Terug naar overzicht
hey Eva, Ik heb mijn trouwkleed gehaald bij Cermo in Turnhout. Ik had geluk met de verkoopster, maar ik heb daar 2.5 uur geweest en je krijgt niks te drinken ofzo, terwijl je bij Linx in Hasselt dat wel krijgt. Als ik dit geweten had, had ik mijn jurk van Linea raffaelli wel in Hasselt gaan halen, maar Cermo is qua vriendelijkheid ook niet slecht, maar ja alles kan beter hé. Veel succes met je verdere zoektocht. groetjes nathalie
Hey eva,mijn trouwkleed komt ook van bij cermo. Ik ben daar zeer tevreden over. Ze gaan eerst heel de winkel met u rond en je mag aan elk kleed dat je schoon vindt een ringetje hangen. Dan begin je met passen, ze zijn zeer vriendelijk en niet opdringerig. Mag maandag terug voor het af te halen. Kristien
Hi Eva,Mijn bruidsjurk komt ook van bij Cermo, alsook mijn mama haar suitekledij. We zijn heel tevreden over de service. Ik heb ook 2u30 gepast, je gaat heel de winkel door en ze laten echt elke jurk zien die ze hebben hangen. Dan moet je zeggen of je het mooi vindt of niet, en diegene die je dan mooi vindt mag je passen. Wat Nathalie zegt is wel waar, je krijgt niets aangeboden om te drinken, en na meer dan 2 uur passen kan je dat wel gebruiken hoor.Ik heb al 2 verschillende verkoopsters gehad en ze waren beide heel vriendelijk. Helemaal niet arrogant of schijnheilig. Wanneer een jurk je niet zo mooi staat zeggen ze dit ook wel op een vriendelijke en beleefde manier. Ik heb mijn kleed ook niet direct gekocht want wou nog met mijn papa terugkomen kijken en dit was geen enkel probleem, de verkoopster bleef even vriendelijk.Ben laatst teruggeweest voor mijn eerste pasbeurt en alles was tip top in orde. Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
Mijn kleed komt ook van bij Cermo. Ik vond de verkoopsters ook heel vriendelijk. Ik ben drie uur aan het passen geweest en eveneens ook zonder iets te drinken. Dat was het enige nadeel.Op 4 mei had ik mijn tweede pasbeurt en vorige vrijdag m'n laatste. M'n kleed was nog een beetje te lang en dat hebben ze dan direct korter gemaakt zodat we erop konden wachten. Dan konden we het kleed toch nog meenemen.Nog 4 nachtjes slapen en het is zover!GroetjesMarjan 02/06/07
Hey Eva,Mijn bruidsjurk komt ook van bij Cermo en ik heb niets dan lof over de winkel. Ik heb zeker 30 kleedjes kunnen passen. De verkoopsters dringen je niets op, ook niet voor het kopen van accessoires, en ze laten je passen zolang je maar wilt.Zaterdag ben ik de eerste keer gaan passen en nu zaterdag mag ik mijn jurk gaan afhalen, spannend!Annelies09.06.07
Dag Eva,Ik ben ook bij Cermo gaan zien en een paar dagen later naar E&R in Beverlo. Dat is nóg een groot verschil hoor! Vriendelijkheid is er echt top. Ik denk dat ik een hele namiddag in de winkel geweest ben. In't begin als je binnenkomt, leggen ze je uit waar welke collecties hangen en dan mag je vrij rondlopen en álle jurken een voor een bekijken. Als je dan rond bent, dan gaat de verkoopster terug mee rond en neemt de jurken uit de rekken die je wil passen. Je krijgt er ook iets te drinken. Echt superbediening. Niks is teveel, voor alle vragen/probleempjes zijn er oplossingen. Let wel ik geloof dat ze 3 weken sluiten na het bouwverlof owv verbouwingswerken.Maar je moet er écht geweest zijn.Groetjes,Nathalie