Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie trouwt op 01 september 2007?

  29-5-2007 12:54:26
Dag iedereen..
Puur uit nieuwsgierigheid:
Wie trouwt ook op 01 september 2007??
En waar ergens? :-))

Greetz, Marijke
nog 3 maandjes te gaan...

Marijke
1-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 767


Caroline
1-9-2007
 Meld misbruik29-5-2007 13:21:15

Hallo,
Ik trouw ook op 1 september in Oudenaarde. Ik zit wel nog met een vraagje. Wanneer sturen jullie de uitnodigingen op, want met die grote vakantie ertussen zal zes weken op voorhand zeker niet voldoende zijn.
Groetjes



mieke
1-9-2007
 Meld misbruik29-5-2007 13:23:09

Wij trouwen ook op 1 september, in Boom. We zouden onze uitnodigingen al begin juli willen opsturen (als ze tegen dan toch in orde gaan zijn want we hebben nog veeeeeeel te doen)
Groetjes,
Mieke



eva
1-9-2007
 Meld misbruik29-5-2007 13:32:31

Hallo'kes!

wij trouwen ook op 1 september 2007 en dit in Herent (voor de wet), in Heverlee (voor de kerk) en de feest is in Affligem.
Vorige week hebben we de uitnodigingen bij de drukker afgehaald zodat we ze in elkaar kunnen steken. We hopen ze te versturen tegen midden juni. De uiterlijke datum om te reageren is 17 augustus.

Vele groetjes!

Eva



Chantal
1-9-2007
 Meld misbruik29-5-2007 13:46:57

Hallo,

Wij trouwen ook op 1 september 2007 in Lokeren.
Wij hebben sinds vorige zaterdag onze uitnodigingen en we zijn van plan ze te versturen tegen eind juni. We vragen de mensen te reageren tegen 15 augustus, maar met de vakantie ertussen zijn we liever op tijd met het versturen.

Groetjes,
Chantal



anja
1-9-2007
 Meld misbruik29-5-2007 14:09:28

hallo!

wij trouwen op 1 september in tienen
wij gaan volgend weekend uiteindelijk eens kijken voor uitnodigingen....
hopelijk hebben we ze op tijd om ze eind juni te versturen...

groetjes!
anja



Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik29-5-2007 16:41:09

Hey Marijke,

Wij trouwen op 31 augustus dus jij hebt je slapeloze nacht als wij aan het feesten zijn. :-)
Onze uitnodigingen zijn reeds klaar. Een vriend van ons heeft ze gedrukt en die ging op vakantie de laatste twee weken van mei en wilde ze daarvoor klaar hebben.
We gaan nu op het gemak de enveloppen beginnen schrijven en vanaf einde volgende week beginnen rondbrengen. Beter te vroeg dan te laat. Ze moeten voor 6 aug (denk ik) bevestigen. Zodanig hebben wij nog een paar weken om diegenen die niets van zich hebben laten horen zelf te contacteren. (want die zijn er altijd, niet altijd met slechte bedoelingen, maar gewoon vergeten)

Groetjes,
Véronique (Mechelen)



Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik29-5-2007 20:05:06

Wij trouwen ook op 1 september! :-)
In Aalst voor de wet en in Erpe-Mere voor de kerk. Wij hopen dat onze uitnodigingen zullen klaar zijn tegen midden juni.

Moeten jullie nog veel doen eigenlijk?
Ik heb het gevoel dat ik nog heel veel moet doen, maar ik weet niet wat... Raar gevoel..

Groetjes
Isabel



vanessa
1-9-2007
 Meld misbruik29-5-2007 20:28:28

Hoi,

Wij trouwen ook op 1 september, in Kwaremont.

Onze uitnodigingen wil ik de deur uit tegen eind juni.

Hebben jullie al veel geregeld??

Groetjes en fijne voorbereidingen allemaal!!
Vanessa



Evy
1-9-2007
 Meld misbruik30-5-2007 9:11:55

Hallo,

Wij trouwen eveneens op O1 september te Gingelom (wet), Borlo (kerk).
Het aftellen kan zo stilletjes gaan beginnen!

groetjes,
evy



Marijke
1-9-2007
 Meld misbruik30-5-2007 12:24:26

Oooh.. bedankt voor de berichtjes!
Zo leuk om te weten wie ook op 01 september trouwt :-))

Onze uitnodigingen moeten nog gedrukt worden, er is een klein probleempje met de extensie van het bestand. Maar soit, eind juni gaan we ze versturen, en men wordt verondersteld van te reageren tegen uiterlijk 15 augustus.

Maar het begint te kriebelen eh dames? ;-)
Wel, ik heb soms ook het gevoel dat er nog zoveel moet gebeuren, maar zo allemaal kleine prutsen, snappen jullie? al het papierwerk (menu's maken, misboekjes maken, ...), cadeautjes kiezen, ... het belangrijkste is wel allemaal geregeld hoor.

Wij trouwen op 1 september in Hamme, ik heb gezien dat er ook iemand in Lokeren huwt die dag (Chantal) dat is niet ver van ons hihi..

Vraagje: wanneer hebben jullie je pasbeurt voor je kleed? Bij mij is dat pas 11 augustus (1ste pas). Ik vond dat nogal laat, of vergis ik me..? :-/ Maak ik me zorgen om niets misschien?

Lieve groetjes
Marijke



Ellen
1-9-2007
 Meld misbruik30-5-2007 20:26:26

Hey Marijke,
wij trouwen ook op 1 september. Voor de wet in Eernegem, de kerk in Oostende (Stene) en ons avondfeest is in Diksmuide (Saint Germain).
Wij hebben bijna onze uitnodigingen (proefdruk is nog niet klaar) en we versturen ze eind juni.
Allé, groetjes en veel succes é
Ellen
01/09/2007



Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik31-5-2007 11:54:15

Dag Marijke,

Ik heb mijn kleed reeds in december gekocht en moet het nu 12 juni voor de eerste keer gaan passen en in principe einde juli moet ik teruggaan en als het goed is krijg ik het mee.

Als je niet te fel vermagert of verdikt zal dat wel in orde komen zeker... :-)

Groetjes,
Véronique



Veronique
1-9-2007
 Meld misbruik3-6-2007 11:31:21

Wij trouwen ook op 1 september in BAZEL. Het feest gaat door in het parkhotel te lokeren.
Onze kaartjes willen we opsturen eind juni. 13 juni worden de fotokes genomen voor de kaartjes.

Ben benieuwd!



rita
1-9-2007
 Meld misbruik5-6-2007 21:57:20

hallo,wij trouwen ook op 1 september te gingelom.

groetjes rita


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...