toch.

Ik denk dat er veel mannen niet begrijpen wat er allemaal komt kijken bij het regelen van een huwelijk. Mijn ventje laat me ook altijd alles doen, en dan stel ik hem verschillende dingen voor en dan geeft hij zijn mening. Dus het is niet dat hij niet geïnteresseerd is maar ik zoek wel alles eerst op voorhand uit. Dus volgens hem is het allemaal heel simpel en maak ik me soms druk om niets. Maar dat is dus niet het geval.

Mijn schoonzus heeft sinds kort ook een nieuwe vriend met 2 kinderen. Ze wou hem eerst mee in de suite hebben. Maar onze suite was al samengesteld en we hebben dus gezegd dat dit niet meer kon. Om de goede vrede een beetje te bewaren hebben we hem en zijn kinderen uitgenodigd op de receptie en dan hem alleen voor het diner.

Als ik jou was zou ik wel een beetje egoïstisch zijn hoor, het is jullie dag en de mensen moeten het maar begrijpen. Ik wil hem bv ook niet te veel op de foto's hebben want mijn schoonzus houdt het nooit lang vol met een man. (is misschien niet mooi dat ik dit zeg want haar nieuwe vriend valt wel goed mee, heb hem zondag voor het eerst gezien).

Probeer er toch nog eens met je verloofde over te praten en zeg hem dat het voor jou heel belangrijk is dat alles vlot verloopt en dat het jullie dag is en dat jullie dus in de belangstelling moeten staan en niet zijn broer.

Nog veel sterkte!

Groetjes,
Véro
16/6/2007

Angie
14-7-2009
 Meld misbruik29-5-2007 14:29:23

Dag Lies,

Bedankt voor de steun maar het probleem is ietsje groter. Mijn verloofde is destijds bij mij komen wonen en we wonen op zo'n 45 minuten rijden van zijn familie dus als dat meisje komt dan moet ze de hele dag mee en ik ken mijn schoonbroer ondertussen ook goed genoeg om te weten dat als we zijn vriendin niet laten komen dat hij ook niet zal willen komen en hij is nu toevallig wel mijn verloofde zijn getuige. Ik weet dat hij eigenlijk degene is die dan de moeilijke is maar ik wil ook mijn verloofde zijn dag niet verpesten. Hoe ik het ga oplossen voor de suite weet ik niet maar daar wil ik haar ook niet bij maar ja hoe maak je dat op een vriendelijke manier duidelijk? Ik zou ook niet naar het huwelijk van mensen willen gaan die ik niet ken maar blijkbaar is zij anders want ik had gedacht dat ze vriendelijk zou bedanken maar blijkbaar heeft ze gezegd dat ze graag wil meekomen dus ja. Mijn verloofde zijn familie is nu eenmaal van de ingesteldheid dat als je er iemand bijneemt dat die er dan ook volwaardig moet bijgenomen worden en in mijn familie is dat niet zo er wordt nog steeds onderscheid gemaakt tussen nauw verwant en niet. Dus als ze komt zal ze ook op een deel van de foto's moeten staan. Ik vind het echt erg want ik heb haar nog nooit gezien en ik heb nu al een bloedhekel aan haar. Ligt natuurlijk niet aan haar maar ze wordt me zodanig opgedrongen dat ik er een afkeer van krijg. Kan best een heel leuk meisje zijn maar ik heb de kans niet gekregen om er achter te komen nu kan ik alleen hopen dat ze uit elkaar gaan want ik wil er haar gewoon niet bij. Het was anders geweest hadden ze haar eerst even voorgesteld en het dan eens beleefd aan boord gelegd maar neen ze bellen gewoon dat er eentje meer komt en als we zelf de komende weken niet eens langsgaan dan krijgen we haar pas op de dag van de trouw te zien. Ik vind het gewoon erg jammer dat ik haar door omstandigheden met de dag meer ga haten terwijl ze er zelf eigenlijk niks kan aan doen. :-(

