TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
KARINA
27-7-2007
|
27-5-2007 18:58:17
tgo,gelukkig heb ik dat niet,maar zoals vele malen gezegd is hier,tis toch uw dag? jullie moeten je toch goed voelen op de dag,ik heb wel makkelijk praten want wij betalen alles zelf en gelukkig zijn wij hetzelfde gestemd wat dat betreft,alleen heb ik problemen met de vriendin van zijn getuige,is teveel zij dat de aandacht wil,maar ik laat mijn,onze dag er niet door verpesten hoor,kun je hun niet laten weten dat ze WEL moeten bevestigen of dat ze niet welkom zijn? ALVAST veel succes, grts,Karina
|
|
Veroniek
|
28-5-2007 9:00:25
Hoi Marisa
Tuurlijk dat je heir je hart eens komt luchten!
Ik vind ook dat dit niet kan. Kan je zelf geen contact opnemen met hun? Doe eventueel een leugentje om bestwil, zeg dat dit nog niet gaat voor de feestzaal... Ik zou zeggen dat dit echt een moment voor de suite is, maar dat ze zeker naar de receptie mogen komen!
Veel succes! Groetjes Veroniek 20 07 2007
|
|
Selma
8-9-2007
|
28-5-2007 10:34:14
Hoi Marisa,
Ik begrijp het niet helemaal. Komen ze nu zeker met de suite mee, of heeft je schoonmoeder dat alleen maar aangeboden. Ik bedoel, als op hun kaart staat dat ze voor de receptie uitgenodigd zijn, dan zullen ze toch wel zo slim zijn om niet de gehele dag mee te rennen?
Maar inderdaad, als je duidelijkheid wilt kun je het beste contact met hen opnemen. Of door je schoonmoeder op laten nemen!
Groetjes Selma
|
|
Marisa
7-7-2007
|
28-5-2007 12:49:34
Hoi Selma,
ze volgen de bus na de huwelijksviering.. de schoonmoeder heeft onofficieel gezegd dat ze mogen volgen. Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht. Als ik mij in hun plaats zou stellen zou ik bij mezelf denken: je doet je avondkleren toch nog niet aan als je naar de huwelijksviering gaat?
Ik dacht dat ze dus na de huwelijksviering naar huis zouden gaan (ze wonen allemaal in de buurt van Izegem dus zo ver is het niet), hun omkleden en dergelijke en dan 's avonds naar de receptie komen.
Maar ja, als zijn moeder het al gezegd heeft is het nogal moeilijk om nu van gedacht te gaan veranderen, tenzij we inderdaad voordoen dat de zaal gezegd heeft dat dat te veel mensen zijn om op te vangen of iets dergelijks.
Bedankt voor de raad meisjes :)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|