Terug naar overzicht
Volgens mij zal de toestand van je broer uitgesloten worden in de verzekering omdat hij nu al in het ziekenhuis ligt en zijn situatie ernstig is. Voor de verzekering is het risico dan te groot.Veel sterkte.
Moet de verzekering weten waarom je een annulatieverzekering afsluit mss ?Kan je deze gewoon niet afsluiten zomaar ?
Ik heb geen ervaring met trouwverzekeringen, maar bv. bij een reisverzekering staat er in de polis dat annulatie wegens bestaande aandoeningen niet gedekt wordt. Je kan altijd een polis aanvragen dan goed uitpluizen in welke gevallen ze wel of niet tussenkomen.
Hoi Mieke,Jeetje, wat een triest verhaal. Ik zou eens proberen de zaken die al gereserveerd zijn gewoon te bellen. Vaak zijn die heel schappelijk en doen ze niet moeilijk. Een eventuele aanbetaling zul je waarschijnlijk niet terugkrijgen. En een bruidsjurk of pak kun je gewoon in de winkel laten, totdat je besluit dat de tijd er weer rijp voor is.Ik weet van kennissen waar de schoonmoeder 2 weken voor de bruiloft overleden is, dat ze nergens moeilijk deden over het uitstel. In jouw geval is het zelfs wel 15 weken vantevoren.In ieder geval heel veel sterkte met je broer!Groetjes Selma
hey, Die verzekeringen pluizen altijd alles tegoei uit alvorens geld terug te geven.Dus ik vrees ook dat deze verzekering voor jullie niet zal lukken.Ik wens jullie nog veel sterkte!Groetjes, Els14/07/2007