Groetjes,
Angie

veronique
30-6-2007
 Meld misbruik29-5-2007 14:29:23

Hallo angie,

Het is inderdaad veel werk om een trouwdag in elkaar te steken en kan me voorstellen dat je hierom trent super veel stres hebt, zeker als je dit op je eigen houtje moet klaren!!! in jouw geval zou ik zeggen tegen je schoonbroer dat zijn vriendin enkel mee mag komen op het avondfeest en zeker niet de ganse dag! Uiteindelijk breng je de hele dag door met de mensen die je het liefste ziet en het avondfeest met vrienden en familie waar je een andere band meehebt( hoop dat ik het een beetje goed uitleg)! Als hij hier geen begrip voor heeft vindt ik dat hij geen respect heeft voor jouw wensen!! Het is tenslotte jouw dag (en die van je ventje natuurlijk) Wens je nog super veel succes met jouw voorbereiding!!!

groetjes
vero 30/06/07

Veroniek

Meld misbruik29-5-2007 14:49:10

Hoi

Ik heb juist hetzelfde voor!

Mijn vriend zijn getuige is zijn jongste zus (19). Dit weekend zei ze dat ze 2 weken een vriend heeft en vroeg of hij mee mocht op de trouw. Niemand van de familie heeft hem gezien. (We gaan hem nu wel zeker zien op vaderdag... Kan je niet iets organiseren met de familie zodat iedereen haar al eens gezien heeft op voorhand?)

Nu blijkt wel dat ik die jongen ken, want ik heb er nog les aan gegeven. Maar toen ze dat vroeg wist ik dat niet. Ik heb ook op mijn tanden gebeten en gezegd OK. Mijn vriend had er nog niets van gehoord en ik zei hem dat 's avonds, hij kon er ook niet echt mee lachen en vond ook dat hij niet op de foto's mocht enzo... Want op die leeftijd een vriendje hebben, je weet nooit wat er gebeurd... (Mijn vriend en ik zijn ook al samen van ons 17, maar je weet het niet als een relatie begint hoe lang het duurt hé!)

Welk voordeel hebben we wel (en dat is wel een beetje jammer voor de tegenpartij), een neef zijn vriendin heeft het juist uitgemaakt. Het was allemaal in orde dat ze ging komen en dit weekend is de relatie stopgezet... Dus bij ons is het een nuloperatie, behalve de suite dan :'(

STERKTE en uiteindelijk zal alles wel in orde komen! Postitief denken, ik weet dat het soms moeilijk is... Maar denk eens hoe mooi je zal zijn op jouw dag en hoeveel complimentjes je zal krijgen ;o)

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik29-5-2007 14:52:52

Hey Angie,

Zoals Vero hier zegt is het jouw dag he. Denk je dat de familie zelf wil dat ze er de hele dag bij is? Anderrs zou ik haar idd gewoon 's avonds voor het avondfeest laten komen, want ik zou het ook verschrikkelijk vinden moest ze mee op de foto's staan. Maar kijk, stel dat het zo is en dat het echt niet anders kan, dan is dat echt heel stom en spijtig, maar laat het je dag niet verbrodden. En ik wou wel vriendelijk en beleefd tegen mijn schoonbroer zeggen dat ik dat toch absoluut niet kan apprecieren...

Groetjes

Lies

Tine
14-7-2007
 Meld misbruik29-5-2007 15:02:08

Maar kindje toch!
Eerst en vooral, ik trouw ook op 14juli maar ik heb het geluk dat ik geen stress heb. Ik denk altijd maar, alles wat we goed organiseren zal ook wel goed lopen, en op de dag zelf kan je er toch niks aan veranderen....
Bij ons is er onlangs ook een verandering gekomen, in de suite dan nog wel. Arnaud zn beste vriend ging met mijn getuige lopen, omdat die alletwee vrijgezel waren. Dat kwam ons en hen fantastisch uit! Nu is het zo dat die beste vriend opeens iets is begonnen met een vriendin van mij...dat is allemaal heel tof natuurlijk, en ik wens hen echt het allerbeste, maar nu ligt heel mn suite overhoop natuurlijk... Ik heb gezegd dat Valerie (zo heet de nieuwe vriendin) uiteraard welkom is in mn suite, maar dat houdt natuurlijk in dat Pascale (mn getuige) nu geen partner heeft....
Aiaiai,dat zijn zo van die onverwachte dingen waar je geen vat op hebt, en je moet je er niet te druk in maken want onze aanstaande mannen die zien het probleem niet, en eigenlijk is er niet zo n groot probleem ook. Ik zou vragen aan je schoonbroer en nieuwe vriendin om zeker al eens langs te gaan bij grootmoeder en moeder, zodanig dat zij zn nieuwe vriendin al hebben gezien, en jij dus in het middelpunt staat op jouw dag, tzal wel zijn!!! Van het kindje zou ik me niet aantrekken, kleine kindjes komen enkel overdag, en voor savonds zou ik haar wel duidelijk maken dat er geen kleine kindjes meekomen en dat ze dan een babysit moeten voorzien.
Probeer het je niet teveel aan te trekken, wees maar gerust dat jij de ster van de dag zult zijn op 14juli, net als ik!! ;-)
Succes met het ontstressen, groetjes,
Tine www.14juli.bruiloftsite.nl

Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik29-5-2007 15:29:49

Hallo,

Ik heb ook weinig hulp gekregen van mijn ventje... Maar hij hielp wel als ik 't echt nodig vond...
Ik heb ook het drukwerk enzo zelf gedaan en iedereen vond dat super: "'t zijn de details é"

Wij hebben een gelijkaardige situatie gehad.
1. We hebben van het begin duidelijk gezegd tegen zijn broer die toen nog geen lief had: als je een lief vind voor 't meisje waarmee je in de suite loopt (mijn nichtje) een jurk heeft gekocht, mag ze in de suite lopen, anders mag ze wel naar het feest komen natuurlijk en aan de eretafel zitten, maar niet in de suite lopen!
2. Mijn ventjes tante was net op "reis" naar Rusland en zijn nonkel had er geen idee van of ze wel zou afkomen of niet :-s (we hebben haar meegerekend, maar ze is niet gekomen)
3. Mijn nonkel heeft twee weken voor de trouw z'n heup gebroken en ik mocht hem dus niet te ver van de WC enzo zetten. Ik moest de tafelschikking dus aanpassen, want hij zat eerst aan een tafel aan de andere kant van de dansvloer
4. De maandag voor onze trouw hebben er nog een koppel afgezegd (hij moest opgenomen worden in het ziekenhuis :-s)

Ik heb zelfs die laatste wijzigingen van tafelschikking en aantal gasten mogen doorgeven aan de zaal en ze hebben 't allemaal op wieltjes doen lopen. Echt fantastisch!
Zelfs de vier anti-vis menu's (waaronder de bruidegom), een glutenvrij menu en een vegetarisch menu (dat op de receptie nog is doorgegeven) werden prachtig verzorgd...

Niet mee inzitten dus... Komt allemaal goed!!!

Wij moesten met de bus van de kerk naar de feestzaal... (60km uit elkaar!!!) Kerkdienst was om 14u, receptie begon om 17u...
Berekend:
- 1u30 MAX voor de kerkdienst
- 15min foto's, bloemen en iedereen op de bus krijgen
- MAX 1 uur rijden
Dus om 16u45 ten laatste in de zaal
Zo is 't gegaan:
- 1u40 min kerkdienst
- 20 min bloemen, foto's, rijst, iedereen op de bus, nog een kaartje ontvangen op de bus, wachten tot iedereen die niet op de bus moest zijn weer van de bus was ;-)
- meer dan 1u rijden aan max. 75km/h (met werken in Brugge en Ruddervoorde)
Dus waren we na 17u aan de feestzaal.

MAAR ze gingen toch niet beginnen zonder ons hoor :-p Dus ook NIET MEE INZITTEN!!
Op de dag zelf, gewoon genieten...

