Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onvoorziene omstandigheden

  26-5-2007 17:34:14
Hallo iedereen,

Nog maar 26 dagen te gaan en het is zover. Ben wel een beetje in paniek eigenlijk. Ik ben op 20 april al voor mijn eerste pasbeurt geweest voor mijn kleed. Ze hadden alles al afgespeld en gingen het eerst driegen. Wat kom ik de volgende week te weten ... ik ben zwanger!!! Een beetje onvoorzien en vroeger dan verwacht maar volkomen welkom hoor, dat is geen probleem. Maar wat nu met mijn kleed? Ik heb natuurlijk direct naar de bruidswinkel gebeld om te zeggen dat de maten die ze genomen hebben waarschijnlijk niet meer juist gaan zijn tegen de datum dat ik trouw haha! Ze begrijpen het volkomen en hebben mij een nieuwe afspraak gegeven op 1 juni, drie weken voor de trouw, terug voor een eerste pas uiteraard. Nu ben ik wel een beetje in paniek natuurlijk, ik ben nu 10 weken ver, maar tegen dat ik trouw zit ik in de 14de week en ik kan dus in die drie weken nog bijkomen hé :). Gaat mijn kleedje niet te klein zijn?, want groter kunnen ze het natuurlijk niet meer maken ...

Ik weet dat het geen gewone situatie is maar is er nog iemand met dit probleem?

Groetjes Debby
22 juni 2007

Debby
22-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 782


Anne
21-9-2007
 Meld misbruik26-5-2007 18:03:55

Hallo,
Van harte proficiat met je zwangerschap, ben heel blij voor jou.
Wat betreft de maten, ik denk niet dat je zo veel zal verdikken op 3 weken tijd, het is nog maar het begin hé .. de meeste kilootjes neem je de laatste 3 maanden. Ik ben niet in dit geval, maar ben wel al mama van een zoon van 10 jaar .. ik trouw nl voor de tweede maal.
Ik zou me toch niet te ongerust maken, zeker dat je toch nog voor een nieuwe pasbeurt mag gaan.
Is eigenlijk wel heel schoon hé, nu trouwen jullie met 3 ;)

Liefs
Anne
21.09.07



Elke
13-10-2007
 Meld misbruik26-5-2007 19:34:13

Hallo Debby,

Eerst en vooral een dikke proficiat!!!!
Ik denk niet dat je er veel zorgen om moet maken. Zoals Anne hier zegt verdik je bij je (eerste) kind nog niet zo snel (ik ga er van uit dat het je eerste kind is aangezien je die vraag stelt ...). Bij de meeste vrouwen zie je rond 5 maand pas echt dat ze zwanger zijn (van hun eerste kind).

Veel genot van je trouw en zwangerschap!!!



Annelies
20-7-2007
 Meld misbruik27-5-2007 9:12:01

Hallo Debby,
Een dikke proficiat met je zwangerschap! Ik trouw op 20 juli en heb ook gisteren ontdekt dat ik zwanger ben! Wij zijn door het dolle heen vermits we al 11 maanden aan het proberen waren om zwanger te geraken. Ik heb bewust geen trouwkleed gekocht omdat ik ook schrik had dat wanneer ik zwanger zou worden, mijn kleedje niet meer zou passen. Wij zijn zo blij dat we nu met zen drietjes kunnen trouwen!!! Ik zou me verder ook niet te veel zorgen maken, wanneer je "normaal" eet denk ik niet dat je op die 3 weken veel zal bijkomen.
Geniet ven je trouw en van je zwangerschap!
Voor wanneer ben je uitgerekend?

Groetjes, Annelies en Coen.
20/07/2007



Debby
22-6-2007
 Meld misbruik27-5-2007 9:37:47

Hey Annelies,

Ik ben uitgerekend voor 21 december! Best wel plezant zo in kerstperiode vind ik. Een dikke proficiat voor jullie ook hoor!!!

Groetjes Debby
220607



Selma
8-9-2007
 Meld misbruik27-5-2007 11:06:08

Ik zou proberen zo laat mogelijk de jurk op maat te laten maken. Proberen of ze een week vantevoren nog willen vermaken.

Mijn vriendin is tussen de 10de en de 14de week van haar zwangerschap best wel wat aangekomen. Geen hele kledingmaat verschil, maar toch wel genoeg dat je het zag. Ik denk niet dat je dit ziet in een mooie jurk, maar ik kan me jouw gevoel wel heel goed voorstellen.

Groetjes Selma



Evi
22-6-2007
 Meld misbruik28-5-2007 12:00:46

Wij trouwen op 22 juni en ook ik heb 2 weken geleden ontdekt dat ik zwanger ben. Ik zal op onze trouwdag nog maar 11 weken zijn en hoop dus dat het nog geen probleem zal vormen voor men kleedje, maar ben toch wel nerveus aangezien men kleedje wel echt nipt was! ps, Debby 2x proficiat en geniet van je grote dag en van je zwangerschap!



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik29-5-2007 12:57:18

Hi Debby,

Proficiat!!!!

Ik zou me niet te druk maken, volgens mij ga je nog zonder te veel aanpassingen in je kleed passen.
Mijn getuige is ook zwanger, ik zag haar vorige week en nu begin je het pas echt te zien dat ze zwanger is, ze is nu al 6maanden. Toen we voor de wet getrouwd zijn eind maar, zag je bijna nog niets. Als je haar niet zou kennen zou je het zelf nog niet gezien hebben.

Groetjes,
Véro
16/6/2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...