Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe mijn echtgenoot verrassen ???

  28-5-2007 9:57:36
Hallo medebruidjes,

Ik heb van mijn aanstaande een huwelijksreis cadeau gekregen. Hij kon natuurlijk niet wachten tot de dag zelf om mij die cadeau te geven, maar nu was het natuurlijk ook een heel fijne verrassing. Nu zou ik mijn aanstaande de dag zelf ook willen verrassen, maar ik weet niet hoe? Wie kan mij leuke tips geven !!!
Groetjes

Ann
10-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 997


Selma
8-9-2007
 Meld misbruik28-5-2007 10:39:09

Hebben jullie al een huwelijksnacht gepland? Misschien in een mooie huwelijkssuite doorbrengen? Of anders thuis de slaapkamer omtoveren tot suite? Dat ga ik doen. Mijn ventje weet dat nog niet, dus das een verrassing voor als we thuiskomen.

Groetjes!



Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik28-5-2007 12:57:36

ik geef mijn schatje een fles champagne met een persoonlijk label waar onze namen op staan, samen met 2 glazen waar ook onze namen in gegraveerd staan en de datum dat we trouwen.
Ik denk dat ik die stiekem ga meenemen voor de huwelijksnacht en ze dan 's avonds open doen :-)



KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik29-5-2007 0:28:57

ik ben aan het zoeken naar een hotel in Antwerpen die een bruidsuite heeft en dan op het einde van de dag geef ik dat aan hem...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...