Terug naar overzicht
Hey Kim,wat leuk dat je meteen je jurk vond! Ben net op de site gaan kijken; waauw, echt een prachtige jurk. Welke kleur heb je genomen? Withe, ivory of light gold? Ga je er nog een sluier bij dragen? Hij valt heel erg mooi, zit daar een onderrok onder? Nog één vraagje, in welke prijsklasse valt dit merk? Had er nog noiit van gehoord.Groetjes, Mara.
Je voelt het he, als het de goede jurk is. Dat had ik in ieder geval wel! Echt bijzonder. Als je hem dan aantrekt, dan gaat je buik op en neer. Heel speciaal.
Het gaf echt een zeer goed gevoel als ik de jurk aanhad!! En hij voelde ook superzachte aan, klink raar mss... Ja er is een hoepelrok bij, anders valt de jurk niet mooi. Ik het de ivory gekocht. Nog zeer positief: de jurk zelf kost slechts 700 euro. Een sluier zal ik niet dragen, ik ga wel nog op zoek gaan naar een bolero of een sjaal aangezien je hier nooit weet wat het weer zal geven...
Hey Kim,Mag ik vragen waar je deze jurk gekocht hebt?Groetjes,Kelly
Heej Kelly,Ik heb de jurk gekocht in Jagré in Antwerpen. ze waren er heel vriendelijk en behulpzaam. Je moet er ook geen afspraak maken als je eens wil gaan passen, wat wel makkelijk is.
Hi Kim,Ik was eigenlijk wel eens benieuwd om de jurk te zien en ben ook eens op de site gaan kijken. je hebt een hele mooie jurk uitgekozen!!!Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com