Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij bruidskindjes

  28-5-2007 14:48:47
Hallootjes,

Waar halen jullie de kledij voor jullie bruidskindjes? Doen jullie dit lang op voorhand want uiteindelijk groeien de kindjes toch nog veel?! Onze bruidskindjes zijn 2 jaar, 4 jaar en 6 jaar. We wonen in Vlaams- Brabant. Hebben jullie ideeën in de regio Aalst, Halle, Leuven?

Alvast bedankt voor jullie reacties?

Greet
24/08/2007

Greet
24-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1004


Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik28-5-2007 16:13:18

Hoi Greet

Wij hebben 3 kindjes, een jongen van 7 jaar en een tweeling (jongen en meisje) van 3 jaar. We gaan half juni zien voor de kleedjes.
We hebben ook zo lang mogelijk gewacht omdat ze nog groeien, maar we willen toch voor de solden iets gaan zoeken, omdat in de solden vaak de mooie, eenvoudige kleedjes weg zijn.
Hangt er natuurlijk vanaf of je in een gewone kledingwinkel wil gaan zoals c&a of ergens anders in een ietwat chiquere winkel.

Groetjes
Rebecca
11/08/07



Greet
24-8-2007
 Meld misbruik28-5-2007 17:04:08

Bedankt voor reactie,

Gezien wijzelf nog geen kindjes hebben, weet ik niet wat gewone "kinderkleding" kost. Ik wil er niet enorm veel geld aan spenderen gezien de kindjes er snel uitgegroeid zijn. Of het C&A of een andere winkel wordt, geen idee. Liefst eenvoudig maar mooi. Suggesties zijn dus altijd welkom (gewone winkels alsook duurdere winkels).

Groeten

Greet
24/08/2007



Bianca
8-8-2008
 Meld misbruik28-5-2007 17:20:27

Wij trouwen volgend jaar op 08/08/2008, en ik ga de juist voor de solden kijken bij INNO, daar verkopen ze voortaan Hilfiger voor mijn boy's, en dat kunnen ze achteraf ook nog dragen. (onze 2 kids zijn bruidskindjes, dan 6 en 3 jaar)
Mss dat ik in Beveren ook nog ga kijken in een kinderwinkel, daar verkopen ze bikkembergs, dat kunnen ze nadien ook nog aan.
Iets netjes, maar ook iets dat ze op andere dagen kunnen dragen, anders is het weggegooid geld.
En je kunt het zo duur of goedkoop maken als je zelf wil.
Groetjes, Bianca
08/08/2008



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik29-5-2007 8:33:47

Hi Greet,

Ik ben wel niet uit de buurt, dus kan je geen tips geven van winkels. Kan alleen zeggen waar wij zijn gaan kijken.

Wij zijn dit weekend met onze 2 bruidsjongetjes gaan shoppen. (alle 2 net geen 3 jaar). We zijn naar het Wijnegem Shopping Center geweest. We wilden iets leuks hebben dat ze daarna nog goed kunnen afdragen. We hebben Zara een blauw sportief blazertje gevonden, bij Esprit een beige bermuda en bij Benneton een geruit hemdje. In totaal heeft het ons per kindje € 73 gekost.
Je kan het zo duur of goedkoop maken als je zelf wil. Moet wel toegeven dat het volgens mij net iets makkelijker was om iets leuks te vinden voor een meisje.

Veel plezier bij het verder voorbereiden van jullie huwelijk!

Groetjes,
Véro
16/6/2007



katrijn
11-8-2007
 Meld misbruik29-5-2007 12:06:13

Wij hebben 6 bruidskindjes.
Wij zijn rond de communieperiode gewoon naar de "simpele" kledingwinkels geweest. Hier waren in deze periode ook heel mooie kleren te krijgen en erg budgetvriendelijk.



Els
22-9-2007
 Meld misbruik29-5-2007 12:31:42

Wij hebben onze 2 bruidsmeisjes (6 en 8 jaar) al gekleed in april. We zijn bij C&A geweest en ze hebben beide hetzelfde tenueke gekregen, met bijpassende handtas. Kostte per set € 50, heel goedkoop dus in vergelijking met merkwinkels.

Els
22/09/07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...