Groetjes,
Ilse

Gelukkig getrouwd sinds 12 mei 2007

Pat
1-6-2007
 Meld misbruik29-5-2007 15:51:01

Ik heb dezelfde situatie alles jou. Mijn verloofde zijn broer ook zwarte schaap van de familie (drankprobleem, geen werk enz.). Onlangs heeft hij iemand leren kennen in het sociaal restaurant. Volgens mijn schoonmoeder heeft hij daar niets mee. Maar toch vindt zij dat hij gelijk heeft om die persoon mee te brengen. Hij kent haar amper weet zelfs haar achternaam niet toen ik er achter vroeg voor de tafel afroeping. Nu komt een vreemde mee die ik totaal niet ken en komt profiteren, want geld hebben ze niet voor een cadeau te kopen want naar het schijnt is het een sociaal geval. Ook ik ben uitgevlogen tegen mijn vriend, toch dat ik weet dat hij er niets kan aandoen, want zijn broer is het beste gezien bij zijn ouders. Maar toch vind ik het niet eerlijk en moet er mij wel bij neerleggen. Alhoewel ik wel schrik heb dat ze vrijdag (onze trouwdag) er niet zal zijn. Resultaat : eten voor haar besteld en is er niet.
Dus je bent niet alleen met je geval. Ik denk dat we er op dit ogenblijk moeilijk tegen kunnen omdat we onder stress staan en gevoelig zijn. Probeer het over jou te laten gaan. Je kan er toch niets aan veranderen. Dat probeer ik .
Veel succes
Pat
Nog 3 dagen te gaan

Evy
26-8-2006
 Meld misbruik29-5-2007 16:40:07

Hey Angie,

Ik was uit nostalgie nog eens op deze site komen kijken en, God, als ik het lees zie ik zo mezelf weer een jaar geleden. Wij zijn 26 augustus getrouwd en ik heb ook alles bijna alleen moeten regelen, omdat mijn (nu)echtgenoot ook geen tijd had om mee te helpen... Dus ik ken je probleem van tijdnood wel ;-) Ik heb ook veel zelf gedaan zoals de uitnodigingen, de menukaarten, de misboekjes, de bedankjes voor de gasten achteraf, enz... En ja idd, de planning voor die dag was bij mij ook heel belangrijk, Maar nu achteraf gezien... Zit niet te veel te pieken van wat als de fotosessie iets uitloopt? of wat als de mensen aan de kerk langer blijven staan dan gepland... Het is jouw dag en die valt heus wel in zijn plooi. Wij zijn een 1/2 uur te laat op de receptie gekomen doordat de fotosessie uitliep omdat het regende...en niemand heeft ons dat kwalijk genomen. Die dag loopt vanzelf heus wel los. Kortom, niets aantrekken die dag van de tijdsdruk.
En wat je schoonbroer betreft, nog eens het is jullie dag, en jullie staan in de kijker. OK, hij brengt dan wel een meisje mee dat jullie nooit gezien hebben en fijn is dat niet als je nog onverwacht een gaste bij krijgt, maar laat het niet te fel in je hoofd spoken. Wij hadden de dag zelf een onverwachte gast extra zonder dat we het wisten. Mijn man zijn nicht had zonder iets te zeggen, haar nieuwe vriend meegebracht. Ook heel vervelend, maar het was nu eenmaal zo. We zijn dat dan direct aan de uitbater van onze feestzaal gaan zeggen en hij heeft een stoel bij geschoven aan de tafel. Heel vervelende situatie voor ons, maar onze gasten hebbne daar uiteindelijk niets van gemerkt...

Angie, doe het maar kalmpjes aan en geniet van de voorbereidingen van jullie dag. Niet te stressie, het loopt allemaal wel los die dag.
Vele groetjes
Evy

Angie
14-7-2009
 Meld misbruik29-5-2007 16:57:26

Iedereen alvast bedankt voor de reacties! Ik moet zeggen dat ik ervan verschiet hoeveel van jullie er in hetzelfde geval zitten/zaten. Ik heb er nog steeds geen vrede mee en ben er nog altijd kwaad om maar dat komt omdat ik nog altijd niet weet hoe ik die suite en dergelijke nu ga regelen maar als ik daar deftige oplossingen voor vind zal het al wat beter gaan denk ik. En dan zit ik natuurlijk met het gedacht: als ze durft in jeans of in het wit toekomen dan ontplof ik! We hebben onze gasten namelijk gevraagd om niet in jeans te komen. Het hoeft absoluut niet allemaal in kostuum of zo maar we willen toch wel dat ietsje meer ook voor onze gasten. Ach ja we zien wel...

