Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotograaf Rik Vanderlinden

28-5-2007 12:16:10
Wie heeft ervaring met de fotograaf Rik Vanderlinden? Wij kregen enkel foto' te zien van koppels en niet van de wet, kerk feest, ... Hetgeen dat we zagen vinden we heel mooi, maar het is toch een beetje een gok hoe de rest eruit zal zien.
Ik ga binnenkort nog eens naar hen en kan er dan specifiek naar vragen, maar misschien kunnen jullie mij ook helpen.

eva
24-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 4272

veerle
2-6-2007
 Meld misbruik29-5-2007 12:37:22

hallo,

wij trouwen binnen 4 dagen en hebben ook rik verlinden. Mijn schoonbroer had deze fotograaf ook en we vonden de foto's heel mooi, zowel van in de kerk als bij mijn schoonzus thuis,... alles was geslaagd. je kan hem ook doorgeven of je liever zwart-wit foto's hebt of liever kleur, liefst in de natuur of stad. Hij heeft ook een videograaf die met hem samenwerkt. Een heel mooie film. Wij hebben deze ook gevraagd.
En nu aftellen tot zaterdag...

Groeten,

Veerle

Ann
23-6-2007
 Meld misbruik4-6-2007 21:19:43

Wij trouwen op 23/6 en we hebben ook deze fotograaf. Hij heeft de foto reportages gemaakt van mijn beide schoonbroers, en ik moet zeggen: prijs kwaliteit volgens mij gewoon de beste. Je hebt soms koppels die evenveel geld geven en op het einde van de rit nog geen 30 foto's hebben. Wees gerust, bij Vanderlinden zal je dat niet tegenkomen. Hij heeft ook de gave om de meest gestresseerde personen op hun gemak te stellen en hen te trekken op het juiste moment. Succes ermee, groetjes, Ann

stefanie

Meld misbruik5-6-2007 14:03:26

ik ben op 27-04 gestrouwd en rik was onze fotograaf. heb inderdaad de foto's nog niet gezien, maar heb er alle vertrouwen in: heb op voorhand de album van 3 personen gezien, allemaal even mooi. en wat bovendien belangrijk is, vond ik toch, dat is dat je geen 'hinder' hebt van de fotograaf, ik wil hiermee zeggen: behalve tijdens de fotoshoot heb je er totaal geen idee van dat hij fotos aan het nemen is, heb hieromtrend al andere verhalen gehoord. en inderdaad, als je eens rondluisterd, zal je merken, naar prijs - kwaliteit, niet één zo goed als hem!
succes ermee
stefanie

boden
2-10-2010
 Meld misbruik15-7-2011 15:31:48

wij hadden ook deze fotograaf maar zijn niet zo tevreden over het resultaat. we hebben best wat dubbele foto's in ons album en heel weinig van familie en vrienden. verder lijkt het alsof hij niet duur is maar hij stopt al om 16u en houdt zelf de negatieven bij dus als je een foto voor jezelf wil, is dat minimum 4.5 euro per foto. wel mooie foto's bij hoor, maar al bij al niet meteen een aanrader.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...