Terug naar overzicht
ik verzend mijn uitnodigingen op 1 juni en antwoord gevraagd voor 1 juli zodat de mensen voor hun eventuele vakantie antwoordengroetjes
mijn neef trouwt ook op 11 augustus en heeft nu zijn uitnodigingen verstuurd. Vorig weekend is hij bij de familie langsgeweest om de uitnodigingen persoonlijk af te geven. groetjes Anneleen
Hoi Marjolijn,Wij verzenden de aankondiging/uitnodiging rond 16 juni. het drukwerk is klaar tegen 8 juni. Waanneer denk jij je uitnodigingen te versturen? Ik vond het ook niet zo makkelijk. In augustus zijn redelijk wat personen op reis. daarom sturen wij iets vroeger dan gebruikelijk is.Veel succes met het verder plannen.hebben jullie nog veel te doen?Groetjes,C
Wij trouwen ook op 11/08 en zijn nu begonnen met het rondbrengen van de uitnodigingen bij de naaste familie. Als dit gebeurt is steken we de rest van de uitnodigingen op de post. Aangezien het onder een vakantieperiode is, zou ik ze graag op tijd verstuurd hebben.Groetjes
Hoi MarjolijnWij hebben nu (met uitzondering van 1) alle uitnodigingen bezorgd bij de genodigden.We zijn er goed op tijd aan begonnen, omdat mijn vader diamantbewerker is en veel van zijn broers ook. Zij hebben hun groot verlof in augustus, dus wilden we er op tijd bij zijn. Bovendien wisten we dat we nu met onze bouw zouden bezig zijn.Maar ik denk als je ze nu stilaan begint te bezorgen, dat het nog ruim voldoende is.Wij hebben ook als uiterste bevestiginsdatum 1 juli genomen.GroetjesRebecca11/08/07
hallo medebruid, wij trouwen op 18 augustus en onze brieven zijn vandaag op de postsuccesveke
Hey catherine en de anderen.Onze uitnodigingen van het avondfeest zijn klaar, receptie moet nog wat plakwerk aan gebeuren, we hebben ze reeds een goeie week van de drukker. Op de meeste sites zetten ze 8 à 6 weken op voorhand, wij dachten te wachten rond 11 juni, maar blijkbaar verzenden de meesten het nu al. Ik denk dat wij dan ook al stilaan de kaartjes voor het avondfeest gaan thuisbrengen. De uitnodigingen die we zelf niet kunnen brengen zenden we dan op met de post. Bij ons zijn de grooste zaken toch al wat geregeld. Nu zijn het zo die kleine dingetjes die bovenkomen. De menukaarten moeten nog gemaakt worden, boekjes naar de drukker doen, versieringen, proefkapsel,... . Je kent het wel he. Ik vind het wel leuk om me mee bezig zijn. Iedereen veel succes met de voorbereidingen, nog 74 dagen!Andere antwoorden nog altijd welkom hoor. Groetjes marjolijn
wij trouwen op 18 augustus en onze uitnodigingen zijn al lang weg. Omdat de mensen rekening moeten houden met hun vakantie en er veel mensen op vakantie gaan in de periode dat ze moeten antwoorden of ze al dan niet aanwezig gaan zijn, hebben wij onze uitnodigingen verzonden van zodra ze klaar waren, een dikke 2 maand geleden. groetjes Jona