Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help.... Annulatieverzekering

27-5-2007 9:18:31
Hallo,
IK heb slecht nieuws...
Mijn broer ligt in het ziekenhuis, en het ziet er niet goed uit.
We trouwen in september en ik had mijn broer als getuige...
Ik weet dat die angst en twijfel tg dan heel groot zal zijn, is hij erbij of niet..
Daarom weet ik niet of we nu nog een annulatieverzekerng kunnen afsluiten.
We trouwen 8 september, dus nog een dikke 3 maand.
Voor mij hoeft dit niet meer als mijn broer er niet bij kan zijn.
Kan een annulatieverzekering nog afgesloten worden 3 maand voor het huwelijk ?
Wat kost dit ?
Welke kosten worden er gedekt ?
Kan er mij iemand helpen ?

Bedankt...
Een triestig bruidje....

Mieke
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 246

annemie
4-8-2007
 Meld misbruik27-5-2007 9:28:58

Volgens mij zal de toestand van je broer uitgesloten worden in de verzekering omdat hij nu al in het ziekenhuis ligt en zijn situatie ernstig is. Voor de verzekering is het risico dan te groot.

Veel sterkte.

Mieke
8-9-2007
 Meld misbruik27-5-2007 9:32:13

Moet de verzekering weten waarom je een annulatieverzekering afsluit mss ?
Kan je deze gewoon niet afsluiten zomaar ?

annemie
4-8-2007
 Meld misbruik27-5-2007 9:48:45

Ik heb geen ervaring met trouwverzekeringen, maar bv. bij een reisverzekering staat er in de polis dat annulatie wegens bestaande aandoeningen niet gedekt wordt. Je kan altijd een polis aanvragen dan goed uitpluizen in welke gevallen ze wel of niet tussenkomen.

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik27-5-2007 10:50:37

Hoi Mieke,

Jeetje, wat een triest verhaal.
Ik zou eens proberen de zaken die al gereserveerd zijn gewoon te bellen. Vaak zijn die heel schappelijk en doen ze niet moeilijk. Een eventuele aanbetaling zul je waarschijnlijk niet terugkrijgen. En een bruidsjurk of pak kun je gewoon in de winkel laten, totdat je besluit dat de tijd er weer rijp voor is.
Ik weet van kennissen waar de schoonmoeder 2 weken voor de bruiloft overleden is, dat ze nergens moeilijk deden over het uitstel. In jouw geval is het zelfs wel 15 weken vantevoren.

In ieder geval heel veel sterkte met je broer!

Groetjes Selma

els
14-7-2007
 Meld misbruik27-5-2007 11:49:31

hey,

Die verzekeringen pluizen altijd alles tegoei uit alvorens geld terug te geven.
Dus ik vrees ook dat deze verzekering voor jullie niet zal lukken.
Ik wens jullie nog veel sterkte!

Groetjes, Els
14/07/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...