Nu Online
Momenteel zijn er 19 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan de bruidjes van 2 juni 2007

  29-5-2007 9:58:56
Welk moeten jullie deze laatste week nog in orde brengen? Wij hebben precies alles al in orde gebracht. Maar alles loopt zo vlotjes dat het te mooi is om waar te zijn.
Zijn er nog bruidjes die dit hebben?

Marjan
2-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 853


Lies
2-6-2007
 Meld misbruik29-5-2007 12:40:50

Hey Marjan,

ik heb ook een beetje dat gevoel. Ik heb alles al gedaan en ben er niet gerust in. Ik denk dat ik nog eens de volledig planning zal overlopen, om te checken of ik niets vergeten ben.
Groetjes,
Lies



Veerle
2-6-2007
 Meld misbruik29-5-2007 15:30:56

Amai, ik ben jaloers op jullie! Ik heb het gevoel alsof ik nooit zal klaargeraken.
Wat ik nog allemaal moet doen:
- de speech schrijven
- de misboekjes ineen steken (enkel nieten en het voorblad nog afdrukken)
- Mijn haar laten kleuren (ik zit nl met een uitgroei)
- Met de DJ bespreken wat onze wensen zijn
- De namen aan de zaal doorgeven voor de naamafroeping
- Het aantal mensen doorgeven (is al doorgegeven, maar verandert de laatste dagen nog elke dag)
- de ringen nog vastnaaien aan een pluchen bloem (waarmee mijn dochtertje van zeven maanden ons de ringen geeft)
- naar de gemeente om een attest te gaan halen dat we niet moeten stemmen aangezien we op reis zijn
- afspreken met de chauffeur van de bruidswagen
- ...

Pfff, allemaal kleine dingen, maar ik werk nog tem donderdag en dus is er echt niet veel tijd meer. Wees blij dat bij jullie alles in orde is!
En dan nog weten dat het slecht weer gaat zijn zaterdag...
Succes zaterdag!



Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik29-5-2007 15:47:30

Het gaat nog meevallen het weer. Voorlopig 25% kans op regen en 22 graden.

Veel succes nog met de voorbereidingen.



wendy
2-6-2007
 Meld misbruik29-5-2007 19:28:54

Hey,

Wij zijn er ook volledig klaar voor! Donderdag gaan we nog een dagje kuren in de sauna, vrijdag al wat spulletjes afzetten in de feestzaal en 's avonds ga ik bij mijn ouders slapen en dan is het zover :-)
Enkel de openingsdans nog een beetje oefenen en mijn verloofde z'n speech nog leren "spontaan" brengen en dan is alles ok!

Geniet ervan, het is de mooiste dag van je leven! :-)

groetjes,
Wendy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...