Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenlijst avondfeest bij ontvangst gasten

28-5-2007 16:33:07
Hallo mede-bruidjes,

voor het avondfeest wordt er van ons verwacht dat we een alfabetische gastenlijst opstellen. Iemand van de feestzaal vraagt dan de naam van de genodigden, en geeft het juiste kaartje voor de tafel. We hebben ongeveer 100 genodigden. Moet de lijst dan ook uit 100 personen bestaan, of staan de koppels samen? We kennen (nog) niet alle namen van de genodigden (zoals partners van mijn collega's). Moeten we alle personen apart plaatse op deze lijst of per koppel : gezin ?? Hoe doen jullie dit ?
Groetjes,
Katleen

katleen
27-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 239

an
28-7-2007
 Meld misbruik28-5-2007 18:13:36

Je plaatst de koppels best samen. Normaalgezien zal er maar een kaartje per koppel zijn. Het is niet erg als je een naam niet weet, dan plaats je het maar onder de naam die je wel weet. Als er een naam van een koppel niet op de lijst staat, zal er spontaan onder de naam van de andere persoon van het koppel gekeken worden! Niets om je druk in te maken. Het komt wel in orde.

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik29-5-2007 8:51:36

hey,

Wij hebben aan de zaal een alfabetische lijst gegeven waar iedereen apart op staat (niet per koppel). We wisten dit op voorhand, dus we waren al een tijdje bezig met alle familienamen na te vragen.
Best eens navragen bij je feestzaal.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...