Elke
7-7-2007
 Meld misbruik29-5-2007 22:00:04

hallo meiden

Ik zit zowat met hetzelfde en ben echt overstresst en het voelt verschrikkelijk. Het is inderdaad niet simpel full time werken en een trouw organiseren (en voor een huis kijken). Mijn vriend helpt wel omdat hij al een tijdje ziet dat ik er door heen zit. Maar nu 1 maand voor de trouw begint zijn oma dwars te liggen en dreigt zelfs niet te komen omdat we zijn 35 nichten (bij wijze van spreken he ;-) ) niet uitnodigen en een neef en zijn vriendin hebben doodleuk zichzelf even uitgendigd terwijl dit helemaal niet gepland was en we ook die ruimte niet voorzien hebben. Maar mijn vriend gaat iedereen een beetje sussen en onze visie nu uitleggen (dat het niet gaat wat zij willen!!) anders weet hij dat ik het wel doe en ik ben niet op mijn mond gevalllen en de tact is helemaal verdwenen de laatste tijd!!!! Ik heb maaglast, migraine een gezicht vol uitslag huilbuien, ... Prettig is iets anders terwijl dit een mooie periode moet zijn die aanloopt naar ons huwelijk. Mijn vader is dan ook weer beeld zondr klank en niemand weet waarom. Als ik thuis over het huwelijk begin staat hij doodleuk van de tafel op en trapt het met een gezicht tot op de grond af!!! Ik verzeker jullie heel aangenaam. Hij is niet boos of niet akkoord met ons huwelijk (in het begin super enthousiast want ik kreeg mijn kleed van hem enz) Wij zijn ookal 8 jaar samenen hij kan het super goed vinden met mijn vriend. Niemand vraagt of ik hulp nodig heb (mijn ouders niet zjn ouders niet) Een schoonzus wil mij op deze moment soms liever het daglicht niet gunnen omdat ze jaloers is en haar vriend een trouw in het wit niet ziet zitten en iedereen heeft dan nog eens medelijden. Ik ben het verwende enig kind dat altijd haar zin krijgt (terwijl we alles zelf betalen buiten de jurk die wou mijn oma me doodgraag geven) Ik snap dus perfect hoe sommige bruiden zich voelen. Ik zit ook met een strak tijdschema en moet precies nog zoooo veeeelll doen dat het me ontmoedigd. Maar ik slaag me er wel door uit net als iedereen. Ik ben wel naar de arts geweest en neem momenteel iets kalmerend (jaja zo erg is het) enhopelijk lukt alles dan weer een beetje beter...
Ik wil nog een keer iedereen veel geluk wensen en we geraken er wel meiden, gewoon elkaar motiveren..

Groetjes
El
07/07/07

Sarah
7-7-2007
 Meld misbruik30-5-2007 13:49:08

Hey Angie,

ik begrijp je volkomen. Niet dat ik alles alleen heb moeten regelen. Maar het geval dat je schoonbroer zijn nieuwe vriendin en haar kind meebrengt. Bij ons is er ook ongeveer zo een situatie. Mijn vriend zijn schoonzus (dus de vrouw van zijn broer) bevalt een week voor onze trouw van een vierde kind. Ze hebben het zo gepland hebben ze ons verteld. Ze weten al anderhalf jaar dat we 7 juli trouwen. Nu zijn ze van plan om dat kind van 1 week oud mee te brengen naar het feest. Dus zit ik ook met dat gevoel dat onze dag een stuk verloren zal gaan omdat zij met haar borelingske de aandacht wil opeisen. Want dat is echt haar bedoeling. Ik vind het ook niet leuk om met zo een gedachte naar wat ONZE dag zou moeten worden toe te leven. En dat allemaal door 1 iemand. Want bij ons zal zelf mijn vriend zijn familie dat kindje en haar nog niet gezien hebben. Dus kan iedereen eigenlijk niet anders dan naar haar en dat kind ook eens te gaan. Ik vrees ook dat zij de aandacht gaan trekken die eigenlijk voor ons zou moeten zijn die dag. Dus ik begrijp je volkomen. Als je er wil over praten mag je me gerust altijd mailen. sarahhaelters@hotmail.com

Groetjes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...