Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog een paar kilootjes kwijt

  27-5-2007 11:10:16
Ik ben de afgelopen weken wat aangekomen (toch wel 3 tot 4 kilo) door stress en dergelijke. Hoe kom ik die nu makkelijk (en snel uiteraard) kwijt??

Groetjes Selma

Selma
8-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 891


els
14-7-2007
 Meld misbruik27-5-2007 11:44:01

hey Selma,

Ik ben van toen ik mijn kleed heb gekocht tot nu 10 kg bijgekomen.
Ik heb vroeger eens Weight Watchers gedaan, maar ik hou dit altijd maar een paar maanden vol. Dit is misschien iets voor jou? Ik was op 2,5 maand, 12 kg afgevallen.
Het soepdieet heb ik ook pas gedaan. Was ik op een week 4.5 kg afgevallen. Maar daarna kon ik heel moeilijk naar de wc. Dus niet echt ideaal.
Nu ben ik met herbalife bezig.
Voor af te vallen moet je 2 maaltijden vervangen door 2 shakes (en lekker dat die zijn!!!)Heeeeeel gezond, en de eerste weken gaan het vlugst. Is wel duurder, maar daar heb ik het voorover, zeker voor mijn gezondheid.

Groetjes,Els
14/07/2007

Groetjes, Els



Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik27-5-2007 12:04:26

Beste Selma,

Infraligne!!!! Echt doeltreffend en je kan zelf de zones kiezen die je het meest wil zien verdwijnen... Ik was na 5 weken al 15 cm kwijt (rond mijn buik en heup). Ni echt goedkoop, 230 euro voor 20 beurten, maar je hebt er een dietiste bij en je wordt altijd gewogen en je moet een eetdagboek bijhouden! Echt doeltreffend!!!
Als je wat sportief bent aangelegd: LOPEN! Ben er in de eerste drie maand 6 kg mee kwijt gespeeld (loop nu wel 1h à 1h30 aan stuk)...

Groetjes,
Sheron
02-02-2008



Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik27-5-2007 12:05:55

PS ik heb ook herbalife geprobeerd, maar ik krijg die proteineshakes ni binnen (had die dure shakes gekocht en na 2 keer ben ik ermee gestopt...) Ik zou gewoon gezonder eten en bewegen! Dat is het principe van infraligne en het lopen!




Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik28-5-2007 12:37:05

Hey Selma,

Ik ken een supertruukje dat ikzelf ook ga gebruiken. Wij trouwen binnen een dikke maand en heb nog absoluut geen tijd gehad om af te vallen, maar wil er toch wat slanker uitzien. Daarom heb ik een afspraak gemaakt voor de Universal Contour Wrap: je wordt helemaal ingezwachteld met doeken gedrenkt in Dode Zee-klei en centimeterverlies is gegarandeerd (anders krijg je je geld terug!) Je valt er in kilo's niet van af en je hoeft er ook totaal niets voor te doen, het enige wat de pakking doet is alle gifstoffen uit je lijf drijven waardoor je vanzelf centimeters verliest. Eigenlijk een beetje valsspelen dus, maar een ideale manier om snel wat centimeters te verliezen. Ik heb het al vaker gedaan en het helpt ECHT! De eerste sessie raak je de meeste centimeters kwijt, maar om het resultaat langer vast te houden worden drie sessies aangeraden. Prijs: zo'n €75 per sessie. Niet goedkoop dus als je er drie doet, maar echt de moeite waard.

Groetjes en veel succes!
Caroline



els
7-7-2007
 Meld misbruik29-5-2007 12:52:24

Ben naar een diëtiste aan t gaan. Wil maar 4 kg kwijt en ben nu halfweg. Heb er ook al heel veel over gezonde voeding, vitamientjes, eiwitten e.d. geleerd.
Heel blij dat ik dit doe!
succes!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...